Страница 2 от 14

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 15 Дек 2012 12:47
от djeik
Представителство на Даихатсу има както каза в горния пост колегата и ще има и занапред.Сервиза е в близост до магазина и тои ще продалжи да саществува.По въпроса за резервните части,доставката им ще продалжи и за в бадеще.

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 27 Апр 2015 23:08
от Ангел Илиев
Здравейте колеги. Регистрирах се тук, защото видях, че има тема за форум на Дайхатсу. Имам от 2009та едно Куоре 8 1.0 12в, 70 коня, количката е супер, взех я на 20 000 сега е на 340 000 и като цяло е бетон. изключитен кеф е да я караш градско, а и не само. Радиуса на завой е с около метър по малък от на деу тико . Но има проблем- като се развали нещо - няма части- или има,но търсенето им е цяла епопея, както и цената им.... досега съм сменял съединител - около 300 лв ( не от дайхатсу), а намерен по размер., 2 предни амортисьора, които чаках 2 месеца и бяха на цена 204 кинта парчето- голи като пушки, тампоните отделно ги напасвахме от не помня каква кола. Радиатор намерих след месец търсене за 300 кинта. Сега задните амове изтърваха и колата вози като някое водно колело smile.gif . намерих ги , по 120 лв парчето. утре мисля да ги сваля и по размер да видя от каква кола ще паснат.... имам и поло 2007ма - за него има и по 60 лв единия... писна ми за всяко нещо да давам пари все едно карам ес класа. някой евентуално знае ли от кой модел ще паснат и дали от старото куоре 7 стават на 8мицата? също и каретата почнаха да се чуват- няма ги никъде :help: пукнах се да ровя из нета и да пращам запитвания- на едно място пише че ги имали, пращам запитване по имейл, връщат- нямали ги, съжалявали....някой знае ли откъде лесно се намират части за тези по новите дайхатсута, че това което имам е такси, дадох го на баща ми да го кара, аз почнах друга работа преди 4 години, мислех да си взема пак такова куоре за лична кола.....но частите...... и затова си купих полото, но и дайхатсуто пак си е мое :)

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 28 Апр 2015 03:22
от Japanese_fever
Дайхацу е най-старата японска авто. марка в Япония и е собственост на Тойота от 1988-ма. (ако може да вярваме на Укипедия). Така че не виждам проблем да се поръчват части за Дайхаци в дилърите на Тойота. Повече е въпрос на желание дали искат да ти свършат работа там, отколкото на нещо друго.

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 28 Апр 2015 17:03
от Not_active_user_1
@Ангел Илиев,
какви са тези цени и срок на доставка? От Германия пеш да накараш някой да ти ги донесе ще ти излязат по-евтино и ще дойдат по-бързо.
Погледни тук в един сайт, който не е от най-евтините:
http://www.mister-auto.de/de/daihatsu-c ... 23496.html
Давам ти и този сайт в БГ, където можеш и по скайпа да се разбереш:
http://www.japanparts-bg.com/form.htm
Евала, че си навъртял толкова км. без проблеми, но с поддръжката нещо много си е закъсал.
Ако искаш се обади на Дидо от Варна 0897 888 248, ще ти свърши работа с части и съвет!
http://www.japan-parts.bg/

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 28 Апр 2015 21:45
от Ангел Илиев
Благодаря колега ще се обадя утре на посочения номер на Дидо да видим ще може ли да помогне. Днес попаднах на един сайт : http://www.avtochastionline24.bg/daihat ... 8/sharniri , интересно- имат доста неща- дългия накрайник се утрепах да го търся и така и не го намерих, занесох на един стария накрайник и той го напълни, ама колко ще изкара :dontknow: . А тия гадове от Дайхатсу ми обявяват следните цени: жило на съединител- 270 лв, съединител- към 700лв комплекта, ВЪЗДУШЕН ФИЛТЪР- 82 лв, радиатор- 600 и нещо. Повече никога няма да се обадя там.
пп. Предните амове дойдоха баш от Германия, чрез кърджалииски магазин за авточасти, а сега ги гледам по 230 лв единия.
пп2. Схемата за плащане на части в Дайхатсу: превеждаш към 30% май беше цената на чарка, после преди да ти го пратят ( до 2 седмици)превеждаш останалата част и тогава ти пращат, каквото си поръчал..... тия хора за спиди и еконт май не са чували...., а в мистър ауто при цена 226 лв за 2та задни ама, казаха, че доставката струвала 20 лв, пращали в 5 дневен срок(работни дни) , забравих по коя фирма ми казаха учтиво по телефона

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 03 Май 2015 23:27
от Ангел Илиев
Днес се счупи щеката за маслото откъм точката на Макса- другото е в тръбата- как се вади тая тръба, някой знае ли? отвих гайката горе, напъвах като ненормален и не излиза и не излиза......

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 04 Май 2015 21:13
от Оги
Парчето е в картера.
Това обаче не трябва да те притеснява, защото на маслоподемника има цедка, а на пробката - магнит. Нищо чудно като сменяш маслото да излезе залепено за пробката.

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 05 Май 2015 03:34
от Ангел Илиев
В тръбата е, тя има 2 завоя, знам, че е там, защото пробвах да набутам дълга свинска опашка и стига до долния завой и там опира в парчето.... някой знае ли как да я издърпам - мотора е 1KR-FE същия го слагат в айго и ярис и тръбата същата, поне така видях в нета. Някой има ли в Кърджали с такъв мотор, да го поразгледам малко,за да мога да поръчвам части смело, вече имам ненужен носач за айго, който не пасва на куорето с 10мм(продавам го евтино biggrin.gif ), ще почерпя drunk.gif

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 05 Май 2015 04:00
от Akima
Изображение

Ангел,
моля маркирай ми с червено на тази диаграма къде точно според теб е парчето.

Може да се наложи да подмениш и S-образната тръба - не само щеката.

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 06 Май 2015 22:30
от Ангел Илиев
Благодаря за схемата колега, вчера мотора на Дайхатсуто си отиде от тоя свят.... започна да тресе и да трака яко - с репатрак го закарахме в сервиз, свалихме мотора и там- на 3 ти цилиндър биелата хлопа-никога не съм виждал толкова свършил колянов вал и биелен лагер- не подлежат на ремонт, на другите 2 леко похлопват, парчето на щеката не беше в мотора. Намерих няколко обяви за 1KRFE мотори, но от Тойота Айго, ще се обадя да взема направо блока с буталата и коляновия вал направо събран.... Имам леки притеснения дали нещо ще вземе да не пасне, но незнам.. Та с новия блок ще взема и нова щека както си е там на блока с тръбата. Проблема с мотора се оказа от това, че в сондата за маслото на фината цедка се беше насъбрала някаква гняс, която пречи да минава достатъчно масло оттам, но лампата за маслото не светеше...

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 20 Май 2015 16:44
от Ангел Илиев
Така. Блок, колянов вал, бутала и още.... от тойота айго. Проблема при мен е станал заради прегрял мотор- без да е светкала червената лампа- те са 2 зелена- когато е студен мотора и червен, когато прегрее... е... прегрял е, но лампата не светна.... утре започваме да събираме мотора, там всичко е ок - ново, но мисля да сложа в колата индикатор със стрелка за температурата. Интересува ме ако някой го е правил на по новите тойоти как го е свързал- инфо за градусите от неговия си датчик ли взема или слага някъде из главата датчик( от какво) и какъв "показател" ползва( това със стрелката за градусите) ако някой го е правил ще се радвам да сподели

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 20 Май 2015 17:23
от nowyaris
Колега,аз съм с такъв двигател - що ти е да слагаш "часовник".Просто като събираш колата провери датчика за температура на охлаждащата течност и крушката за "червено-зелено". То ако е трябвало нещо друго,японците са щели да го сложат.И моята е само с лампички.А за затлачени маслопроводи - като се купува автомобил втора употреба задължително се прави промивка на системата - известно е че италианци масло не сменят.И не само те.Принципно да се "окоти" точно този двигател си е много трудна работа-толкова е елементарен,че няма какво да му се счупи.
ПП.И не ти е прегрял двигателя,останал е без масло :thumbsup:

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 20 Май 2015 19:02
от Ангел Илиев
340 000 изкарах с този мотор без проблеми...сега след 2-3 дена колата ще работи с нов мотор, ама ще има допълнителен измервател за ремпературата на мотора. не е останала без масло колата.
П.П. колата я купих 2008 ма на 3500 км от Германия - почти нова беше

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 21 Май 2015 09:23
от mirott
Трябва си стрелкичка- разноцветните лампички са несериозно отношение! Повярвали са си производителите tooth.gif ...
Както и на някои дето нямат датчик и лампа за налягане на маслото...така хубаво затягат моторите...

Re: Форум DAIHATSU

Публикувано на: 24 Май 2015 06:50
от Ангел Илиев
Колега Akima, тая схема дето я постна по горе на блока - за щеката- да те питам имаш ли схема на блока, но от другия край и схема на скоростна кутия-от Айго, по точно на захващането и за блока. Защото след като се скапа мотора 1kr-fe, намерих блок от айго, вал бутала- всичко, окомплектовах блока, сложих му моята глава, моята маслена помпа, верига, картер, всички датчици и...... ГРЕДА!!!!! на тоя блок - захващането на кутия има разлика с този на Куорето- оказаха се 2 блока с един и същи код и година, но с разлика... интересно ми е ако имам схема на кутия от айго да видя дали тя ще пасне на Дайхатсуто? От всички 5 6 дупки на блока само 2 пасват на моята кутия,на картера- всичките и на стартера едната..... днес ще има "Made in Bulgaria" и ще напасна кутията, но ми е интересно дали от айго ще стане на куорето