Нова придобивка за мен и KANU

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
Публикувай отговор
Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 27 Яну 2012 00:30

Кану, би ли разгледал това - http://www.extreme-tuning.bg/index.php? ... subcat=216

И ако искаш да коментираме?

Като информация - Кейджа пристига полуфабрикат от "Къстъм Кейджес" - Англия, хром-молибден е и струва 2600 паунда.
Към него върви диск със снимки как точно да бъде монтиран, три тръбички, които трябва да бъдат напаснати и заварени, след което се изпращат в Англия.

После ни изпращат табелка с хомолагация, че кейджа, който сме сложили - става, един вид.

Аз напасвах тръбите, а Драго след мен - завари всичко с аргона.

Значи - фугите, дето имам право да оставя, не трябва да превишават един милиметър.

Но това е друго.

Основната клетка е от ф40 х 1.5 мм., а укрепването по триъгълник - ф30 х 1.5мм., а помощни тръби - ф26 х 1.0мм.

А Митсубиши-то вече има и документ... smile.gif

Аватар
K-A-N-U
Мнения: 1232
Регистриран на: 12 Авг 2005 01:17
Местоположение: Wheeling, IL

Мнение от K-A-N-U » 27 Яну 2012 02:36

Razgledah proekta kakto i drugite kletki koito sa praveni ot tozi tuner , no ne moga da razbera za kakvo iska6 da si govorim? Za tova kolko dobra im e izrabotkata li? Ili za tova kolko im struva na tiah da ia postaviat tazi kletka v sravnenie s tova kolko mi struva na mene? Ili moje bi za tova kolko vreme, resursi, miasto, hora i opit im otnema za da napraviat kletkata po tozi na4in?

Az osaznavam 4e kletkata koiato pravia e mnogo po-amatiorsko ispalnenie, no kakto kazah takiva sa mi vazmojnostite i za tova taka ia pravim. Staraem se s ba6ta mi da ia pravim maksimalno profesionalno i pravilno.

Ti kato po-vesht v zanaiata ne mislish li 4e e pravilno da se usilva kletkata kato se prihva6ta kam kupeto i che trabvata konfiguracia koiato ispolzvam ne e v poveche ami naprotiv daje ima nujda ot o6te dosta ukrepitelni to4ki i trabi?
"If in doubt, flat out!" - Colin McRae, R.I.P. 1968-2007

Racing is Life...Anything that happens before or after is just waiting

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 27 Яну 2012 07:09

Според мне спорът е излишен, ако я правиш по спецификациите на Rally America, защото ако ти удобрят значи работата е свършена добре.
Надявам се, че четеш из техните форуми и виждаш другите как са си направили клетките, още повече, че имаме няколко полски екипажа от Чикаго, ако не се лъжа.
Лошото е, ако направиш клетката и те върнат, заюото не е направена по техните изисквания.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 27 Яну 2012 19:43

Кану, чакай малко - далеч съм от мисълта да споря с теб. Просто ако ми беше писал в началото - можеше да си улесниш много работата, а и предполагам щеше да покриеш изискванията, които, честно казано - може в Европа и при вас да са различни.

Просто можех да ти дам няколко съвета за напасването и за заварките.
Както и за броя тръби - не е необходимо да правиш тръбна конструкция вътре в купето, която да издържа удар с влак.

Не знам какви тръби и с каква дебелина използваш, не забравяй, че се отразява на килограмите, освен, ако не си изстъргал изолацията отвътре и отдолу.

Както и да е.

Пожелавам ти успех и давай още снимки! smile.gif

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re:

Мнение от Japanese_fever » 03 Ное 2012 04:10

НАшият колега и съфорумец KANU направи първото си участие на официално състезание,
кръг от шампината на Rally America.
Очаквам отзиви от преживяното или най-малко снимки!
КАНУ, поздравления за първата изява! :thumbsup:

Изображение
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
andrian999999
Мнения: 1513
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София

Re: Nova pridobivka za men i KANU

Мнение от andrian999999 » 03 Ное 2012 13:24

да да видим , повече ако може :thumbsup:
професионален мапер

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Nova pridobivka za men i KANU

Мнение от rudolf » 03 Дек 2012 11:11

....ДЖАПИ- няма ли някакви официални линкове за шампионата/мероприятието?
с каква кола??

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Nova pridobivka za men i KANU

Мнение от Japanese_fever » 03 Дек 2012 19:02

Ами с тази кола на снимката горе.
Нали цялата тема е за същата кола?!?
Ето линк с Entry list-a:
http://rally-america.com/events/2012/OTRR2/

Много ми е тъпо, че има някакви материали за новобранци, а за КАНУ,
където му е първо състезание и е хвърлил толкова усилия, и средства не видях някой да е написал и 2 реда.

KANU №150 на 5:22

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... AaON6BrQWQ

KANU on board camera:

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... kutf8IZ6A8

Overview of the rally KANU e на 6:25 и 9:01

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... CkSyY9fWxw
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта