Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 13 Сеп 2011 16:45

lederman написа:
Vesko написа:Оригинален такъв за авенсис 2.2 Д4Д е 235лв със ДДС
значи и цената е същата :) Бош-а (с ДДС) е 250лв.

а знаеш ли каква марка са "Оригиналните" ? Дали са като тези за първоначално вграждане ?
Като отидеш да си сменяш аумулатора има два вариянта. Аз избрах по-евтиният :) На фактурата ми пише YUASA.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 26 Яну 2012 18:26

колеги понеже напоследък имам доста къси отсечки в студовете явно акумулатора не може да се зарежда както трябва.та погледнах какъв е - FB(furukawa batteries) made in japan,това е всичко и някакви надписи на японски.държи се геройски все още 5г и 106к,но усещам как вече му е намаляла силичката.да се чуди човек вече коя марка е читава,ако успея да намеря същия няма да е зле,ама тук в тойота ми пробутват местни дървета- varta,banner,bären batterie,които също са го ударили през просото. mad.gif

пс> само за инфо-тук хранителните вериги са почнали да внасят от китай,само печалбата се гледа явно.докъде ли ще стигнем... unsure.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от Kiki » 26 Яну 2012 18:49

jim_beam написа: да се чуди човек вече коя марка е читава,
Джим, моят оригинален "Делфи" изкара на дизелов двигател 6.5г без никакъв проблем. Не съм го зареждал някога, нито го знаех къде се намира. smile.gif
Синът ми го кара на бензинов двигатил осма година и още нито го е зареждал, нито обслужвал по какъвто и да е начин-той си е необслужваем.
Ако можеш да си намериш такъв, няма да сбъркаш.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от nowyaris » 26 Яну 2012 20:19

jim_beam написа:колеги понеже напоследък имам доста къси отсечки в студовете явно акумулатора не може да се зарежда както трябва.та погледнах какъв е - FB(furukawa batteries) made in japan,това е всичко и някакви надписи на японски.държи се геройски все още 5г и 106к,но усещам как вече му е намаляла силичката.да се чуди човек вече коя марка е читава,ако успея да намеря същия няма да е зле,ама тук в тойота ми пробутват местни дървета- varta,banner,bären batterie,които също са го ударили през просото. mad.gif

пс> само за инфо-тук хранителните вериги са почнали да внасят от китай,само печалбата се гледа явно.докъде ли ще стигнем... unsure.gif
До Виетнам.Иначе от дилъра на Тойота какъвто сложат-навсякъде е три години гаранцията при техен монтаж.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 26 Яну 2012 23:09

Kiki написа:
jim_beam написа: да се чуди човек вече коя марка е читава,
Джим, моят оригинален "Делфи"...Ако можеш да си намериш такъв, няма да сбъркаш.

мерси кики!
трудна работа намирането,освен това стандартната дължина е 30см,като дам min 95-100A/h излизат по-дълги.
и EXIDE май не са лоши,макар и не толкова евтини.
имало и някакви читави словенски,но не разбрах марката,ще прескоча тук ми е близо.засега кретам... dry.gif
:thumbsup:
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

baivlado
Мнения: 48
Регистриран на: 22 Яну 2015 14:39
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis T25 1.8 VVTI

Смяна на Акумулатор на Авенсис.

Мнение от baivlado » 23 Яну 2017 17:57

lederman написа:
....
След като пренощува без ток явно компютъра е позабравил това-онова (разни грешчици) защото, съвсем субективно, сега ми се струва, че колата върви по-добре и мотора е по-тих....

Май се оказва, че е полезно от време на време да скубем някоя клема на батерията, ей така профилактично, дори и да няма някакви проблеми с колата, по евтино е от закачане за диагностика и чистене на грешки в сервиз :)
При мен след забравена лампа в купето за 5-6 дни, се наложи зареждане на акумулатора и съответно колата беше известно време без акумулатор. След зареждане и монтиране на акумулатора, като запалих оборотите на празен ход започнаха да играят:

[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=WU_yeRj ... e=youtu.be[/bbvideo]

Като покарах 20-30 км се оправиха, но все пак да попитам това нормално ли е? Или пък има някакъв проблем, който компютъра е компенсирал?
Колата е Avensis T25, 1zz-fe.
Toyota Avensis 1.8 VVTi 129HP /2007/ 1ZZ-FE

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?

Мнение от mfandakov » 23 Яну 2017 18:52

Да ,обучение на дроселова клапа се казва това. :thumbsup:
worthy.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?

Мнение от slowtraveler » 24 Яну 2017 09:08

Да, нормално е... Относно обучението на дроселовата клапа - абе не е точно така :) Дроселовата клапа е малка (и незадължителна) част от процеса...
Компютърът, управляващ двигателя има няколко типа параметри...
Някои са зададени 'заводски'.
А други данни са динамични/променливи - те се адаптират към двигателя и зависят от конкретното износване на двигателя, параметрите на определени компоненти, та дори от начина на експлоатация (какво шофьора иска от автомобила)...Които данни се натрупват и променят статистически или по друг алгоритъм при самата работа на двигателя.
При изключване на акумулатора се забравят тези динамични данни.
При подаване на ново захранване, тези данни, които са се натрупали с течение на времето се заместват с някакви 'базови' заводски данни, при които двигателя работи съвсем не по най-добрия начин...
И е нужно време за да се натрупат нови актуални данни, които да позволят двигателя да работи оптимално... И това май сме го обсъждали тук...
Ето как бе на моята Мазда 6 навремето:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

baivlado
Мнения: 48
Регистриран на: 22 Яну 2015 14:39
Местоположение: София
Автомобил: Toyota Avensis T25 1.8 VVTI

Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?

Мнение от baivlado » 24 Яну 2017 10:50

Важното е, че се оправи проблема. Между другото да спомена. Когато не запалих заради забравената лампа, човек от паркинга ми даде ток с някакви измислени тънки китайски кабели. Ефекта беше нулев :D Дори не се опита да завърти стартера. Имайте го предвид, когато си купувате такива кабели.
Toyota Avensis 1.8 VVTi 129HP /2007/ 1ZZ-FE

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?

Мнение от iovkito » 24 Яну 2017 11:01

Ако на някого му се занимава , може да си направи сам кабели. В електричарските магазини имат всичко необходимо .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Оги
Мнения: 1093
Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
Местоположение: Пазарджик
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?

Мнение от Оги » 24 Яну 2017 11:53

С мизерни кабели може да се пали, но върви много време и донора трябва да тропа поне 1/2 час докато се зареди падналия акумулатор за да може да завърти. Ако се разчита на тях за въртене и бързо палене трябва да са здрави и стабилни без компромиси.
В момента на закачването на втората щипка на втория кабел се разбира дали някой от тях не е прекъснат по лек спад в оборотите на донора, искра при контакт- из китайските производства може да се е случило и такова качество, че изобщо да няма и верига.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?

Мнение от slowtraveler » 24 Яну 2017 13:10

Тока си иска квадрати на кабела... С тънък кабел няма как да проведеш големият пусков ток - най много да се изгориш на кабелите :)
Лошото е, че трудно се намират хубави (гъвкави) кабели с голяма квадратура (да, китайците предлагат гъвкави кабели с голям диаметър на изолацията, ама вътре медта е единици кв.мм)... И само кабела струва бая пари в електричарските магазини...
Свръзката към щипките и самите щипки също са много важни, та затова и резултата не винаги е добър...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Iliyа Damyanov
Мнения: 384
Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
Местоположение: Мюнхен

Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?

Мнение от Iliyа Damyanov » 24 Яну 2017 13:17

Аз имам няколко чифта самоделкин кабели и най-добрите ми са от един изхвърлен електрожен. Та ако ви попадне някоя развалена антика не я подминавайте.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?

Мнение от slowtraveler » 24 Яну 2017 13:48

Електроженните кабели са добро (макар и доста обемисто и тежко) решение - те са изчислени точно за такива токове - над 200А, докато 'китайците' по магазините навярно едва ли биха устискали и на 70-100А... (те затова сигурно им слагат дебела изолация - да не ти парят на ръцете :) )...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Оги
Мнения: 1093
Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
Местоположение: Пазарджик
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Avensis T25 2.0 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - Смяна на акумулатор - модели и параметри ?

Мнение от Оги » 24 Яну 2017 13:56

slowtraveler написа: С тънък кабел няма как да проведеш големият пусков ток - най много да се изгориш на кабелите
Определено, имах предвид, че може донора да работи по-дълго за да зареди падналия акумулатор през кабелите - при това стартов ток няма, има едни 30-40 А и като се вижда че са измислени преди стартиране е по-добре да се откачи поне единия.

п.с. 16 мм2 са доволно здрави, да имат здрави щипки и кербовки.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта