Страница 2 от 2

ТОЙОТА АУРИС

Публикувано на: 19 Авг 2017 22:08
от Виктория
Благодаря много,колата не ми е мниого позната,че я имам от 3 месеци.Но я караше моя син и той се опитва да разбере от разстояние,но нищо май не се получава.Ми опитвахме доста пъти и без да натискам съединителя-така щяло да качи малко гориво :D -но и тогава си свети таблото без да се чува звук,светят първо всички лампи и като отпусна бутона си останат тези само на снимката.Много леко щракане има само при първи опит за палене със съединителАко трябва някаква друга проба да правя утре мога да опитвам.И си работят всички други неща,като автоматично отваряне на врати,заключане.Този бутон без ключ ,даже повечето не го бяха виждали и ще се чака да се завърнат механиците от отпуските.Ще разгледам утре и за стоповете

ТОЙОТА АУРИС

Публикувано на: 19 Авг 2017 23:24
от memorex
Акумулатора е тръгнал да умира.Аз бих пробвал с друг.Лично предположение.

ТОЙОТА АУРИС

Публикувано на: 19 Авг 2017 23:44
от slowtraveler
Вероятно още нещо умира, щом е угаснала както работи....

ТОЙОТА АУРИС

Публикувано на: 20 Авг 2017 00:07
от memorex
Дано да не е нещо друго.Един познат наскоро скъса верига в движение и долу горе същото се получи.

ТОЙОТА АУРИС

Публикувано на: 20 Авг 2017 10:09
от Iliyа Damyanov
Според мене търсенето на проблема трябва да тръгне от индикацията на филтъра. Тоя филтър би трябвало да има утайник с поплавък на ниво. Нормално е алгоритъма да спре двигателя за да го предпази. Възможни причини са вода в системата , не коректен монтаж при смяната на филтъра, ако е на неудобно място може и куплуга на филтъра да не е поставен добре и т.н.
Докато тая индикация не угасне няма смисъл да се рови на друго място.

ТОЙОТА АУРИС

Публикувано на: 20 Авг 2017 10:55
от iovkito
Не е много трудно да се източи , има си пробка за целта.

ТОЙОТА АУРИС

Публикувано на: 20 Авг 2017 11:01
от mfandakov
Обаче не гаси колата,само сигнализира за вода и остава лампата да свети.
И евентуално за да се източи или смени филтъра,за да не замръзне зимата.
Няма индикация която да гаси автомобил,представете си карата 190км :D с този Аурис по немските аутобани изпреварвате някоя баба с Порше.и светка лампата за вода в филтъра а вие сте в бързата лента.

И ко праиме.

Ставаме за смях ,пред бабата. tooth.gif

ТОЙОТА АУРИС

Публикувано на: 20 Авг 2017 11:47
от memorex
А дали не е свързан проблема с липса на гориво или налягане на такова поради....

ТОЙОТА АУРИС

Публикувано на: 20 Авг 2017 12:28
от mfandakov
Да филтърът е един от заподозрените,обаче той има "симптоми" преди да гаси мотора.
Ако е тотал запушен защо не,обаче така изведнъж да загаси не вярвам.
Освен да не са му обърнали внимание, и да са карали колата без натоварвания и да не са усетили недостига на гориво.

ТОЙОТА АУРИС

Публикувано на: 20 Авг 2017 13:31
от nikdel
Вижте поне ремъка там ли е.

ТОЙОТА АУРИС

Публикувано на: 20 Авг 2017 17:06
от Виктория
Днес вече почти нямаше ток и явно всичко се обърка,вече свети и индикаторната лампа- Check Engine и Р/S ,а тая на филтъра е все там,но прескача постоянно.Дадохме ток ,така за проба и колата за момент-2-3 сек.запали и изгасва веднага,така на всеки опит ,като че ли няма сила да върти.После като махнахме кабелите пак не реагира да запали,само леко щракане и толкос.А филтъра е сменен скоро,само че замисляики се ,не може да имаме доверие,че е поставен както трябва.Ми знам,че е трудно да се гадае,затова много благодаря на всички,но все още няма отворен сервиз да кажат какво и е все пак.

ТОЙОТА АУРИС

Публикувано на: 20 Авг 2017 19:10
от slowtraveler
Сложете свестен акумулатор и след това проверете алтернатора - дали зарежда добре...

ТОЙОТА АУРИС

Публикувано на: 21 Авг 2017 19:48
от Виктория
Да така направих купих нов акумулатор,но същевременно заредих колкото успях стария.Та колата запали със стария акумулатор и не изгасна за тея 3-4 км дето карах за да си я прибера и не светна нито една лампичка на таблото.Сега въпреки всичко имам опасения за алтернатора,как да проверя дали зарежда и дали ако е в него причината ще повреди и новия акумулатор.Ако е алтернатора ще ми подаде ли някакъв сигнал или ще изгасне пак така.

ТОЙОТА АУРИС

Публикувано на: 21 Авг 2017 20:10
от batececo
Намери някой, който може да работи с мултицет, измерете напрежението на клемите на акумулатора при работещ двигател. Първо без товар. После включете всички възможни лампи, подгрев на задно стъкло, вентилатора за купето и климатика (да се включи перката на големия радиатор) и измерете пак.
Напрежението трябва да е (по спомен) между 13.8 и 14.5 волта. Ако при включен товар падне под 13.8 - 13.5 волта, и продължи да пада... алтернатора трябва да се провери.
При "паднал" акумулатор, особено в комбинация с включени повече консуматори може за известно време да е по-ниско напрежението, но като поработи трябва да започне да се вдига леко и да е в границите 13.8 - 14.5V