Страница 13 от 30

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 12 Фев 2018 19:39
от Kiki
BOz написа:
Kiki написа:
BOz написа: Да бе.
всеки техен модел ще го има под думата Корола някъде си и това го смятат като най-продаван модел, защото бил Корола. tooth.gif
Да бе, ама под думата РАВ 4 няма друг кросоувър. tongue.gif
Така е. Ама както пише в статията излиза, че най-продаван модел е друг. Точно обратното на Тойота.
Този модел е като Королата за която пишеш.

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 12 Фев 2018 19:53
от BOz
Дали?
Нека видим двата Нисана първо:

x-trail:
Изображение

И Rogue:
Изображение

Нека сега видим да кажем един Аурис:
Изображение

И една Корола:
Изображение

И викаш Нисана не е един и същ, а Королата е някакъв съвсем друг модел?

За стакмистиката си прав. tooth.gif

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 12 Фев 2018 20:23
от Kiki
Нисана има повече разлики от Королата. w00t.gif

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 12 Фев 2018 21:22
от nowyaris
Kiki написа: Нисана има повече разлики от Королата. w00t.gif
Аха.Джантите са им различни.
Не мога да разбера що се коркате на тема "Нискобюджетни автомобили". tongue.gif

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 28 Фев 2018 08:51
от centil
Тойота представи новия 2.0 литров двигател с комбинирано впръскване на горивото, нова CVT и нова хибридна система, която ще се куплира с новия двигател - https://newsroom.toyota.co.jp/en/corpor ... 79861.html
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/X__JTmVJ9ug[/bbvideo]
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/m-MLyKjYqSw[/bbvideo]
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/VGfxTRYI1YQ[/bbvideo]

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 28 Фев 2018 09:35
от slowtraveler
В борбата за икономия нещата почват да изглеждат страшни mad.gif
Какво виждам по-горе?
1. Двойно повече инжектори - т.е. двойно по-голяма вероятност от проблем.
2. Чисто електрическо управление на охлаждането.. Донякъде ел-термостатът е поносим, обаче ел-помпата ми идва малко множко в сравнение с чисто механичното решение... Да, може да икономисва нялколко милилитра, ама щом се върти двигателя е нормално да му се подава и охлаждане...
3. Усложнена скоростна кутия.. Вместо обикновената пряка предавка са монтирали и CVT...
С горните неща ми се струва, че Тойота ще слезе в класацията... Освен ако другите решат да ги последват по същия път де :)

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 28 Фев 2018 09:47
от WoLF
Така е - имат много повече места, където могат да се объркат японците, но пък така мислех и за Приус-ите преди да се поинтересувам и да разбера как цялата сложност е реално по-здрава и с по-малко поддръжка от конвенционалните автомобили... Помпата на инвертора е електрическа и върти постоянно, но имаха изтегляне точно заради повреди в нея и прегрели инвертори dry.gif

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 28 Фев 2018 11:08
от BOz
Единствения минус, който виждам с "новите" решения е директното впръскване, комбинирано с ЕГР. Ще започнат много повече теми, подобаващи на дизелите.
Иначе за водната помпата то Приусите от 2009-та са си с такава помпа и вече 9 години се е доказал, като стабилен компонент. И е много добре измислено, защото когато двигателя е в режим на подгряване, то няма смисъл да въртиш цялото количество течност, а я местиш съвсем леко, колкото да няма локално прегряване. По този начин системата загрява доста по-бързо, което е много важно за хибридния вариант, за да може да влезе в "хибриден" режим доста по-бързо.
С електронния термостат виждам още един бонус, че ще може да намалят "малкия" кръг на охлаждане още повече, което ще допринесе до още по-бързо достигане в оптимален режим, заедно с бързото затопляне на купето. И като се охлади парното на място и термостата ще може да държи отворен по-дълго, за да се оползотвори и топлината от големия кръг, примерно. Отделно с него ще може да се увеличи и температурата на работа на мотора при ниски натоварвания и да работи на доста бедна смес чрез директното впръскване. А бе все бонуси. Само това директно впръскване не ме кефи.

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 28 Фев 2018 11:15
от slowtraveler
Като сложиш на кантара нещата Приус е доста по-прост от обикновен автомобил...
Докато новата стратегия явно ще накичи всичките негативи на обикновения автомобил, като към тях добави компенсиращите ги хибридна система..

БОз, тя целта за използване на дадените детайли е ясна... Въпросът е, че тръгват на ненужно усложняване..
Ако продължават така ще им се разсърдя и ще мина директно на електричка като прескоча хибрида :)

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 28 Фев 2018 11:25
от mfandakov
Мен мотора ми харесва,и ел.термостата работи на други места добре,и ел.водната помпа.
За EGR и да го има няма проблем защото ги няма саждите на дизела,чакам само турбината да се появи. :D
Да видим N.m и H.p.

П.с само дано дългият ход ,комбиниран с късите поли на буталата да не прави "мизерии" като един много кофти AKL мотор на VAG групата.

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 28 Фев 2018 11:40
от BOz
mfandakov написа: За EGR и да го има няма проблем защото ги няма саждите на дизела
Де да беше така. При последните поколения двигатели с директно впръскване си кади като стой та гледай.
Не случайно последните Еко норми за твърди частици на бензин и дизел са еднакви.

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 28 Фев 2018 12:21
от van
mfandakov написа:
Да видим N.m и H.p.

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 28 Фев 2018 12:33
от mfandakov
Това за същият мотор ли е.
На много високи обороти се случват нещата .
Защо ли :dontknow: :D $$$$$

Турбината да дойде веднага. tooth.gif

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 28 Фев 2018 19:11
от WoLF
Плаче за компресор, ама ще е електрически май като гледам как са го олекотили двигателя cool.gif При мен само водната помпа на двигателя е на ремъка...

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 01 Мар 2018 22:49
от centil
Всъщност D4-S технологията на впръскване на гориво в двигателя се монтира в хибрини Лексуси (GS 300h и IS 300h) от 2013г, като там обема е 2 494 ccm. Все още не са известни проблеми с двигателя.