ТОЙОТА АУРИС

Виктория
Мнения: 8
Регистриран на: 18 Авг 2017 23:32
Местоположение: Italia

ТОЙОТА АУРИС

Мнение от Виктория » 19 Авг 2017 22:08

Благодаря много,колата не ми е мниого позната,че я имам от 3 месеци.Но я караше моя син и той се опитва да разбере от разстояние,но нищо май не се получава.Ми опитвахме доста пъти и без да натискам съединителя-така щяло да качи малко гориво :D -но и тогава си свети таблото без да се чува звук,светят първо всички лампи и като отпусна бутона си останат тези само на снимката.Много леко щракане има само при първи опит за палене със съединителАко трябва някаква друга проба да правя утре мога да опитвам.И си работят всички други неща,като автоматично отваряне на врати,заключане.Този бутон без ключ ,даже повечето не го бяха виждали и ще се чака да се завърнат механиците от отпуските.Ще разгледам утре и за стоповете

memorex

ТОЙОТА АУРИС

Мнение от memorex » 19 Авг 2017 23:24

Акумулатора е тръгнал да умира.Аз бих пробвал с друг.Лично предположение.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

ТОЙОТА АУРИС

Мнение от slowtraveler » 19 Авг 2017 23:44

Вероятно още нещо умира, щом е угаснала както работи....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

memorex

ТОЙОТА АУРИС

Мнение от memorex » 20 Авг 2017 00:07

Дано да не е нещо друго.Един познат наскоро скъса верига в движение и долу горе същото се получи.

Iliyа Damyanov
Мнения: 384
Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
Местоположение: Мюнхен

ТОЙОТА АУРИС

Мнение от Iliyа Damyanov » 20 Авг 2017 10:09

Според мене търсенето на проблема трябва да тръгне от индикацията на филтъра. Тоя филтър би трябвало да има утайник с поплавък на ниво. Нормално е алгоритъма да спре двигателя за да го предпази. Възможни причини са вода в системата , не коректен монтаж при смяната на филтъра, ако е на неудобно място може и куплуга на филтъра да не е поставен добре и т.н.
Докато тая индикация не угасне няма смисъл да се рови на друго място.

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

ТОЙОТА АУРИС

Мнение от iovkito » 20 Авг 2017 10:55

Не е много трудно да се източи , има си пробка за целта.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

ТОЙОТА АУРИС

Мнение от mfandakov » 20 Авг 2017 11:01

Обаче не гаси колата,само сигнализира за вода и остава лампата да свети.
И евентуално за да се източи или смени филтъра,за да не замръзне зимата.
Няма индикация която да гаси автомобил,представете си карата 190км :D с този Аурис по немските аутобани изпреварвате някоя баба с Порше.и светка лампата за вода в филтъра а вие сте в бързата лента.

И ко праиме.

Ставаме за смях ,пред бабата. tooth.gif
worthy.gif

memorex

ТОЙОТА АУРИС

Мнение от memorex » 20 Авг 2017 11:47

А дали не е свързан проблема с липса на гориво или налягане на такова поради....

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

ТОЙОТА АУРИС

Мнение от mfandakov » 20 Авг 2017 12:28

Да филтърът е един от заподозрените,обаче той има "симптоми" преди да гаси мотора.
Ако е тотал запушен защо не,обаче така изведнъж да загаси не вярвам.
Освен да не са му обърнали внимание, и да са карали колата без натоварвания и да не са усетили недостига на гориво.
worthy.gif

Аватар
nikdel
Мнения: 129
Регистриран на: 11 Юли 2011 20:16
Местоположение: Пловдив

ТОЙОТА АУРИС

Мнение от nikdel » 20 Авг 2017 13:31

Вижте поне ремъка там ли е.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ

Виктория
Мнения: 8
Регистриран на: 18 Авг 2017 23:32
Местоположение: Italia

ТОЙОТА АУРИС

Мнение от Виктория » 20 Авг 2017 17:06

Днес вече почти нямаше ток и явно всичко се обърка,вече свети и индикаторната лампа- Check Engine и Р/S ,а тая на филтъра е все там,но прескача постоянно.Дадохме ток ,така за проба и колата за момент-2-3 сек.запали и изгасва веднага,така на всеки опит ,като че ли няма сила да върти.После като махнахме кабелите пак не реагира да запали,само леко щракане и толкос.А филтъра е сменен скоро,само че замисляики се ,не може да имаме доверие,че е поставен както трябва.Ми знам,че е трудно да се гадае,затова много благодаря на всички,но все още няма отворен сервиз да кажат какво и е все пак.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

ТОЙОТА АУРИС

Мнение от slowtraveler » 20 Авг 2017 19:10

Сложете свестен акумулатор и след това проверете алтернатора - дали зарежда добре...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Виктория
Мнения: 8
Регистриран на: 18 Авг 2017 23:32
Местоположение: Italia

ТОЙОТА АУРИС

Мнение от Виктория » 21 Авг 2017 19:48

Да така направих купих нов акумулатор,но същевременно заредих колкото успях стария.Та колата запали със стария акумулатор и не изгасна за тея 3-4 км дето карах за да си я прибера и не светна нито една лампичка на таблото.Сега въпреки всичко имам опасения за алтернатора,как да проверя дали зарежда и дали ако е в него причината ще повреди и новия акумулатор.Ако е алтернатора ще ми подаде ли някакъв сигнал или ще изгасне пак така.

Аватар
batececo
Мнения: 573
Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
Местоположение: София
Благодарил/а: 181 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

ТОЙОТА АУРИС

Мнение от batececo » 21 Авг 2017 20:10

Намери някой, който може да работи с мултицет, измерете напрежението на клемите на акумулатора при работещ двигател. Първо без товар. После включете всички възможни лампи, подгрев на задно стъкло, вентилатора за купето и климатика (да се включи перката на големия радиатор) и измерете пак.
Напрежението трябва да е (по спомен) между 13.8 и 14.5 волта. Ако при включен товар падне под 13.8 - 13.5 волта, и продължи да пада... алтернатора трябва да се провери.
При "паднал" акумулатор, особено в комбинация с включени повече консуматори може за известно време да е по-ниско напрежението, но като поработи трябва да започне да се вдига леко и да е в границите 13.8 - 14.5V

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] и 45 госта