Нова придобивка за мен и KANU

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
Публикувай отговор
jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 04 Яну 2007 16:29

Ти си в бокс аи на подиума (с чадърчето) :whistle:

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 04 Яну 2007 18:25

Celica написа:ЕХАААААААААААА
аз може ли да съм навигатор??? поне ша помогна с квото мога biggrin.gif
az sam bil navigator i to na TSD rally, koeto e dosta po civilizovano i ako mojesh da se spravish s draifaneto polovinata bitka e spechelena. Ima i mngoo smiatane obache :) shtoto ne samo da kazvash zavoite ami ima i otsechki koito sa TSD
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Яну 2007 05:34

ugabuga написа:
az sam bil navigator i to na TSD rally, koeto e dosta po civilizovano i ako mojesh da se spravish s draifaneto polovinata bitka e spechelena. Ima i mngoo smiatane obache :) shtoto ne samo da kazvash zavoite ami ima i otsechki koito sa TSD
Ne moje li da si naglasi6 nqkakuv GPS predi sustezanieto da ti diktuva vmesto navigator? 6te spesti6 tegloto na navigatora, koeto e naj-malko 50g, ako e momi4e, a ako e mome4e o6te pove4e! wink.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 05 Яну 2007 06:04

Japanese_fever написа:
ugabuga написа:
az sam bil navigator i to na TSD rally, koeto e dosta po civilizovano i ako mojesh da se spravish s draifaneto polovinata bitka e spechelena. Ima i mngoo smiatane obache :) shtoto ne samo da kazvash zavoite ami ima i otsechki koito sa TSD
Ne moje li da si naglasi6 nqkakuv GPS predi sustezanieto da ti diktuva vmesto navigator? 6te spesti6 tegloto na navigatora, koeto e naj-malko 50g, ako e momi4e, a ako e mome4e o6te pove4e! wink.gif
Аз не мисля че Корд примерно е повече от 50кила ,освееен ако не е със мокри дрехи :whistle:
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 05 Яну 2007 06:05

Celica написа:ЕХАААААААААААА
аз може ли да съм навигатор??? поне ша помогна с квото мога biggrin.gif
Нема НеВъзможни работи:) даже и Семитската идея на Джамеев е вървежна wink.gif
Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Яну 2007 06:06

LordDigital написа:
Аз не мисля че Корд примерно е повече от 50кила ,освееен ако не е със мокри дрехи :whistle:
O6te po-dobre biggrin.gif , 6te bude vse edno Subito vurvi prazno - po-burzo uskorenie + po-malko G na zavoite! :thumbsup: tongue.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 05 Яну 2007 06:10

Предполагам мотора му е бил професинално правен ,ма или го натискат много на лимита му - или има нещо друго щото явно бая са е чупел:

2002 - ... Competition with his newly modified Celica All Trac Turbo... At the first event he attended, the Celica engine let go terminally with a DNF (did not finish) for the season start...

James returned to Rally in 2004 and competed in the Oregon Trail Rally's two days of grueling torture only to DNF once again due to a failed rod bearing after several valiant attempts to continue. Returning once again...


http://www.pregrid.com/acylon/pstats.htm

Колата очевидно има PlugAndPlay StandAlone ма явно и липсват системки за monitoring и FailSafe (Ako EMS-a podyrza). Явно при ралитата не всичко е мошносТТа...

Друго което четох ,че за рали Селиките са малко кофти ,видимоста е проблем и то сериозен. Със тези програми за спонорствто от Фуджи ,маи Скуби-Дуууу излиза по-добра идея.
Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Яну 2007 06:43

Ami toj e napisal, 4e e karana predimno na 17psi, az ne razbiram, ama tova ne e li mnojko pri polojenie, 4e ugabuga q kara na 14psi?!? wacko.gif Verno negovata ne za rally, amavse pak.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 05 Яну 2007 06:54

Japanese_fever написа:Ami toj e napisal, 4e e karana predimno na 17psi, az ne razbiram, ama tova ne e li mnojko pri polojenie, 4e ugabuga q kara na 14psi?!? wacko.gif Verno negovata ne za rally, amavse pak.


WRC kolite overBoostvat na nad 30psi i nemat problemi. Vsicko e do motora ,toz motor e 2.2 ,demek veroqtno e systiq koito e slagan na Camry i e prerabotvan na turbo. Kat chista spekulacia ,ako problemite mu sa vyv bialo-butalnata grupa ,veroiatno idvat ot tova che toz blok ne e mislen za takiva natVarvania ili prosto ne e napraven kato horata.

Malko neroden Ivancho ma ... spored men ne e osobeno dobre napravena taz kola ,poneze pravi samo 300torque - trebe da i se vidqt krivite ma az bih naprail mnotor sys dosta povece moment primerno pone 350 i silno vyrnato predvarenie na gore dori i da mi padnat konete na 300. Qvno ima restriktor i bez tva ,golema myka ste da e da izkarva tez 350 konq sys restriktora (ako e imal restriktor na Dynoto )...
Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Яну 2007 07:03

aha. mellow. smile.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Celica
Мнения: 237
Регистриран на: 07 Окт 2004 16:52
Местоположение: Варна, Морето...

Мнение от Celica » 06 Яну 2007 15:45

Вие май маитап си напрайхте с мене?????// mad.gif
Жамие на ставам за държач на чадър , можеш да се пробваш ти
а за навигатор... специално са ме подготвяли, тай че не се притеснявайте :+)))) и завойте ги оправям даже само драйвера да си изберете по коя система да ви ги определя tongue.gif

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 642
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54

Мнение от PAKETA_1 » 06 Яну 2007 19:13

@ Celica
Я, я - слагай банския, наточи се и ще видиш че ставаш. Както казва Джами със Блу двете...иначе кой - Лорда ли да сложим с чадъра ...той много плаши :)

b_d

Мнение от b_d » 06 Яну 2007 20:11

PAKETA_1 написа:@ Celica
Я, я - слагай банския, наточи се и ще видиш че ставаш. Както казва Джами със Блу двете...иначе кой - Лорда ли да сложим с чадъра ...той много плаши :)
Лорда има брада - не става.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 06 Яну 2007 22:23

354кс при 17psi(1.1 бара) е мнооо сериозно! въртящият момент е по-малък, но е много хубав и най-важното - равен и удобен в целия работен диапазон от обороти. колата е подготвена да се кара лесно и гладко и лагът е намален до минимум, а двигателят да отговаря бързо и спонтанно - с такъв сетъп - големи валове и по-малък буст - турбината се развърта по-лесно и равно, без пикове на въртящият момент и добро пълнене и на високи обороти. за справка - нашите ралиджийки постигат такава мощност при буст яко към 2-та бара - това означава големи пикове и лошо пълнене във високите обороти, оттам стръмен и неудобен въртящ момент. за къф ти е стръмен 350НМ, когато 300НМ(но равен) дават много по-добър и лесен контрол над сцеплението. Двигател на 2 бара 400кс 400НМ е по-лош за управление от същият да речен 350кс, 300НМ - с хубави валове и буст на 1.2 бара - въпреки по-малкия въртящ момент, вторият дава много повече възможности при каране. фатката е да имаш равен въртящ момент, това е най-важното, а не пиковата му стойност.

точно за подобен сетъп от време оно говоря на братото ама той надув та надув smile.gif на всичките WRC-та въртящият им момент е хоризонтален и прав като конец, а това става само с големи валове и по-малък буст, отделно там разните му хибридни турбини и шукарии
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 07 Яну 2007 05:53

maggkrabar написа:354кс при 17psi(1.1 бара) е мнооо сериозно! въртящият момент е по-малък, но е много хубав и най-важното - равен и удобен в целия работен диапазон от обороти. колата е подготвена да се кара лесно и гладко и лагът е намален до минимум, а двигателят да отговаря бързо и спонтанно - с такъв сетъп - големи валове и по-малък буст - турбината се развърта по-лесно и равно, без пикове на въртящият момент и добро пълнене и на високи обороти. за справка - нашите ралиджийки постигат такава мощност при буст яко към 2-та бара - това означава големи пикове и лошо пълнене във високите обороти, оттам стръмен и неудобен въртящ момент. за къф ти е стръмен 350НМ, когато 300НМ(но равен) дават много по-добър и лесен контрол над сцеплението. Двигател на 2 бара 400кс 400НМ е по-лош за управление от същият да речен 350кс, 300НМ - с хубави валове и буст на 1.2 бара - въпреки по-малкия въртящ момент, вторият дава много повече възможности при каране. фатката е да имаш равен въртящ момент, това е най-важното, а не пиковата му стойност.

точно за подобен сетъп от време оно говоря на братото ама той надув та надув smile.gif на всичките WRC-та въртящият им момент е хоризонтален и прав като конец, а това става само с големи валове и по-малък буст, отделно там разните му хибридни турбини и шукарии
Точно де ,аз заради тва казах че требе да се видят кривите. Ма факта е ,че тоз мотор прави повече от WRC автомобилите (като коне) ,което ме навява на мисълта че не е със наи-удачните валове. Аз като гледам криви на мошност и въртящ момент ,също уважавам много повече цифрата която се получава като "взенем интеграла им" отколкото пиковите стоиности... заради тва като си правех турбината им казах да не ми режат перките грам ,независимо че Калеша викаше - режиииииииии бре ,РЕЖИИИИИИИИИИИИИИ :whistle:
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта