Страница 14 от 30

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 06 Мар 2018 13:40
от south
Toyota на Женева Мотор Шоу 2018, особено новия АУРИС ;)

http://blog.toyota.co.uk/2018-geneva-motor-show happy.gif

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 06 Мар 2018 20:27
от memorex
Вярно ли до края на годината Тойота ще спрат продажбата на дизелови в Европа?

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 06 Мар 2018 20:44
от centil
south написа: Toyota на Женева Мотор Шоу 2018, особено новия АУРИС ;)

http://blog.toyota.co.uk/2018-geneva-motor-show happy.gif
И видео от представянето на Аурис 3 -
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 06 Мар 2018 21:39
от veso_hds
memorex написа: Вярно ли до края на годината Тойота ще спрат продажбата на дизелови в Европа?
Всеки ден чета,но такава новина не съм срещнал никъде.

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 06 Мар 2018 22:00
от Kiki
memorex написа: Вярно ли до края на годината Тойота ще спрат продажбата на дизелови в Европа?
И аз днес прочетох някъде из нета тази новина, но не мога да се сетя къде беше.

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 06 Мар 2018 22:06
от memorex
https://www.dnes.bg/cars/2018/03/06/toy ... opa.369847
Явно проекта почва от тази година не спирането на продажбите.

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 06 Мар 2018 22:25
от Silvestroff Gabrovo
Днес по радиото го чух. Казаха че ТОЙОТА ще спират да произвеждат дизели за европа .От догодина вече само бензинки и хибридчета.Ама тепърва ще се изяснява какво и как точно . За сега това е първато официално нещо което съм чул по въпроса.
П.П. Аз съм вГермания, та за тукашно радио става дума.

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 06 Мар 2018 22:27
от centil
Мисля, че съм писал в този форум - http://europe.autonews.com/article/2018 ... s-in-italy
Още в началото на годината от Тойота обявиха отказването от дизеловия двигател. На изложението в Женава те потвърдиха това, като за всички нови модели се преустановява предлагането на дизелови двигатели. Изключение ще правят само големите Pick-ups и джипове.

П.С.: Шефа на VW (Matthias Müller) пък каза, че вярвал в ренесанса на дизела.
Sergio Marchionne (Fiat-Chrysler) също обяви планирано намаляване на производсвото на дизелови автомобили.

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 07 Мар 2018 14:32
от Corolla_E12_hs
Няма лошо, и без това дизелите са по-скъпи, по-сложни за поддръжка, а новите бензини ги настигат като л/км, в комбинация с хибридна система дизелът отпада. По-добре 1 от колонките на бензиностанциите вместо дизел да предлага ток. Дизелът може би все още е ок за тежките камиони, но след 10 години може и там да не се ползва с напредването на батериите и модели като камиона на Тесла.

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 07 Мар 2018 18:59
от WoLF
Тесла специално са много зле на разход... Освен на ток трябва и да е ефективна колата dry.gif

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 10 Мар 2018 16:54
от Corolla_E12_hs
Какво имаш предвид под зле?

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 10 Мар 2018 17:48
от slowtraveler
Малък пробег.... При такъв малък пробег трябва да имаш добра инфраструктура :)
Мисля бях споделял тук за един руснак дето с Тесла премина половината щати...
Става, ама общо взето през час-два спираше за зареждане... Максимума на пробег бе около 120 мили... Това - по удобни магистрали със стриктно спазване ограничения на скоростта...
Да, зарядните станции зареждаха бързо - за по-малко от час докарваше до около 80%, което му стигаше за следващите 100-120 мили...
И хубавата навигация му направи директно маршрута от зарядна станция до зарядна станция (къде да слезе от магистралата и да го закара до зарядна станция, след което - обратно на магистралата и т.н.) така, че да му стига пробега...
Ама това не е работа... Ускориш ли по нашенска магистрала - и сигурно пробегът ще се скъси до около 100км.... Факт е, че в Норвегия по магистралата към Швеция видях много Тесли, но всичките - в дясната лента и движейки се с около 90км/ч...

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 10 Мар 2018 18:43
от Iliyа Damyanov
Норвежците дотират яко електричките.

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 11 Май 2018 20:42
от veso_hds
Ето още една приятна новина за феновете на Тойота и не само:
https://fakti.bg/avto/302501-nai-prodav ... =firstpage

Toyota-Новини и интересни факти!

Публикувано на: 21 Юни 2018 17:29
от Corolla_E12_hs
Camry сменя Avensis в Европа

Toyota възобновява продажбите на Camry на Стария континент след 14-годишно прекъсване. Моделът се завръща на европейския пазар догодина, за да заеме мястото на спряния от производство Avensis. Автомобилите ще се доставят от Япония.

Новото Camry е построено на модулната платформа TNGA. В Европа ще се продава само и единствено хибридната модификация, оборудвана с бензинов двигател A25A с мощност 178 к.с., работещ по цикъла на Аткинсън, електромеханичен вариатор THS-II и електромотор със 120 коня. Йон-литиевата батерия е разположена под задната седалка.

Toyota преустанови продажбите на Camry в Европа през 2005 г. заради слаби продажби. Моделът бе заменен от разработения специално за Стария континент Avensis, който бе по-компактен и се предлагаше с три типа каросерия - седан, лифтбек и комби.

От тогава досега обаче моделите от клас D нараснаха значително на размери, популярността на дизелите намаля драстично, а продажбите на сглобявания във Великобритания Avensis спаднаха до критични равнища.

Публикувано във факти.бг:

Иху!

Още 1 източник:
http://europe.autonews.com/article/2018 ... -in-europe

Automotive News Europe
June 21, 2018 12:43 CET

Toyota will launch sales of its Camry midsize sedan in Europe early next year to replace the discontinued Avensis.

The Camry will go on sale in the first quarter of 2019 with a gasoline hybrid version only.

Toyota will import the Camry into Europe from Japan. It will not replace Avensis production at the automaker's factory in England. No wagon version will be offered.

European sales in the non-premium midsize segment have been declining for years and last year Toyota sold just 25,147 of the Avensis, compared to 120,436 in 2005, according to figures from JATO Dynamics market researchers.

Toyota said it saw an opportunity to import a model with a low-CO2 hybrid drivetrain, which the Avensis lacked. "Its main purpose is for fleet customers," a company spokesman said.

Low CO2 cars attract reduced company car tax in many European countries.

The Camry hybrid combines a 2.5-liter gasoline engine with an electric motor. No CO2 emissions figure has been quoted for the European model but in Japan under a different drive cycle the car is rated as achieving between 70-85g/km of CO2.

The Camry in Japan is 4885mm long, making it longer than the sedan version of Europe’s segment leading Volkswagen Passat at 4767mm. "Its rivals will be the likes of the Ford Mondeo, Passat, but it also has the potential to compete a bit more in the premium market, for example against the Audi A4," the spokesman said. "The car will be a bit bigger with a good spec.” No prices were given for the model.

The automaker did not disclose European prices for the Camry.

The European Camry is the same global model that was updated last year. It has long been the best-selling passenger car in the U.S., excluding SUVs and pickups. The new version was introduced September last year in the U.S.

Power for the Japanese-spec Camry hybrid is rated at 175hp and the engine is mated to a continuously variable transmission (CVT).

The car is built using Toyota's TNGA architecture that also underpins the Prius, CH-R small SUV, new RAV4 compact SUV and next year's Auris compact.

The Camry's introduction to Europe will bring Toyota's hybrid lineup in the region to eight models. The sedan will be launched at the Paris auto show in October, Toyota said.

The model will be upgraded with different suspension settings and noise, vibration and harshness (NVH) tuned for Europe's higher road speeds compared to Japan.

Equipment available in the Japanese Camry hybrid includes a head-up display, rear cross-traffic alert with auto-braking (to prevent car-park collisions) and a blind-spot monitor.

Toyota stopped selling its Camry model in Europe in 2004 after poor sales. The company currently sells and builds the Camry in Russia.