Разход на Приус 3

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Заключено
Аватар
ToyotaPassion
Мнения: 226
Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
Местоположение: София

Мнение от ToyotaPassion » 04 Мар 2012 20:16

E60_Power написа:...
Много хубаво ти го казаха, че една картинка върши много повече работа от събирането на колкото искаш негативни мнения... Искаш ли да изнамерим МНОГОкратно повече мнения на доволни хора? Искаш ли да изнамерим и повече негативни мнения за инженерния шедьовър BMW 5? Изглеждаш интелигентен човек, а все гледаш едностранчиво на нещата... mellow.gif
Изображение Lexus RX 450h 2010 299hp

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 04 Мар 2012 20:19

Rudy

Разбрах те. Приус е истината, а не БМВ! Утре я обявявам за продажба и се пускам на пазара за Приус. Даже си мисля, като я взема да пътувам до Германия с нея / предстои ми пътуване след около месец / и да я пробвам как се държи на магистралата в диапазона 180-200 километра в час! Сигурен съм, че ще залепне на пътя. Ааааааа, чакай малко! Ама тя не може толкова! Размислих! Въпреки Декра, оставам с настоящата си кола!

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 04 Мар 2012 20:25

ToyotaPassion написа:
E60_Power написа:...
Много хубаво ти го казаха, че една картинка върши много повече работа от събирането на колкото искаш негативни мнения... Искаш ли да изнамерим МНОГОкратно повече мнения на доволни хора? Искаш ли да изнамерим и повече негативни мнения за инженерния шедьовър BMW 5? Изглеждаш интелигентен човек, а все гледаш едностранчиво на нещата... mellow.gif
Изобщо не гледам едностранчиво на нещата. Ти ми кажи какъв точно е смисъла да платиш 50 бона за кола, която не е икономична и извън града е мега зле / както посочих, возих се в такава от Унгария до Хърватска /. И защо да не платиш едни хубави пари за дизелов Ярис с прекрасен мотор, да ти останат свободни едни добри 15 бона, а с Ярис-а не само ще си перфектен в града, но спокойно можеш да го настъпваш и на магистрала. В пакет с един Ярис по магистрала в Германия се движехме със 150 километра и колата на сърбина не трепна. Даже се поздравихме на бензиностанцията. Малка, много здрава, екстра дизелов мотор, икономична и с добро поведение на магистрала. Та защо не Ярис, а Приус?

А, и между другото - много правилно си отбелязал, че БМВ 5 серия / Е60 / е инженерен шедьовър. Точно такава е. Сигурен съм, че затова си спестил кавичките.

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 04 Мар 2012 20:49

Както казах, откакто се стопи снега баварските фенове се нахъсаха яко. Само допреди 2-3 седмици псуваха трите букви на висок глас...
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

Аватар
ToyotaPassion
Мнения: 226
Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
Местоположение: София

Мнение от ToyotaPassion » 04 Мар 2012 20:53

E60_Power написа:
ToyotaPassion написа:
E60_Power написа:...
Много хубаво ти го казаха, че една картинка върши много повече работа от събирането на колкото искаш негативни мнения... Искаш ли да изнамерим МНОГОкратно повече мнения на доволни хора? Искаш ли да изнамерим и повече негативни мнения за инженерния шедьовър BMW 5? Изглеждаш интелигентен човек, а все гледаш едностранчиво на нещата... mellow.gif
Изобщо не гледам едностранчиво на нещата. Ти ми кажи какъв точно е смисъла да платиш 50 бона за кола, която не е икономична и извън града е мега зле / както посочих, возих се в такава от Унгария до Хърватска /. И защо да не платиш едни хубави пари за дизелов Ярис с прекрасен мотор, да ти останат свободни едни добри 15 бона, а с Ярис-а не само ще си перфектен в града, но спокойно можеш да го настъпваш и на магистрала. В пакет с един Ярис по магистрала в Германия се движехме със 150 километра и колата на сърбина не трепна. Даже се поздравихме на бензиностанцията. Малка, много здрава, екстра дизелов мотор, икономична и с добро поведение на магистрала. Та защо не Ярис, а Приус?
Защото ти имаш един основен проблем - всичко мериш през твоята ценностна система. Както виждаш, има и хора, които имат финансите, а в същото време не са търсили само 'скъперничеството ' на бензиностанцията. Мисля, че ги разбирам, както се опитвам да разбирам и теб. Според мен на тях им е готино да се носят вълните на новата технология, да имат много модерни автомобили, да са изключително надеждни, да са тихи / при Приус -само с ниска скорост/ както и също така да използват автомобила точно там, където е силен - в града. Няколко пъти май ти споменах да слагаш в едно изречение неща, които са от една 'лига' - не се чуди после защо няма да предизвикаш усмивки с 'иронията' ти за преход от BMW5 към Приус. Прочети примерно дали новия GS 450h ще може да вдигне 200 по магистралата в Германия. И дали като цяло /смесен цикъл/ няма да харчи по-малко/въпреки 340-те си коня/, от твоето БМВ. Да, технологията на хибридите зависи много и върви напред заедно с разработването на батерии, но все пак това е начина /или един от тях/автомобилите ни някой ден да не са зависими от нефта. А бъди убеден - даже и след 10 години БМВ няма да могат да направят дизел да хачи 2/100. Тази технология се усъвършенства и изцеди доста в последните години, но няма как да се постигне нещо качествено различно. И между впрочем - защо почти не останаха дизелови локомотиви по жп линиите? Ако имах парите, днес примерно АЗ /а не Ти/ щях да карам Lexus RX 450h. Да, има недостатък, че при много настъпване харчи повече, но това пък не е в моята натура. Ще си го карам спокойно и ще му се кефя. Виж дали не харчи малко един СУВ 300 коня, който се кара нормално : http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=92091 Вкусове всякакви, затова модели всякакви - скоро и хибриден Ярис ще има, та ако ще е само за града, моя отговор на твоя въпрос е - хибриден Ярис!
Изображение Lexus RX 450h 2010 299hp

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 04 Мар 2012 20:57

gh0s7r1d3r написа:Както казах, откакто се стопи снега баварските фенове се нахъсаха яко. Само допреди 2-3 седмици псуваха трите букви на висок глас...
Изобщо не съм я псувал, защото я знам колко е безпомощна на сняг / за разлика от твоята /. Всеки един автомобил си има своите недостатъци, включително и БМВ.

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 04 Мар 2012 21:07

Всъщност бъдещето е нещо от сорта на http://www.teslamotors.com/models . И изобщо не е БМВ, камо ли пък ДИЗЕЛ. Тук Тойота има сериозен пръст, като едър акционер, но в същността си този модел е създаден независимо. МНОГО по-бърз е от което БМВ се сетиш. МНОГО по-икономичен от който дизел се сетиш. МНОГО по-красив от всяко БМВ за което се сетиш. МНОГО по-технологичен от което БМВ се сетиш. И не на последно място - на цена около една дизелова ТРОЙКА. Та това е бъдещето, приятелю. А то е вече тук. Бъдещето е днес, ти ми говориш за дизели...
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 04 Мар 2012 21:15

ToyotaPassion написа:
E60_Power написа:
ToyotaPassion написа: Много хубаво ти го казаха, че една картинка върши много повече работа от събирането на колкото искаш негативни мнения... Искаш ли да изнамерим МНОГОкратно повече мнения на доволни хора? Искаш ли да изнамерим и повече негативни мнения за инженерния шедьовър BMW 5? Изглеждаш интелигентен човек, а все гледаш едностранчиво на нещата... mellow.gif
Изобщо не гледам едностранчиво на нещата. Ти ми кажи какъв точно е смисъла да платиш 50 бона за кола, която не е икономична и извън града е мега зле / както посочих, возих се в такава от Унгария до Хърватска /. И защо да не платиш едни хубави пари за дизелов Ярис с прекрасен мотор, да ти останат свободни едни добри 15 бона, а с Ярис-а не само ще си перфектен в града, но спокойно можеш да го настъпваш и на магистрала. В пакет с един Ярис по магистрала в Германия се движехме със 150 километра и колата на сърбина не трепна. Даже се поздравихме на бензиностанцията. Малка, много здрава, екстра дизелов мотор, икономична и с добро поведение на магистрала. Та защо не Ярис, а Приус?
Защото ти имаш един основен проблем - всичко мериш през твоята ценностна система. Както виждаш, има и хора, които имат финансите, а в същото време не са търсили само 'скъперничеството ' на бензиностанцията. Мисля, че ги разбирам, както се опитвам да разбирам и теб. Според мен на тях им е готино да се носят вълните на новата технология, да имат много модерни автомобили, да са изключително надеждни, да са тихи / при Приус -само с ниска скорост/ както и също така да използват автомобила точно там, където е силен - в града. Няколко пъти май ти споменах да слагаш в едно изречение неща, които са от една 'лига' - не се чуди после защо няма да предизвикаш усмивки с 'иронията' ти за преход от BMW5 към Приус. Прочети примерно дали новия GS 450h ще може да вдигне 200 по магистралата в Германия. И дали като цяло /смесен цикъл/ няма да харчи по-малко/въпреки 340-те си коня/, от твоето БМВ. Да, технологията на хибридите зависи много и върви напред заедно с разработването на батерии, но все пак това е начина /или един от тях/автомобилите ни някой ден да не са зависими от нефта. А бъди убеден - даже и след 10 години БМВ няма да могат да направят дизел да хачи 2/100. Тази технология се усъвършенства и изцеди доста в последните години, но няма как да се постигне нещо качествено различно. И между впрочем - защо почти не останаха дизелови локомотиви по жп линиите? Ако имах парите, днес примерно АЗ /а не Ти/ щях да карам Lexus RX 450h. Да, има недостатък, че при много настъпване харчи повече, но това пък не е в моята натура. Ще си го карам спокойно и ще му се кефя. Виж дали не харчи малко един СУВ 300 коня, който се кара нормално : http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=92091 Вкусове всякакви, затова модели всякакви - скоро и хибриден Ярис ще има, та ако ще е само за града, моя отговор на твоя въпрос е - хибриден Ярис!
Това с километрите бе закачка към колегата. Но какво точно не му е модерно на един дизелов Ярис? Или пък за парите за Приус-а / даже по-малко / се качваш в новия Авенсис - просторна, удобна и добре направена кола, която за 100 километра извън града ще похарчи 4 литра дизел / от ауспуха мирише почти като парфюм, между другото /. Авенсис-а - много добър дизайн за разлика от предходния модел, изпитан мотор / един от най-добрите дизели /, икономичен, просторен и удобен. И струва по-малко. Къде е логиката в покупка на Приуса, който извън града ще харчи с 40-45% отгоре? Освен това / аз не съм глух, все пак / Ярис-а ми се струва изключително безшумен / дизел /. От горните постове правя извод, че Приус трябва да се кара основно в града. В София / ако не си такси / не виждам как ще правиш повече от 30-40 километра дневно, да речем. 20 работни дни х 30-40 километра средно са 700-800 километра месечно. Да кажем 8-9000 километра на година. За десет години я направиш 100.000 километра, я не. Остатъчна стойност след десет години - десет бона. Като нова - 50 хиляди. За да е на сметка при тази цена, трябва да се правят сериозни километри и извън града. Но там с бензиновия мотор / според собственика на Приус-а / разхода не е малък. Аз лично не виждам логика в предпочитането на Приус пред Ярис. Да не говорим пък за сравнение с Авенсис.

P.S. Това е форум все пак и не виждам нищо лошо всеки да има свободата да коментира в каквато и да е насока. Нито пък има нещо страшно в това да наречеш една кола лоша. Единственото, което не трябва да се случва е лични нападки и обиди. Останалото смятам, че следва да е позволено.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 04 Мар 2012 21:16

gh0s7r1d3r написа:...И не на последно място - на цена около една дизелова ТРОЙКА...
Та кое викаш е на цена на Тройката? Батерията или автомобила без нея? Къде са $49900 + $7500(federal tax credit) и къде са $32000?

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 04 Мар 2012 21:19

gh0s7r1d3r написа:Всъщност бъдещето е нещо от сорта на http://www.teslamotors.com/models . И изобщо не е БМВ, камо ли пък ДИЗЕЛ. Тук Тойота има сериозен пръст, като едър акционер, но в същността си този модел е създаден независимо. МНОГО по-бърз е от което БМВ се сетиш. МНОГО по-икономичен от който дизел се сетиш. МНОГО по-красив от всяко БМВ за което се сетиш. МНОГО по-технологичен от което БМВ се сетиш. И не на последно място - на цена около една дизелова ТРОЙКА. Та това е бъдещето, приятелю. А то е вече тук. Бъдещето е днес, ти ми говориш за дизели...
Давай някакви координати на дилъри, които я продават тази наистина много добре изглеждаща кола на цената на една тройка и веднага ще се пробвам за нея. Ама да знаеш, че съм съвсем сериозен. Даже ще се с снимам до нея и ще пусна снимки. Кой ги продава и къде?

Ако е на цената на тройка, имаш тест драйв от мен като я взема.
Последно промяна от E60_Power на 04 Мар 2012 21:20, променено общо 1 път.

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 04 Мар 2012 21:19

320d 4 / 4 1 995 135 (184) 4,5 119 54 833,33 65 800,00 лв с ДДС. Тази ти давам гаранция, че е с ръчки на задните стъкла и е малкото моторче 2000 дизел. Ако вземем една 330 д Екс Драйв и и сложим и половината екстри на Теслата, ще си стигне без проблем Теслата, че и малко нагоре.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 04 Мар 2012 21:32

gh0s7r1d3r написа:320d 4 / 4 1 995 135 (184) 4,5 119 54 833,33 65 800,00 лв с ДДС. Тази ти давам гаранция, че е с ръчки на задните стъкла и е малкото моторче 2000 дизел. Ако вземем една 330 д Екс Драйв и и сложим и половината екстри на Теслата, ще си стигне без проблем Теслата, че и малко нагоре.
Тези модели, които са в линка продават ли се в Европа? В mobile.de виждам някакви доста измислени роудстари от 100 евра нагоре.

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 04 Мар 2012 21:37

E60_Power написа:
gh0s7r1d3r написа:320d 4 / 4 1 995 135 (184) 4,5 119 54 833,33 65 800,00 лв с ДДС. Тази ти давам гаранция, че е с ръчки на задните стъкла и е малкото моторче 2000 дизел. Ако вземем една 330 д Екс Драйв и и сложим и половината екстри на Теслата, ще си стигне без проблем Теслата, че и малко нагоре.
Тези модели, които са в линка продават ли се в Европа? В mobile.de виждам някакви доста измислени роудстари от 100 евра нагоре.
Производството им започва средата на годината. Малко е трудно да се добереш до бройка, понеже за Европа е изчерпана квотата, но не е невъзможно.
4.4 сек 0-100 км/ч е недостижимо за нито едно дизелово БМВ. За разход няма какво да говорим. За технологии и кефа да караш подобно чудо - също. Това с дизелите не го разбирам и никога не съм го разбирал. Не ме кефи миризмата на тир просто, може би.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

Аватар
Rudy
Мнения: 1347
Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Rudy » 04 Мар 2012 21:42

E60_Power написа:..като я взема да пътувам до Германия с нея / предстои ми пътуване след около месец / и да я пробвам как се държи на магистралата в диапазона 180-200 километра в час!
В Германия може и 200 ама дотам не! И аз съм карал с толкова (е не с БМВ, ама и авенсиса поддържа толкова), ама не и извън БГ? Ако наистина си излизал с кола - ще знаеш по-добре...

Ама да те питам, да е идвал скоро в БМВ форума, някой да Ви обяснява колко сте застреляни 'щото харесвате БМВ?
Изображение

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 04 Мар 2012 21:45

gh0s7r1d3r написа:
E60_Power написа:
gh0s7r1d3r написа:320d 4 / 4 1 995 135 (184) 4,5 119 54 833,33 65 800,00 лв с ДДС. Тази ти давам гаранция, че е с ръчки на задните стъкла и е малкото моторче 2000 дизел. Ако вземем една 330 д Екс Драйв и и сложим и половината екстри на Теслата, ще си стигне без проблем Теслата, че и малко нагоре.
Тези модели, които са в линка продават ли се в Европа? В mobile.de виждам някакви доста измислени роудстари от 100 евра нагоре.
Производството им започва средата на годината. Малко е трудно да се добереш до бройка, понеже за Европа е изчерпана квотата, но не е невъзможно.
4.4 сек 0-100 км/ч е недостижимо за нито едно дизелово БМВ. За разход няма какво да говорим. За технологии и кефа да караш подобно чудо - също. Това с дизелите не го разбирам и никога не съм го разбирал. Не ме кефи миризмата на тир просто, може би.
Шоу-рума им в Мюнхен е на 2 километра от една от известните църкви в града - St.Michael, а аз ще съм в този район. Ако има време, ще отскоча да хвърля едно око.

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 191 госта