Страница 24 от 64

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 23 Ное 2013 11:16
от vessonik
biro написа:
vessonik написа:
Ако искаш да ти е направено перфектно отиди в Тойота. Не знам какъв ти е приоритета - цена или качество.
Питах в Тойота. Там няма много възможности. Поставят някакъв модул и работят само късите на 100%. Цената е 140 лв. когато за 20 лв. решаваш въпроса както е писал по-рано колегата Фрийдам. Това решение използвах за 2-3 месеца, но модулът изгоря и трябваше да го демонтирам веднага на място, за да си спася акумулатора...Писал съм за недостатъка по-горе....

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 26 Ное 2013 08:33
от miso25
saho написа:За късите модул кардрл4с "+" може и друг монтажа е лесен. Под волана има всички необходими жици към които да се свърже - минус, плюс, плюс след контакт, дълги, габарит. Само жълтите кабели се удължават и преминават в един отиващ в кутиика с реле над радиатора, там се свързва след релето. Това е, модула със свинска опашка се хваща някъде и си го слушаш кагато пали и гаси фаровете, приятен е
Тука ще попитам нещо, което ми е интересно дали е възможно - след като отдолу под волана има всички необходими кабели не може ли да се подаде непрекъснат + на фаровете след запалване на двигателя???? На предната ми кола Рено Сценик както и при тази на жена ми Шевролет Калос в момента, в който запалиш двигателя фаровете се вкл. и веднага след изкл. на двигателя или отварянето на шофьорската врата фаровете угасваха!!! При това положение няма нужда от релето, модули и тем подобни.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 26 Ное 2013 09:11
от saho
Може, но ще светят /на контакт/и винаги на макс товариш инсталацията, зареждането и батерията. Докато модула е интелигентна електроника палеща фаровете само когато алтернатора подава напрежение над 13в., светва ги плавно от 20% - до 100% пожелание.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 26 Ное 2013 09:54
от miso25
За мен лично е по-удобно да го направя да си светят винаги, а не през модул. Както казах 2 коли са ми били така, но искам да уточня, че фаровете се вкл. само когато двигателя е запален, а не като се даде на контакт ключа. Аз не знам кой кабел трябва да се даде на + през ключа за да работят фаровете. Ако някой може да каже кой е кабела или как е цялата схема на връзване ще съм благодарен.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 26 Ное 2013 17:41
от saho
Лесно, търсиш кабел по който има + след като запалиш мотора, но задължително трябва да се включат фаровете с реле, че не се знае какво ще изгасне. На всяка кола е различно.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 26 Ное 2013 18:34
от Vesko
Най-лесно е да си вземете схемата и там пише на кой кабек, какво има. IG-nition сигнала го има на ключа на чистачките.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 26 Фев 2014 20:56
от todor87
vessonik написа:
todor87 написа:Само да отбележа,че днес си монтирах модула HIDBG-01 и останах доволен.Всичко работи перфектно.Много благодаря на колегите Freedom и Lederman за подробните обяснения.

п.с. Само информативно да попитам дали и при вас загрява самия модул?При мен загрява до определено положение,но определено не мога да си задържа пръста върху него.Аз си мисля,че е нормално но все пак да питам...:)И на постоянния + на модула трябва ли да сложа бушон?
Поставиха модул HIDBG-01 вкутията за релетата над радиатора на 4-ти юни. Вчера се случи нещо крайно неприятно, което ако не знаеш къде е и не си в час, може да ти коства акумулатора и да не можеш да запалиш... При изгасване на двигателя, късите фарове останаха да светят и добре, че случайно ги видях. Изпробвах всички варианти за гасене на фаровете, без да откача акумулатора, но безуспешно. Наложи се да свалям капаците на двигателя, да отворя кутията с релета и да извадя модула. Тогава фаровете влязаха в нормален режим на работа. Ако се случи на незнаещ колега или на жена, да го имат предвид. Модула върнах в магазина и продавачката веднага и охотно си го прибра и ми върна парите. Трябва да си пазите и носите гаранционната карта!
Потвърждавам казаното от колегата.И при мен днес останаха да светят, но за кратко.При последващото палене и гасене нямаше проблем, но докога ли........ ohmy.gif

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 26 Фев 2014 21:02
от zi_zi_top
По-добре го махни преди да се е спекъл, че не знаеш какви пораззи ще направи.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 26 Фев 2014 23:25
от nowyaris
biro написа:
vessonik написа:
biro написа:В Русе.
Може ли телефон или мейл на този, който го е направил. В София правят разни свободни съчинения и като видиш резултата да ти се приплаче bash.gif Висят релета и кабели...трагична работа....
Сервиза се казва Електра, на старото разградско шосе. Не съм гледал как са го свързвали и не ме интересува щом работи.
Ако искаш да ти е направено перфектно отиди в Тойота. Не знам какъв ти е приоритета - цена или качество.
Аз също съм от Русе,и Димитър,собственика на сервиза който е посочен ми е личен приятел,който от 4 години ми обслужва Яриса.Ама аз си реших проблема въпреки неговите предложения по друг начин.Залепих малка бележка на радиото : "Жена,моля те да включиш фаровете". biggrin.gif

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 27 Фев 2014 06:44
от nikdel
miso25 написа:За мен лично е по-удобно да го направя да си светят винаги, а не през модул. Както казах 2 коли са ми били така, но искам да уточня, че фаровете се вкл. само когато двигателя е запален, а не като се даде на контакт ключа. Аз не знам кой кабел трябва да се даде на + през ключа за да работят фаровете. Ако някой може да каже кой е кабела или как е цялата схема на връзване ще съм благодарен.
На моята докато търсих кои са кабелите под кормилото с пробна лампа на една от клемите затворих веригата с минуса през лампата и фаровете светнаха.След това беше лесно.Сложих едно реле за време (7-8 лв) и след даване на контакт на 10 сек. късите светват.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 27 Фев 2014 09:10
от atamo
Вчера си закупих модула HIDBG-01 и почвайки да го инсталирам по схемата на Freedom на Corolla Verso 2006 бензин, установих че нямам реле за вентилатор 2. Затова може ли някой да ми каже, откъде да взема „+“ от контакт в близост до кутийката с H-LP Relay?

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 27 Фев 2014 09:32
от miso25
nikdel написа:
miso25 написа:За мен лично е по-удобно да го направя да си светят винаги, а не през модул. Както казах 2 коли са ми били така, но искам да уточня, че фаровете се вкл. само когато двигателя е запален, а не като се даде на контакт ключа. Аз не знам кой кабел трябва да се даде на + през ключа за да работят фаровете. Ако някой може да каже кой е кабела или как е цялата схема на връзване ще съм благодарен.
На моята докато търсих кои са кабелите под кормилото с пробна лампа на една от клемите затворих веригата с минуса през лампата и фаровете светнаха.След това беше лесно.Сложих едно реле за време (7-8 лв) и след даване на контакт на 10 сек. късите светват.
Ако се сещаш и ако може да споделиш какъв е цвета на кабела ще съм ти благодарен.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 04 Мар 2014 18:39
от atamo
Открих къде се намира реле за вентилатор 2, но след монтажа на модула, започна да се случва нещо интересно. При включен модул на празен ход двигателят работи на 850 оборота, а при изключен модул или включени къси светлини двигателят си работи нормално на 900 оборота.
Някои да има идея защо се получава това и как да се избегне?

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 04 Мар 2014 22:06
от Nedkow
Компа не вижда консуматора и не корегира празния ход :thumbsup:

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 08 Юли 2014 17:47
от stivi
Днес най-после и аз намерих време да ида и да сложа модул за DRL включващ дългите на 30% при човек препоръчан от колегата "vessonik" worthy.gif ,вече няма да се притеснявам че някоя кука ще ми отнесе 20лв задето съм пропуснал да запаля тъпите фарове в града при 30 градусова жега и да харча пари за смяна на крушки ! За тези от Бургас които искат да направят тази процедура мога и аз да препоръчам човека-свърши работата бързо и качествено ! Яни Петров - тел. 0899182194. Сервизът му е до Лидла, който се намира в дясно на кръговото на входа от София. Цената за модула+монтажа беше 70лв !