Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
mirott
Мнения: 2102
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от mirott » 26 Апр 2016 13:37

Slow е доста прав...те в повечето представителства като си плащаш не ги обслужват, та безплатното си го представете!

Аватар
BOz
Мнения: 4290
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 107 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 26 Апр 2016 15:27

Аз не виждам нищо нередно в безплатното обслужване. Това е вид бонус, който си го получаваш при сделката. Вместо да ти намалят да кажем 2к от цената, то ти дават 5 години обслужване и си екстра. За мен си е напълно нормално и реално това нещо.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

mirott
Мнения: 2102
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от mirott » 26 Апр 2016 15:51

Да, когато наистина обслужват каквото и когато трябва. А не за 5 години докато си в гаранция примерно да ти сменят само масло и маслен филтър...

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4916
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 151 пъти
Получена  благодарност: 140 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от slowtraveler » 26 Апр 2016 16:06

Не става въпрос за нередност - то като идея си е хубаво, от страна на сервиза... Чисто икономически трик...
Дилъра/сервиза си взема АВАНСОВО парите за пет-годишното обслужване, и е доволен, че искаш-не искаш - пет години ще се обслужваш при тях... Дори и да не искаш - това ще е още по-добре - те парите са си ги взели, пък ти ако искаш се обслужвай и при местния поп :)
И 'пациента' е доволен, щото си мисли, че е ударил кьоравото и са му дали 'безплатно обслужване' tooth.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Рошко
Мнения: 918
Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от Рошко » 26 Апр 2016 16:22

slowtraveler написа:И 'пациента' е доволен, щото си мисли, че е ударил кьоравото и са му дали 'безплатно обслужване' tooth.gif
Ако искаш да си запазиш гаранцията на автомобила, така или иначе нямаш друг избор, освен да обслужваш при тях. Относно "безплатното" за клиента - дори не си правя илюзии, че има нещо безплатно в този живот. Както споменах, безплатното ТО е в рамките на гаранционния период и е включено с по-високия лихвен процент на лизинга, така че не е безплатно. Всеки сам си прави сметката дали му е изгодно или не. Лично за себе си направих сметката, че тъй като съм с голяма първоначална вноска, увеличението в сумата по лизинга, породено от по-високия лихвен процент, е по-малка сума, отколкото ако трябва да си плащам обслужването. За хора с ниска първоначална вноска, това не е изгодно. Относно предплащането също не си прав, защото и в двата случая не изсипваш на куп парите. В единия случай си плащаш обслужването накуп в сервиза, в другия ти е включено като минимална сума върху лизинговата вноска, която е толкова малка, като се разхвърли върху вноските, че не се усеща.

А за "безплатното" ТО при Lexus, както споменах, Lexus е достатъчно луксозен и скъп, за да включат и там "безплатното" ТО в цената, а клиентът да е доволен от "бонуса"

Аватар
BOz
Мнения: 4290
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 107 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 26 Апр 2016 16:46

slowtraveler написа: Дилъра/сервиза си взема АВАНСОВО парите за пет-годишното обслужване, и е доволен, че искаш-не искаш - пет години ще се обслужваш при тях... Дори и да не искаш - това ще е още по-добре - те парите са си ги взели, пък ти ако искаш се обслужвай и при местния поп :)
Наистина не виждам как няма да си обслужваш колата при дилър на марката, докато колата е в гаранция. Та винаги в гаранция ще обслужваш при "тях". И с безплатно и с допълнително платено обслужване.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
iovkito
Мнения: 2839
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 57 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от iovkito » 26 Апр 2016 17:54

Никой не те задължава да ходиш там. Аз си прекратих предсрочно гаранцията на авенсиса.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4916
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 151 пъти
Получена  благодарност: 140 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от slowtraveler » 26 Апр 2016 18:05

BOz написа: Наистина не виждам как няма да си обслужваш колата при дилър на марката
Ами разни хора... Имам познати, които с вземането на автомобила (вярно не луксозна марка) теглиха една майна на дилъра и си обслужваха автомобила в удобен, коректен и евтин за тях сервиз...
Относно 'изсипването накуп' на парите - имах предвид, че дилъра е доволен, защото лизингодателя му е изсипал накуп парите, барабар и с включеното обслужване години напред... Ти си доволен, че не изсипваш парите накуп, но пък плащаш 'печалба' на лизингодателя с включена негова печалба и върху парите за обслужване...
Не казвам че е глупаво да се постъпва така - всеки си прави сметката кое му е по-изгодно (на мен ми е по-изгодно да си обслужвам автомобилите при официалния дилър и без 'безплатно' обслужване)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
BOz
Мнения: 4290
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 107 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 26 Апр 2016 18:10

iovkito написа: Никой не те задължава да ходиш там. Аз си прекратих предсрочно гаранцията на авенсиса.
Ами сам си казваш, че си прекратил предсрочно гаранцията, защото не си изпълнил това твое задължение. Всичко е въпрос на избор в крайна сметка.
Аз имам приятел, на който колата му беше в гаранция точно 2 дни, защото не отговори задълженията при закупуване на нов автомобил. Но въпросните задължения се пренебрегнаха с ясната представа за последствията, а именно отпадане на гаранцията на автомобила.
Всичко е въпрос на личен избор. Но да не бъркаме личния избор и задълженията, защото са две различни неща.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

rumenrsd
Мнения: 1
Регистриран на: 04 Юни 2016 11:04
Местоположение: Valencia

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от rumenrsd » 04 Юни 2016 12:03

Здравейте колеги. Навиват ме да си купя новия Аурис 140H active хибрид, но все още съм на кантар - за / против ...

Ходих в Тойота и направих едно кръгче с хибрида, и наистина автомобила е невероятен... Знам,че стойностите на разход няма да са същите,предоставени от производителя, но поне се приближават :D

На ден правя по 100 км(от понеделник до петък ходя на работа), от които 85км извънградско и около 15км градско... Четох и слушах доста съвети за и против , но все още се колебая...

От една страна 10 години гаранция на батериите и 5 на автомобила е доста примамливо, пакет сенсо и сейфти сенс ги получавам подарък, От крайна цена от 26000€ заедно с всички отстъпки , цвят деним и включени 4 сервизни обслужвания по мое желание ( на стойност 575€ но може и да ги махна и всяка година да си плащам) Като крайна цена ми излиза 19 800€ ....

От друга страна за тези пари мога да взема някой дизел , нов , или нещо по голям клас на няколко години и с доста екстри, дори и друга марка...

Затова искам да събера още мнения изгоден ли е хибрида в моя случай или да търся друго решение...

Благодаря предварително за отговорите и приятен уикенд ... :thumbsup:

Аватар
WoLF
Мнения: 2637
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 251 пъти
Получена  благодарност: 113 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от WoLF » 04 Юни 2016 23:49

С толкова извънградско дизела ще ти е по-евтин, но там вече зависи дали ще ти допадне повече като усещане(говорим за същият размер автомобил дизел) wink.gif Аз бих предпочел в твоя случай дизел ако навъртам повече от 20-30к на година и знам каква нафта слагам angel.gif
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
BOz
Мнения: 4290
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 107 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 05 Юни 2016 16:51

За мен винаги е стоял въпроса дали да купиш кола на няколко години или нова, но по-нисък клас.
Относно разхода - по реални данни от статистиката то дали ще вземеш хибрид или дизел за извънградско, то разхода ще ти е един и същ.
Но пък се лишаваш от една от най-приятните екстри - автоматика.
Отделно, че ако избереш хибридната версия, то тя ще си запази стойността по-висока във времето.
В крайна сметка от теб зависи какъв избор ще направиш.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
ivied
Мнения: 306
Регистриран на: 08 Юни 2014 14:39
Местоположение: Germany
Автомобил: Yaris Cross
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от ivied » 05 Юни 2016 17:13

rumenrsd написа: Здравейте колеги. Навиват ме да си купя новия Аурис 140H active хибрид,
още от 13-12-13:
"Няма да се впускам в много и излишни технически характеристики и обяснения (данните ги има и в нета), а по-скоро ще наблегна на личните ми впечатления и усещане за автомобила (като с това, е ясно, че са без претенции и чисто индивидуални).

Само като обща информация да спомена, че Auris Touring Sports, е първото комби в С- сегмента с пълно хибридно задвижване, междуосието е 2,600 mm с 285 mm повече от хечбека и т.н.
Задвижва се независимо или в комбинаци, водят я HSD system от 1.8 litre VVT-i бензинов мотор и 60 kW електрически, генерират заедно 136 HP. Доколкото разбрах, щото гледах да карам, използват същата проверена и доказала се система на Toyota Prius.

1. Отвън колата (също бяла) не изглежда нито тромаво, нито спортно - далече е от размерите на най-големите комбита 5 метра+, които са като кораби и не можеш да паркираш нормално в града без всичките системи, датчици, екрани с начертани траектории, писукания и т.н. оказа се, че и този модел ги има при ниво на оборудване
Изглежда по-скоро да го кажем така: ненатрапчиво футуристично
2. Отвътре - на пръв поглед стегнато и прибрано, без разточителност, но и без липси, по-скоро технологично и семпло... Разбира се веднага дръпнах седалката по-назад, механизма е стабилен.
Таблото и седалките, разбира се без кожа, дърво, лак и т.н. за съжаление, ама това е клас С, все пак- си казвах, прегледност и функционалност на уредите, алуминиеви апликации, достатъчно семпли и добре съчетани с пласмасата - която изглеждаше, като на автомобил от високия клас, въобще всичко решено в сиво-черно, с акценти в осветлението, на таблото и на скоростния лост в синьо и жълто...

За мен бе напълно ново усещането при тръгване - абсолютно безшумно. Нищо, абсолютно нищо не се чува. Нарочно бях спрял навигация, радио, климатик... Цветовете на светлините на таблото са приятни, фаровете се включиха автоматично, очаквах включването на старт-стоп системата... На първи светофар нищо, втори, трети... нищо... Нарочно минах през центъра на града... нищо. Гледам 15-16 км. Дисплея показва някакви опции и режими, които не ми бяха много ясни в началото...
Спрях на един паркинг и взех да базикам... Дисплея е тъч скрйин - 7-8 инча Оказа се, че могат да се избират 3 режима, ауто, бензин и електро... А можело и директно от скоростния лост. Оставих го на ауто и продължих към магистралата... Безстепенния автоматик (квото и да е това) работеше перфектно - нямаше никакви удари или придърпване. Набираше повече от добре. Даваха му от 0-100 км за 10 сек. Двигателя 1,8-Liter-VVT-i, се включи според мен, чак след като стрелката мина 80 км - усети се като фон, не като шум или придърпване...
160 ги вдигна и поддържаше без никакъв проблем, а можеше и още.
Показваше разхода - 3,7 л., както и нивото на зареждане на батериите...
След аутобана, по междуселските пътища, колата с 17-ки джанти се държи пефректно, за разлика от други тойоти, които съм карал, не клатеше.
На светофара беше отново напълно тиха и при спиране и при потегляне... Оказа се, че има и някаква система за регенериране на спирачната енергия, подобна на КЕРС от формулата...
След 40 мин. тест при връщането ми при хендлера, показваше разход 4,1 л.

Кво да ви кажа, колата ми хареса с тази система. 136 коня се държаха, повече от доволно, а и при потегляне, доста по мощни коли изоставаха сериозно по светофарите... Явно и благодарение на електромотора. Екстрите са доста, ама кво да ги изброявам, за мен карането и усещането при шофиране беше важно. Иначе и като комби, които напоследък някак си предпочитам, дали е от годините - си е повече от добре. Няма загуба на пространство, от батериите, изглежда не по-малко от средния и уж еталон за тоя клас Голф Вариант, или Октавия Комби.

За 23 000 Euro хибрид модела е със 150 Euro по-евтин от модела със 124-PS-Diesel при същото ниво на оборудване Executive.
Имаше и доста интересни неща при финансирането и гаранцията, ама с тях няма да ви занимавам."
Прикачени файлове
2013-Toyota-Auris-Touring-Sports-Rear-1024x640.jpg
2013-Toyota-Auris-Touring-Sports-Rear-1024x640.jpg (69.24 KiB) Преглеждано 1776 пъти
По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.

Hursa
Мнения: 4923
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 76 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от Hursa » 06 Юни 2016 13:53

Отстъпката която ви предлагат е доста голяма и това, според мен е ключов момент правещ предложението много привлекателно (ако съм разбрал правилно). Все пак тойота е сравнително евтина марка, която в Европа продават твърде скъпо. Дали ще пътувате по икономично по всекидневния ви маршрут, сравнено с аналогичен по мощност дизелов автомобил, според мен зависи какво е „извънградското”. При „градското”, което не е малко, най-вероятно ще е доста по-икономичен. Ако „извънградското” е предимно „магистрала”, най-вероятно дизела ще ви харчи по малко, дори ако не сте любител на високите скорости. Ако е „извънградско” – „междуселищно” по пътища с двупосочно платно, особено пресичащи населени места – най-вероятно хибрида ще ви харчи по-малко, сравнен с дизела.
Освен това сервизното обслужване на хибрида е по-евтино, сравнено с дизеловия автомобил – а то там май не е от най-евтиното там. А и при вас няма ли допълнителни облекчения за хибридите – гледам, че има много хибриди таксита.
Другото – както казва BOz – хибрида е „автоматик”. При това много „добър”, като автоматик. Може да се сравни с автоматиците на висок клас автомобили. A това прави много удобен автомобила за шофьора, при такива ежедневни пътувания (според мен). За другите „екстри” характерни за хибрида е споменал ivied. Само не съм съгласен, че „комбито” е с по голяма база – на същата база е – 2600 мм, една от най-малките в класа (макар, че разликата не е голяма). Само Пежо май предлагат „комбито” на по-голяма база (в сравнение с „некоби” варианта на модела:)).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 13 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от Kiki » 22 Юни 2016 21:49

Краят на още една марка, за да започне нещо като хибрид. :whistle:

Автомобилите с марката „СААБ” повече няма да се произвеждат. Това бе обявено официално, макар че новината не е от съвсем скоро. Китайската компания NEVS, която купи завода на „СААБ” ще прави електрически автомобили и ще използва за лого наименованието си. А то буквално означава National Electric Vehicle Sweden или шведски електрически автомобили.



Сега върви подписването на нови договори с бившите инженери и конструктори на „СААБ”, като те ще работят в два завода- този в Швеция и един в Китай. Продукцията ще е само електрически автомобили и съпътстващата ги инфраструктура.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Hursa, mimojef, Monster и 78 госта