д4д
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
пак да кажа че двата мотора са полски,да знаете де.
иначе разхода на масло понамаля с времето(2.2),верно е. икономичен не бих го нарекъл и за в бъдеще не бих го взел повече,още повече заради скапаната полска ск. кутия.това е в общи линии моето мнение след 66.000км и 3 години!ако не беше 4х4 и здравото купе да съм го разкарал отдавна!
иначе разхода на масло понамаля с времето(2.2),верно е. икономичен не бих го нарекъл и за в бъдеще не бих го взел повече,още повече заради скапаната полска ск. кутия.това е в общи линии моето мнение след 66.000км и 3 години!ако не беше 4х4 и здравото купе да съм го разкарал отдавна!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Знаем, че са полски. Заводът в Полша е един от най-модерните. Това, че са полски не означава, че поляците са си оставили ръцете. Проблемите са по-скоро конструктивни. В крайна сметка там работят и японски инженери, техниката е изцяло оборудвана от Тойота и т.н. Според мен причините трябва да се търсят в инженерно-конструкторския екип на Тойота ... но както и друг път съм писал ... за да си първи в този бизнес по продажби очевдино трябва да направиш компромис с качеството.jim_beam написа:пак да кажа че двата мотора са полски,да знаете де.
иначе разхода на масло понамаля с времето(2.2),верно е. икономичен не бих го нарекъл и за в бъдеще не бих го взел повече,още повече заради скапаната полска ск. кутия.това е в общи линии моето мнение след 66.000км и 3 години!ако не беше 4х4 и здравото купе да съм го разкарал отдавна!
Апропо: Полски Фиат 125 Р - на родителите ми, а после и в мои ръце. Никакви проблеми с двигателя, маслото не го пипаше. Технологии от 70 години ............
- Kiki
- Мнения: 8210
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Джим, не знам на какво се дължи твоето недоволство от полската скоростна кутия!? На Авинсиса държи - без проблеми.jim_beam написа:пак да кажа че двата мотора са полски,да знаете де.
иначе разхода на масло понамаля с времето(2.2),верно е. икономичен не бих го нарекъл и за в бъдеще не бих го взел повече,още повече заради скапаната полска ск. кутия.това е в общи линии моето мнение след 66.000км и 3 години!ако не беше 4х4 и здравото купе да съм го разкарал отдавна!
Не знам със сигупност къде е произведена, но като се има предвид, че двигателят е произведен в Полша, сигурно и скоростната кутия е от там.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- slowtraveler
- Мнения: 4921
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Моето недоволство от полската трансмисия се дължи на смяна на полски диференциал на авенсис на 75х.км...
За лагерите на скоростната кутия, сменени на същите километри - не си спомням какви бяха...
Щом друг е нямал проблем, значи проблема не е конструктивен, а е вследствие на лош контрол при производството....
За лагерите на скоростната кутия, сменени на същите километри - не си спомням какви бяха...
Щом друг е нямал проблем, значи проблема не е конструктивен, а е вследствие на лош контрол при производството....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Kiki
- Мнения: 8210
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Или на лошо зад воланно устройство!slowtraveler написа:Моето недоволство от полската трансмисия се дължи на смяна на полски диференциал на авенсис на 75х.км...
За лагерите на скоростната кутия, сменени на същите километри - не си спомням какви бяха...
Щом друг е нямал проблем, значи проблема не е конструктивен, а е вследствие на лош контрол при производството....
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
няма такова нещо,не съм талибан зад волана,нито пък някой друг ми е карал колата преди мен,далече съм и от тинейджърската възраст!
но проблема с трудното включване на скоростите при този двигател 2.2 е масов,поне докато не идва facelift-a 2009.ако поразгледаш из зап. европейски форуми ще се убедиш сам.това добре,човек свиква с това,но как ще обясниш дефектна гарнитура на главата на 30-40.000км,масов теч на масло от челния капак на мотора(където е ангренажната верига),масово дефектирали водни помпи,масово задръстени EGR-вентили.при мен допълнително теч на масло от семерина на предна полуоска към ск. кутия.още висок разход на масло и мн. други.
засега кретам,но докога ли?
обичам си колата и искам да я покарам още някоя година,но вече излезе от гаранция и ако нещо сериозно изпуши ще е последната от тая марка.
всичките проблеми идват от нискокачествено не-японско производство,най-вече полско.имайте предвид,че 2.0 д4д мотора също се прави там.единствената алтернатива е LC,но той е доста по-скъп,гори повече,а 3.0д4д не знам къде го правят,в япония със сигурност не.а е и доста зле обезшумено купето,правих test drive.
всеки сам да си прави изводите,аз ви казвам моите впечатления след 3 год. и почти 70.000км!
но проблема с трудното включване на скоростите при този двигател 2.2 е масов,поне докато не идва facelift-a 2009.ако поразгледаш из зап. европейски форуми ще се убедиш сам.това добре,човек свиква с това,но как ще обясниш дефектна гарнитура на главата на 30-40.000км,масов теч на масло от челния капак на мотора(където е ангренажната верига),масово дефектирали водни помпи,масово задръстени EGR-вентили.при мен допълнително теч на масло от семерина на предна полуоска към ск. кутия.още висок разход на масло и мн. други.
засега кретам,но докога ли?
обичам си колата и искам да я покарам още някоя година,но вече излезе от гаранция и ако нещо сериозно изпуши ще е последната от тая марка.
всичките проблеми идват от нискокачествено не-японско производство,най-вече полско.имайте предвид,че 2.0 д4д мотора също се прави там.единствената алтернатива е LC,но той е доста по-скъп,гори повече,а 3.0д4д не знам къде го правят,в япония със сигурност не.а е и доста зле обезшумено купето,правих test drive.
всеки сам да си прави изводите,аз ви казвам моите впечатления след 3 год. и почти 70.000км!
- slowtraveler
- Мнения: 4921
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Малко е съмнително при над 1млн км зад волана на леки автомобили това да е единствения ми автомобил с проблем в диференциал/скоростна кутия ако проблема бе в задволанното устройство...Kiki написа:Или на лошо зад воланно устройство!slowtraveler написа:Моето недоволство от полската трансмисия се дължи на смяна на полски диференциал на авенсис на 75х.км...
За лагерите на скоростната кутия, сменени на същите километри - не си спомням какви бяха...
Щом друг е нямал проблем, значи проблема не е конструктивен, а е вследствие на лош контрол при производството....
А и аз не съм чак толкова екстремен водач - за справка spritmonitor.
Среден разход, усреднен за 35х.км е 8.4л/100 при 75/25% градско/извънградско шофиране от двулитрова бензинка не се прави с талибанско шофиране...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
абе има нещо вярно в писанията. На мойта, без да хленча, скоростите се превключват доста търводелски. Поне сравнено с предишните ми 2 талиги: Форд Фиеста и Пежо 306. И 2-те на 250 000 км, скоростите им влизат 10 пъти по-мазно, отколкото на ВЕРСО-то. Мислех, че трябва да се разработи, но не, дъвено си е и това е. Особено 1ва, 2ра, задна.
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com
www.red-vertex.com
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
не се опитвай да настройваш нещо по кутията.този проблем се отстранява само като се подменят всички зъбни колела за 1-4 скорост.един немец от рав-форума е бил много настоятелен и след ходене по мъките са му оправили включването.rashkov написа:абе има нещо вярно в писанията. На мойта, без да хленча, скоростите се превключват доста търводелски. Поне сравнено с предишните ми 2 талиги: Форд Фиеста и Пежо 306. И 2-те на 250 000 км, скоростите им влизат 10 пъти по-мазно, отколкото на ВЕРСО-то. Мислех, че трябва да се разработи, но не, дъвено си е и това е. Особено 1ва, 2ра, задна.
има една малка възможност за леко подобрение чрез настройка на педала на съединителя,преди време бях пуснал link със снимки и указания как става.
- Kiki
- Мнения: 8210
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Джими, моят съединител на Авенсиса отделя много ниско.jim_beam написа: не се опитвай да настройваш нещо по кутията.този проблем се отстранява само като се подменят всички зъбни колела за 1-4 скорост.един немец от рав-форума е бил много настоятелен и след ходене по мъките са му оправили включването.
има една малка възможност за леко подобрение чрез настройка на педала на съединителя,преди време бях пуснал link със снимки и указания как става.
Не че не включват скоростите, но ме дразни.
Има ли начин да се вдигне малко?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Superchief
- Мнения: 50
- Регистриран на: 26 Юни 2007 23:11
- Местоположение: Шумен
- Обратна връзка:
2.2 D4D / 100 000 км. / 3 г. / 6.5 л./100 км.
Смяна на масло през 15 000 км. Никога не съм доливал! Перфектно представяне на двигателя до момента - Икономичен, Разтоварен откъм обороти, Висок въртящ момент, Изключително издръжлив при всякакви режими на експлоатация .. Това което ми е необходимо вече е допълнително мощност.. малко ленив е от към ускорение при RAV4 изпълнението му.
Доколкото скоростната кутия е свързана с двигателя по-скоро се присъединявам се към мнението на Jim за "недоизпипаната" полска скоростна кутия! И аз съм недоволен от нея.. имам изявен проблем с 3-та скорост от самото начало! Въпреки това това приспособих стилът си на шофиране към тази скоростна кутия и не ми създава някакви сериозни проблеми
Това което ми прави впечатление за разлика от по-старите дизели е че при студено време започва повече да трака /особено отчетливо е при ниски обороти/.
Все пак като цяло мнението ми за този двигател е Отлично! Считам го за един от най-безпроблемните двигатели на пазара!
Смяна на масло през 15 000 км. Никога не съм доливал! Перфектно представяне на двигателя до момента - Икономичен, Разтоварен откъм обороти, Висок въртящ момент, Изключително издръжлив при всякакви режими на експлоатация .. Това което ми е необходимо вече е допълнително мощност.. малко ленив е от към ускорение при RAV4 изпълнението му.
Доколкото скоростната кутия е свързана с двигателя по-скоро се присъединявам се към мнението на Jim за "недоизпипаната" полска скоростна кутия! И аз съм недоволен от нея.. имам изявен проблем с 3-та скорост от самото начало! Въпреки това това приспособих стилът си на шофиране към тази скоростна кутия и не ми създава някакви сериозни проблеми
Това което ми прави впечатление за разлика от по-старите дизели е че при студено време започва повече да трака /особено отчетливо е при ниски обороти/.
Все пак като цяло мнението ми за този двигател е Отлично! Считам го за един от най-безпроблемните двигатели на пазара!
Be a beauty..Be a beast.. TL be!
Kiki написа:Джими, моят съединител на Авенсиса отделя много ниско.jim_beam написа: не се опитвай да настройваш нещо по кутията.този проблем се отстранява само като се подменят всички зъбни колела за 1-4 скорост.един немец от рав-форума е бил много настоятелен и след ходене по мъките са му оправили включването.
има една малка възможност за леко подобрение чрез настройка на педала на съединителя,преди време бях пуснал link със снимки и указания как става.
Не че не включват скоростите, но ме дразни.
Има ли начин да се вдигне малко?
Кики на моя Авенсис 2.0 тд също отделяше много ниско аз си го настроих сам,на педала на съеденителя има вилка с контра гаика развиваш гаиката и въртиш вилката на развиване един оборот после пробваш ако не ти хареса развиваш още докато ти хареса после законтряш .Претполагам че и на твоят ще е така
- Kiki
- Мнения: 8210
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Спас, благодаря ти за отговора, но искам да попитам:Spass написа:Kiki написа:Джими, моят съединител на Авенсиса отделя много ниско.jim_beam написа: не се опитвай да настройваш нещо по кутията.този проблем се отстранява само като се подменят всички зъбни колела за 1-4 скорост.един немец от рав-форума е бил много настоятелен и след ходене по мъките са му оправили включването.
има една малка възможност за леко подобрение чрез настройка на педала на съединителя,преди време бях пуснал link със снимки и указания как става.
Не че не включват скоростите, но ме дразни.
Има ли начин да се вдигне малко?
Кики на моя Авенсис 2.0 тд също отделяше много ниско аз си го настроих сам,на педала на съеденителя има вилка с контра гаика развиваш гаиката и въртиш вилката на развиване един оборот после пробваш ако не ти хареса развиваш още докато ти хареса после законтряш .Претполагам че и на твоят ще е така
Така не се ли вдига целия педал нагоре и съответно трябва да свикнеш да си вдигаш и кракът по-високо за да го натискаш?
Няма ли начин да го регулираш така, че само хода но атделяне да се увеличи, без да си вдига самият педал ?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 169 госта