Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
Здравейте,
Реших да споделя някои мои мисли, които ме споходиха напоследък и да се допитам и до Вас. Ползвам Авенсиса си без никакви проблеми и определено нямам никакъв 'зор' да го разкарвам. Карам го основно извън града - поне 80% (В София живея на около стотина метра от работното ми място ) - поне 2-3 пъти в месеца и за година горе-долу около 25000км. Останах много замислен, когато видях случайно една обява, в която Приуса, особено отвътре много ми допадна: http://www.mobile.bg/11401459756034074 Според Вас ще почувствам ли качествено усещане за ъпгрейд, ако премина към този автомобил? Ако има някой, които има преки впечатления от двете коли (и не само от зелените таксита като мен ), ще ми е интересно сравнение по следните параметри :
1. Място в купето, за пътниците на задната седалка и багажник
2. Возия
3. Качество на интериора - следя двете мега-теми за Приус с интерес и чувам, че се чуват паразитни шумове и скърцания в интериора. Ако е масов случая, то определено би ме дразнило. Колата ми сега е на 260 000км, но тракания и тропания няма,
4. Шум в купето при 'круизване' извън града - определено това е основния ми начин на каране. Шумно ли е при скорости 110-130 км/ч? На какви обороти работи двигателя тогава и колко се чува? Обезшумяване като цяло? Определено като недостатък на Авенсис смятам това, че за разлика шума от двигателя, не успява да изолира добре шума от гумите.
5. Динамика на изпреварване - знам, че Приус тръгва от място добре, но как се справя например при 80-120 км/ч
6. Работа на климатика - в Авенсис определено ми липсва това, че няма 'духалки' за задните седалки. Така ли е в Приус III?
7. Саунд - за приятно 'круизване' извън града това също определено има значение
Естествено, отчитам , че в града Приус на 100% е по-добрия избор - със сигурност е по-икономичен, по-тих, мястото и изпреварванията нямаше да ме интересуват, автоматик е, има вградена навигация и т.н. Но в този случай?
Не ми се ще да обръщаме темата пак само към разход или пък дизел-срещу хибрид
Реших да споделя някои мои мисли, които ме споходиха напоследък и да се допитам и до Вас. Ползвам Авенсиса си без никакви проблеми и определено нямам никакъв 'зор' да го разкарвам. Карам го основно извън града - поне 80% (В София живея на около стотина метра от работното ми място ) - поне 2-3 пъти в месеца и за година горе-долу около 25000км. Останах много замислен, когато видях случайно една обява, в която Приуса, особено отвътре много ми допадна: http://www.mobile.bg/11401459756034074 Според Вас ще почувствам ли качествено усещане за ъпгрейд, ако премина към този автомобил? Ако има някой, които има преки впечатления от двете коли (и не само от зелените таксита като мен ), ще ми е интересно сравнение по следните параметри :
1. Място в купето, за пътниците на задната седалка и багажник
2. Возия
3. Качество на интериора - следя двете мега-теми за Приус с интерес и чувам, че се чуват паразитни шумове и скърцания в интериора. Ако е масов случая, то определено би ме дразнило. Колата ми сега е на 260 000км, но тракания и тропания няма,
4. Шум в купето при 'круизване' извън града - определено това е основния ми начин на каране. Шумно ли е при скорости 110-130 км/ч? На какви обороти работи двигателя тогава и колко се чува? Обезшумяване като цяло? Определено като недостатък на Авенсис смятам това, че за разлика шума от двигателя, не успява да изолира добре шума от гумите.
5. Динамика на изпреварване - знам, че Приус тръгва от място добре, но как се справя например при 80-120 км/ч
6. Работа на климатика - в Авенсис определено ми липсва това, че няма 'духалки' за задните седалки. Така ли е в Приус III?
7. Саунд - за приятно 'круизване' извън града това също определено има значение
Естествено, отчитам , че в града Приус на 100% е по-добрия избор - със сигурност е по-икономичен, по-тих, мястото и изпреварванията нямаше да ме интересуват, автоматик е, има вградена навигация и т.н. Но в този случай?
Не ми се ще да обръщаме темата пак само към разход или пък дизел-срещу хибрид
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
5. Покарай, ако можеш приус преди покупката... след 150к.с на авенсиса трябва да се убедиш, че приуса ще ти хареса като динамика.
- Airfan
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Обратна връзка:
Re: Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
Вчера се прибрах от Италия и освен таксита други бели коли не видях. Просто да го имаш предвид.
- iovkito
- Мнения: 2839
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 57 пъти
Re: Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
При положение , че почти не караш градско , няма голям смисъл да се хвърляш на приус. Не знам кое в интериора ще те очарова. След 2009-та година , интериорите на тойота са пълна скръб. Карал съм авенсис т27 , който в сравнение с нашите е много зле , изключително евтина изработка. На рав4-ката ми също не блести кой знае с какво , също бих го определил като по-зле от на авенсиса , който е базово оборудване. Все пак , за да се убедиш в това , най-добре покарай тойота след 2010-та , но намери подходяща настилка за целта - най-добре да е с камъни , дупки и неравности , за да чуеш това , което досега не си чувал в твоята кола.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
Priusa не е кола за преобладаващо извънградско пътуване, губи му се идеята. В този режим ще си основно на бензиновия ДВГ, а електрическата система само тежи.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Re: Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
Хм, съмненията ми се покриват с Вашите мнения.... Малко тъжна история, ако наистина след 2010 година нещата съм тръгнали към още по-голямо поевтиняване на изработката... Наистина не съм карал Тойота, произведена след тази година и ще е добре да опитам, преди да мисля за каквито и да е стъпки напред. А иначе - сега повдигнах въпроса, защото на снимки наистина всичко изглежда свежарско - кожен салон, хубави светли тонове, просторно и с достатъчно място, голяма мултимедия, панорамен покрив (фотоволтаичен панел?), автоматик, безконтактно влизане и стартиране, асистент за паркиране.... Пък и нали все още това е актуалното поколение на 'най-технологичния' автомобил на Тойота с високо оборудване, за който вярвах, че е вложено старание и още повече, че е произведен в Япония се надявах, че там специално неща като скърцане и хлопане няма да съществуват...
Идеята ми беше не да се хвърлям на този конкретен автомобил - имам приятел, който е един официалните дилъри на Тойота и щях него да разпитвам за конкретен автомобил, ако се навиех да тръгна към смяна... И затова Ви питах най-вече за 'извънградското' му ползване... Нямам нищо против бензиновия му двигател му да работи почти постоянно на дълъг път, просто ми се иска да не го чувам много И да мога да изпреварвам задрямали шофьори и тирове бързо и спокойно. А за разхода - сигурен съм, че няма да е много по различен от сегашния ми, затова не го повдигам като тема.
Идеята ми беше не да се хвърлям на този конкретен автомобил - имам приятел, който е един официалните дилъри на Тойота и щях него да разпитвам за конкретен автомобил, ако се навиех да тръгна към смяна... И затова Ви питах най-вече за 'извънградското' му ползване... Нямам нищо против бензиновия му двигател му да работи почти постоянно на дълъг път, просто ми се иска да не го чувам много И да мога да изпреварвам задрямали шофьори и тирове бързо и спокойно. А за разхода - сигурен съм, че няма да е много по различен от сегашния ми, затова не го повдигам като тема.
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
Без да си е пробвал, как може да правиш сравнение! Няма как някой да каже вместо теб! Возил си се на зелените таксита казваш. Добре де, не можа ли, поне на част от въпросите да си отговориш? Не седна ли отзад да видиш как е? Не погледна ли багажника? Не чу ли как звучи музиката? Има ли, няма ли паразитни шумове, тракане, дрънчене, хлопане и т.н.? Вземи наистина е пробвай! Аз ще ти отговоря на някой неща от моя гледна точка.ToyotaPassion написа:Здравейте,
Реших да споделя някои мои мисли, които ме споходиха напоследък и да се допитам и до Вас. Ползвам Авенсиса си без никакви проблеми и определено нямам никакъв 'зор' да го разкарвам. Карам го основно извън града - поне 80% (В София живея на около стотина метра от работното ми място ) - поне 2-3 пъти в месеца и за година горе-долу около 25000км. Останах много замислен, когато видях случайно една обява, в която Приуса, особено отвътре много ми допадна: http://www.mobile.bg/11401459756034074 Според Вас ще почувствам ли качествено усещане за ъпгрейд, ако премина към този автомобил? Ако има някой, които има преки впечатления от двете коли (и не само от зелените таксита като мен ), ще ми е интересно сравнение по следните параметри :
1. Място в купето, за пътниците на задната седалка и багажник
2. Возия
3. Качество на интериора - следя двете мега-теми за Приус с интерес и чувам, че се чуват паразитни шумове и скърцания в интериора. Ако е масов случая, то определено би ме дразнило. Колата ми сега е на 260 000км, но тракания и тропания няма,
4. Шум в купето при 'круизване' извън града - определено това е основния ми начин на каране. Шумно ли е при скорости 110-130 км/ч? На какви обороти работи двигателя тогава и колко се чува? Обезшумяване като цяло? Определено като недостатък на Авенсис смятам това, че за разлика шума от двигателя, не успява да изолира добре шума от гумите.
5. Динамика на изпреварване - знам, че Приус тръгва от място добре, но как се справя например при 80-120 км/ч
6. Работа на климатика - в Авенсис определено ми липсва това, че няма 'духалки' за задните седалки. Така ли е в Приус III?
7. Саунд - за приятно 'круизване' извън града това също определено има значение
Естествено, отчитам , че в града Приус на 100% е по-добрия избор - със сигурност е по-икономичен, по-тих, мястото и изпреварванията нямаше да ме интересуват, автоматик е, има вградена навигация и т.н. Но в този случай?
Не ми се ще да обръщаме темата пак само към разход или пък дизел-срещу хибрид
1. Много място отзад и в багажника за този клас
2. Отлична
3. Тракания и хлопания има в темата, която си чел, но в колата няма. Поне в моята.
4. Добро обезшумяване, а при скоростта, която си дал е може би най-безшумното нещо на пътя с ДВГ
5. Прилична динамика и бърза реакция при рязко подаване на газ. Никакви грижи по отношение динамика и доускоряване.
6. Духалки на задните седалки няма(двузонов е), но климатика работи доста добре и достига много бързо до желаната температура в купето
7. Саунда е перфектен
Относно разхода ще останеш много приятно изненадат, като тръгнеш на междуградско и направиш 3-4/100, а на магистрала със скоростите, които си дал 110-130 км/ч разхода ще ти е под 4,5/100. Това, че ти работи ДВГ не значи, че става неикономична. Изгледай видеотата, които съм пуснал и ще видиш, че дори и с работещ двигател разхода, може да ти е около 2,5/100!
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Re: Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
Точно защото не съм пробвал, затова питам Иначе нямаше да има въпроси, а лични впечатления. И понеже тази мисъл 'изскочи' в съзнанието ми преди два дни, затова и не съм направил необходимото за тест драйв, а започнах с по-лесното: евентуално някой от Вас да сподели преди наблюдения и сравнения. Иначе в зеленото такси и задръстванията в София няма как да придобия впечатление за въпросите, които ме интересуват. Да, веднъж се возих отзад и ми се стори толкова широко, колкото и на Авенсис. Но багажника не съм го гледал, не ми се е налагало В няколкото ми возения музиката винаги е била много тиха, та чак не мога да преценя субективно качеството й. Не съм чул и тракания и хлопания, но пък може и да съм бил късметлия - виж колегатa Boz какви впечатления нахвърля. Возенето беше стегнато, но според мен по-твърдо от това на Авенсис. Супер се кефих на тишината с ниските скорости, но повече от 60 км/ч не съм се возил в тази кола и затова зададох въпроси за извън града. А за разхода - аз и сега сигурно имам среден разход около 5л/100км(спрях да водя точна статистика преди време защото винаги клоня около този разход) , та наистина не ми е важно дали пак ще е толкова или малко по-малко. По-скоро се интересувам дали комфорта ми на возене и въобще на ползване на колата ще се повишиprius 3 написа:Без да си е пробвал, как може да правиш сравнение! Няма как някой да каже вместо теб! Возил си се на зелените таксита казваш. Добре де, не можа ли, поне на част от въпросите да си отговориш? Не седна ли отзад да видиш как е? Не погледна ли багажника? Не чу ли как звучи музиката? Има ли, няма ли паразитни шумове, тракане, дрънчене, хлопане и т.н.? Вземи наистина е пробвай! Аз ще ти отговоря на някой неща от моя гледна точка.!
Приусе, Благодаря ти все пак и за твоето мнение и впечатление!
- Airfan
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Обратна връзка:
Re: Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
За комфорта виж междуосие и колесна база - което е с по-големи стойности ще вози по-добре.
- zi_zi_top
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Получена благодарност: 11 пъти
Re: Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
Авенсиса е в D-сегмента, а Приуса - в С-сегмента на автомобилните класове. Не е сериозно да се сравняват като комфорт на купето и возия, защото Авенсиса има много предимства. Багажникът на Авенсиса е с около 100 л. по-голяма вместимост от този на Приуса.
Предимствата на Приуса са, че е по-маневрен (по-късо междуосие) и по-икономичен в градски условия.
Ако от Авенсис слезеш на Приус, ще се чувстваш като "слязъл от кон и се качил на магаре". Естествено и магарето върши работа и е работно добиче, но ти питаш за комфорта основно.
Предимствата на Приуса са, че е по-маневрен (по-късо междуосие) и по-икономичен в градски условия.
Ако от Авенсис слезеш на Приус, ще се чувстваш като "слязъл от кон и се качил на магаре". Естествено и магарето върши работа и е работно добиче, но ти питаш за комфорта основно.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
Всъщност Зи Зи Топ го е казал точно. Няма как да се направи сравнение между коли от различен сегмент. Доколкото съм се возил в такси Приус няколко пъти,а ежедневно карам Авенсис много субективно бих казал, че Приуса е много добра кола за сегмента си но отстъпва на по - високия клас на братчеда си Авенсис най малко по : междуосие, вътрешно пространство, (отпред заради конзолата си е тесничко,отзад заради снижаването на линията е доста клаустрофобично) , ограничена задна видимост заради полегатот задно стъкло, по мнения четени в Автобилд и др. шумен двигател при високи скорости (не лично мнение все пак), не много финни пластмаси и сглобка (и авенсиса си има кусурите обаче! ) . Но пък за градско Приуса минсе струва чудесен с предимството си в технологията и безшумното плъзгане в трафика.
С думи прости, ако ти грабва окото и сърцето, защо не!
Иначе за шума от гумите на Авенсиса - да има такова нещо. При по грапава настилка е доста шумен.
С думи прости, ако ти грабва окото и сърцето, защо не!
Иначе за шума от гумите на Авенсиса - да има такова нещо. При по грапава настилка е доста шумен.
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Re: Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
Продължавайки чисто теоретично и наистина имайки предвид, че нищо не може да промени субективното усещане от истински тест все пак да вметна нещо като реплика
Чел съм, че междуосието е същото като на Авенсис - 2700ммAirfan написа:За комфорта виж междуосие и колесна база - което е с по-големи стойности ще вози по-добре.
Приус е в Д-сегмента също: http://www.just-auto.com/analysis/toyot ... 18335.aspx , http://www.streetdirectory.com/travel_g ... eview.htmlzi_zi_top написа:Авенсиса е в D-сегмента, а Приуса - в С-сегмента на автомобилните класове.
- Airfan
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Обратна връзка:
Re: Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
Да, сега и аз погледнах. Ширината на Приуса е дори по-голяма и би трябвало да вози по-приятно от твоя Авенсис.ToyotaPassion написа:Чел съм, че междуосието е същото като на Авенсис - 2700ммAirfan написа:За комфорта виж междуосие и колесна база - което е с по-големи стойности ще вози по-добре.
- smsdeliverer
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Юли 2010 12:30
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: LEXUS NX300H F sport
- Обратна връзка:
Re: Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
Карал съм три години Авенсис T27, разлика в комфорта на возене абсолютно никаква, макар че Авенсис а ми беше с 16 ки джанти, а Приуса с 17 ки.
Учуден бях даже,че Авенсис-а е по-маневрен, там където съм правил обратни завой, при приуса ги правех с маневра.
При тези скорости, с които е споменал колегата, че ще кара разлика в шума между двата автомобила не мога да направя.
Багажника определено е по-голям на Авенсис-а но с тези две "уши" вътре след като се затвори доста от обема му отива.
Колега, ако идваш към Пловдив обади се ще може да го покараш и да добиеш лични впечатления.
За другото "приус3" ти е отговорил, което и аз мога да потвърдя.
Учуден бях даже,че Авенсис-а е по-маневрен, там където съм правил обратни завой, при приуса ги правех с маневра.
При тези скорости, с които е споменал колегата, че ще кара разлика в шума между двата автомобила не мога да направя.
Багажника определено е по-голям на Авенсис-а но с тези две "уши" вътре след като се затвори доста от обема му отива.
Колега, ако идваш към Пловдив обади се ще може да го покараш и да добиеш лични впечатления.
За другото "приус3" ти е отговорил, което и аз мога да потвърдя.
Lexus NX 300H F sport
Re: Avensis II 2.2 D4D Facelift > Prius III - ъпгрейд?
Ако наистина ти е приятел, а не просто познат ,не би трябвало да му представлява проблем да ти уреди качествен тест-драйв с Приус, че да добиеш лични впечатления !!!ToyotaPassion написа:имам приятел, който е един официалните дилъри на Тойота
1.4 D-4D много добър мотор !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 87 госта