Nacis undercover

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 04 Дек 2006 22:19

централния му диф си е виско, но твърдостта му може да се регулира електронно
status: за БАН

b_d

Мнение от b_d » 04 Дек 2006 22:27

Ебаси колиците. Евала!

п.с. Никви нацисти не сте вие... Субару?!?!! Пфу wink.gif

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 04 Дек 2006 23:48

maggkrabar написа:централния му диф си е виско, но твърдостта му може да се регулира електронно
e kak? dai kratko obiasnenie...
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 05 Дек 2006 01:10

V35GTR написа:
maggkrabar написа:централния му диф си е виско, но твърдостта му може да се регулира електронно
e kak? dai kratko obiasnenie...
ми вързано е към компютъра и според натоварването и датчиците от АБС-а го управлява, на по-новите модели има и датчици за страничен наклон/ускорение. но може и ръчно да се управлява с едно копче. предполагам че става с промяна на налягането на вискозния флуид. но си е обикновено виско.
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 05 Дек 2006 01:30

maggkrabar написа:
V35GTR написа:
maggkrabar написа:централния му диф си е виско, но твърдостта му може да се регулира електронно
e kak? dai kratko obiasnenie...
ми вързано е към компютъра и според натоварването и датчиците от АБС-а го управлява, на по-новите модели има и датчици за страничен наклон/ускорение. но може и ръчно да се управлява с едно копче. предполагам че става с промяна на налягането на вискозния флуид. но си е обикновено виско.
Как бре ,със колегата алтезов като ходихме на автоИзложението - гледахме на щанда на Субару много хитро разрязана и отворен централен диференциал и беше 100% MultiPlate Clutch. Не съм разглабял STi ,но специално на Субару-то на Ракета (Legacy GT) sym 100% ubeden che e systiq centralen Diff stoto sym go bazikal edno vreme dokato beshe na dilara.

Potresen sym che Subaru nema da polzvat MnogoDiskov syedintel za centralne na STi - tva e nai-dobroto 4x4 i go imat kato tehnologiq ,polzvat go po rally-tata ,staroto subaru ProDrive si beshe sys takova ... ma qvno sa chipari...
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 05 Дек 2006 01:33

Всъшност маи DCC e MultiPlate bre??
Apart from facelift, the 2005 revision also brings a lot of mechanical modifications to the WRX STI model. The DCCD (Driver Controlled Center Differential) originally uses electronic-controlled multiplate clutch to vary torque split between front and rear axle, normally 35:65. Now the normal torque split becomes 41:59, and the DCCD has incorporated an additional Torsen mechanical LSD to quicken response. Besides, a yaw sensor is added. It detects understeer / ovesteer and feedback the DCCD to determine the right torque split.
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 05 Дек 2006 01:43

Горното не е много чисто написано

Ето информациа от Официалната страница на Фуджи (http://www.subaru.com/shop/specificatio ... TI_LIMITED)
Driver Controlled Center Differential (DCCD) All-Wheel Drive: Exclusive to WRX STI models, Driver Controlled Center Differential (DCCD) All-Wheel Drive, featuring both manual and automatic modes, uses an electronically managed multiplate transfer clutch and a mechanical limited-slip differential in conjunction with a planetary gear-type center differential to control power distribution between the front and rear wheels. Normally, DCCD splits power 41% front and 59% rear. Sensors monitor parameters such as wheel slippage, steering angle, throttle position and braking to help determine torque distribution and direct it to the wheels with optimum traction. DCCD also features a helical-type limited-slip front differential and a Torsen® limited-slip rear differential.
Значи аз тва което разбирам като стар маниак на темата 4х4. Във зависимост от Софтуера ,тази кола има една от наи-добрите системи които парите могат да купат. Централен МногоДисков Диференциал ,заден Торшен и някакъв (ефтин) преден Шпер. МитсуБулшите имат съшо Многодисков среден ,НО и задния е многодисков и напълно контролируем от ЕКУ-то. Са зависи какъв им е Софтуера де понеже при 100% ЕКУ контрол на средния ,това е критично.

Pri tva panizenie trebe da moze da se nparai PACH ,da uprizitqva signalite na EKU-to kym centralnia i ot tam kolata da stava RWD kogato chovek si poiska. Takiva Pachove ima za klasicheskata ATESSA-ta pri GTR ,ima i za Haldexite - nqma pricina tova da ne moze da stane pri STi-kata osven ako protokolite za komunikacia ne sa Encryptvani:) vyv nai-losiq sluchai ima opasnost tehnicheski srednqi DIFF ne e napraven kato Haldexa da moze da splitva do 95% ,ma ostanalite 5% otprede sha sa vse edno nisto. Interesno kakyv e problema ,stom kato JDM driftadziite nqmat takyv PACH i masovo opyvat rycnata...
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 05 Дек 2006 04:34

V35GTR написа:dai kratko obiasnenie...
Определено не е толкоз лесно като новата ATTESA-ETS pri G35 ,която система предполагам е създадена по директно нареждане на главния секретар на партията на Световните Кретени Тавариш LeCost Killer. Tam upravlenieto e lesno ,systoto kato pri Kompresora na klimatika :whistle:

Maitap de :thumbsup:
Изображение

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 05 Дек 2006 17:26

maggkrabar написа:
V35GTR написа:
maggkrabar написа:централния му диф си е виско, но твърдостта му може да се регулира електронно
e kak? dai kratko obiasnenie...
ми вързано е към компютъра и според натоварването и датчиците от АБС-а го управлява, на по-новите модели има и датчици за страничен наклон/ускорение. но може и ръчно да се управлява с едно копче. предполагам че става с промяна на налягането на вискозния флуид. но си е обикновено виско.
mda... tova zvuchi prekaleno complexno... osobenno s promiana na naliagane na viscous fluid... Az sushto znam che e multi plate no ne biah 100% siguren.

Lorde tova poslednoto deto go postna offcicalno info li e? tongue.gif ili plod na tvoeto vuobrajenie?
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 642
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54

Мнение от PAKETA_1 » 05 Дек 2006 19:53

на мен пък въобще не ми звучи "комплексно" и може би е най лесния начин да го направиш

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 05 Дек 2006 19:57

PAKETA_1 написа:на мен пък въобще не ми звучи "комплексно" и може би е най лесния начин да го направиш
shtoto ne razbirash! tongue.gif
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 05 Дек 2006 23:51

Многодисков може да е на някои STi-та, не знам в Европа какви са, но преди седмица свалях кутията на STi 2006 за смяна на съединителя - стандартно виско си е с промяна на твърдостта, колата беше на 40к км и с класен тунинг до 418кс - така е купена от Люксембург. Брат ми си купи такъв виско диф за 6 степенна STI кутия, после си купи и специален контролер да го управлява - накрая го разкара защото се оказа, че без STi ЕКУ-то не работи както трябва и колата полудява - сега е със обикновено виско, но с повишена чувствителност, зацепва с по-голяма сила и при по-малка разлика в оборотите на колелата - някакво пърформънс било. А задния шпер също си е стандартно виско, не е торсен. Може би има разлика във версиите на STi - ще проуча сериозно въпроса, но не е идвала импреса с торсен заден и многодисков среден - в сервиза доста често идват STI-та 2005г и 2006г. Има и вариант да не знаят коя година точно е моделът на колите им. Ще проуча въпроса - днес дойде една току-що вкарана от Щатите с удар и пооправена, ако знаех тези разлики щях да го проверя непременно. Проверих само предната и задната стабилизиращи щанги - и двете са по 20мм дебели, докато на по-старите модели STi има разлика в дебелината. А и шефа каза, че има документацията на всички модели на Субару за 2006г - ще го накарам да проверим как стоят нещата с импресите, наистина може да е пропуснал и най-новите модели да са с торсен отзад и многодисков среден

Има известна разлика между импресите, продавани в Япония и тези, правени за САЩ и европа - японските са по-хубави. Продават се всякакви централни, предни и задни шперове за импреса, механични, виско или торсени, но те са автърмаркет
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 06 Дек 2006 00:31

maggkrabar написа:Многодисков може да е на някои STi-та, не знам в Европа какви са, но преди седмица свалях кутията на STi 2006 за смяна на съединителя - стандартно виско си е с промяна на твърдостта, колата беше на 40к км и с класен тунинг до 418кс - така е купена от Люксембург. Брат ми си купи такъв виско диф за 6 степенна STI кутия, после си купи и специален контролер да го управлява - накрая го разкара защото се оказа, че без STi ЕКУ-то не работи както трябва и колата полудява - сега е със обикновено виско, но с повишена чувствителност, зацепва с по-голяма сила и при по-малка разлика в оборотите на колелата - някакво пърформънс било. А задния шпер също си е стандартно виско, не е торсен. Може би има разлика във версиите на STi - ще проуча сериозно въпроса, но не е идвала импреса с торсен заден и многодисков среден - в сервиза доста често идват STI-та 2005г и 2006г. Има и вариант да не знаят коя година точно е моделът на колите им. Ще проуча въпроса - днес дойде една току-що вкарана от Щатите с удар и пооправена, ако знаех тези разлики щях да го проверя непременно. Проверих само предната и задната стабилизиращи щанги - и двете са по 20мм дебели, докато на по-старите модели STi има разлика в дебелината. А и шефа каза, че има документацията на всички модели на Субару за 2006г - ще го накарам да проверим как стоят нещата с импресите, наистина може да е пропуснал и най-новите модели да са с торсен отзад и многодисков среден

Има известна разлика между импресите, продавани в Япония и тези, правени за САЩ и европа - японските са по-хубави. Продават се всякакви централни, предни и задни шперове за импреса, механични, виско или торсени, но те са автърмаркет
Интересно ша е да изясним мистерията:) Също така ако ти докарат некои автомат от по-новите (кат на загорките купе ,след 2000-та Legacy) ,там погледни централния също е МногоДисков ,1000% гаранция щото съм го виждал същия разрязан на щанда на Субару. Разглабял съм разни дето са със скорости и при тех си беще Виско ,предполагам при Автоматиците имат хидравлично налягане и използването на многодисков централен е лесно оправдано (за учудване на публиката Ауди правят същия номер при А8 ,само автоматици са със многодисков - всички останали а8, а6, а4 са си Торшен централен...)
Изображение

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 06 Дек 2006 00:31

Po princip Viscous LSD e po inconomchnoto razreshenie... pone taka mislia! VLSD sushto ne reigira tolkova burzo kolko da rechem mehanichen LSD kato Torsen. Vse pak STi e rally inspired mashina i shte mi e chudno centralnia diff da e sus viscos coupling.

PS kolko chesto shte triabva da go smeniash tozi viscous fluid pri polojenie che STi e AWD a ne da rechem part time AWD!
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 06 Дек 2006 00:35

V35GTR написа:Po princip Viscous LSD e po inconomchnoto razreshenie... pone taka mislia! VLSD sushto ne reigira tolkova burzo kolko da rechem mehanichen LSD kato Torsen. Vse pak STi e rally inspired mashina i shte mi e chudno centralnia diff da e sus viscos coupling.

PS kolko chesto shte triabva da go smeniash tozi viscous fluid pri polojenie che STi e AWD a ne da rechem part time AWD!
Не е така ,VLSD-to ,Torsena ,i MultiPltte imat mnogo shodni vremena za reakcia. Vyprosa e Reakcionnata kriva ,tq e exponentna pri Visco-to i tova mu e ogromniq nedostatyk ,Lineina pri Torsiona i Klonqsta kym lineina pri poveceto MultiPlate implemetnacii...

Viscus Fluida mai e sinteticen i ne podlezi na smqna ,pone pri Syncro-to taka se vodi.
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта