Страница 1 от 1

Ток от плафона вместо от запалката

Публикувано на: 29 Яну 2018 22:46
от Shift
Колеги, за да сложа видеорегистратор задължително ли е да прекарвам кабела чак до запалката или мога да търся постоянен + на контакт в плафона при огледалото? Някак си ми е грозно постоянно да има нещо включено в запалката.
Идеята е да има + само на контакт и полуконтакт, а не винаги. Предполагам има и маса там или бъркам? blush.gif
Отпада ли гаранцията на уреда ако срежа жиците на зарядното и го вържа там?

Ток от плафона вместо от запалката

Публикувано на: 29 Яну 2018 22:51
от dokkito
До плафона имаш постоянно плюс , до бутона "on" , а не само на контакт. Разбита се , че имаш и маса. Не те съветвам да режеш кабела на регистратора защото ще остане без гаранция

Ток от плафона вместо от запалката

Публикувано на: 30 Яну 2018 15:06
от peterhr
Купи си друг кабел или адаптер и си го преправи него. Или купи нещо подобно:
Изображение
+ кабел за телефон.

Или такова + кабел за телефон:
Изображение

Или цял адаптер. И може да си ги сложиш и зад запалката на кабелите директно.

От плафона не може да вземеш сигнал от контакт. Ако имаш някакви други модули е вероятно да имаш и след контакт, но трябва да се провери. Примерно датчик за дъжд, микрофон за блутут, датчик за температура за климатроник или нещо подобно. Но от всичките тези е по-трудно да се вземе сигнал, защото камерата ще харчи доста повече ток, отколкото те са разчетени. Та трябва реле, трябва да се връзва към постоянен + от самия плафон и реално е доста по-сложно.

Ток от плафона вместо от запалката

Публикувано на: 30 Яну 2018 15:51
от Shift
Благодаря за отговорите.
Ще използвам USB кабела в комплекта и ще отрежа края с нормалното USB и ще удължа отзад до кабелите на запалката, които предполагам са стандартно + и - , прав ли съм?

Ток от плафона вместо от запалката

Публикувано на: 30 Яну 2018 16:10
от peterhr
Провери камерата с какво захранване работи. Ако е USB кабел, то камерата ще иска 5V. Така, че трябва да сложиш адаптера отзад запалката. Или зад жабката или където решиш. Кабелите си ги удължаваш, те са само + и маса.

Ток от плафона вместо от запалката

Публикувано на: 30 Яну 2018 17:03
от Чо :)
За моя регистратор си взех ток от плафона.
Малко модификации правих като прекъснах втория бутон и преместих към първи бутон да се включват и двете лапички (лява и дясна).
На другия бутон се спира и пуска захранването към евтин 12V разклонител за запалка с две гнезда. Разглобих го и към него (на входа) вързах кабелите от плафона (втория бутон).
В разклонителя включих оригиналното зарядно на регистратора (моя иска повече ток, 2.2А на 5V), а на второто гнездо си включих QuiickCharge 3.0 12V към USB за телефона 5V/2A, 9V/2A и 12V/1.67A и си изкарах един microUSB кабел (и едно адаптерче към USB-C), за да си зареждам телефона по бързо. (кабелчето излиза в горната жабка, за очила).
Кабела за регистратора си излиза м/у кората и стъклото.
(М/у другото от там може да се прекара кабела от огледалото до дясната врата, после зад уплътненията и и надолу към жабката и до запалката без никакви модификации (стига да е достатъчно дълъг оригиналния кабел).

Всички тези разклонители, кабели и т.н. се побират м/у кората и покрива (отстрани на плафона).

Така пускам и спирам регистратора с копчето и регистратора може да работи и когато колата е паркирана някъде.
Внимавайте да не го забравите дълго, че пада акумулатора.

Ток от плафона вместо от запалката

Публикувано на: 13 Фев 2018 15:48
от Shift
Извинявам се пак за малко тъпия въпрос. Все пак реших да не режа кабела на регистратора, поради което взех от една морга гнездо на запалка и му вързах плюса за плюса на фабричната запалка, а минуса взех от рамата, т.е. разклоних две гнезда от един общ "+" и постоянен "-" на новото. Включих камерата в новото гнездо.
Да обаче не знам дали е от регистратора или от какво, но като загася колата продължава да си записва докато не му падне вградената батерия /а тя е доста маломощна,издържа 3-4 минути/. В резултат на което впоследствие при даване на контакт и стартиране на двигателя регистратора не тръгва веднага , а след 5,10 минути каране, което предполагам е времето батерията му да се позареди и да пусне веригата вътре в него, тъй като дори и ръчно да го пуснеш тръгва и веднага изгасва.
Пробвах всякакви настройки на камерката-auto power off след минута или изключено, обаче същия ефект, /motion detection и park mode изключени винаги/ което ме навежда на мисълта - възможно ли е запалката да се управлява по "-", т.е. както съм вързал отклонението на постоянен минус и дори като изгася регистратора да си мисли,че още колата работи и за това да не спира? unsure.gif

П.С.Захранването на регистратора фабрично по книжка е дадено 5V, 1А.

Ток от плафона вместо от запалката

Публикувано на: 13 Фев 2018 16:46
от slowtraveler
Проблемът ти е в камерката... Ако имаш захранване - ще ти зарежда батерията винаги...
Докато при теб ти изчезва захранването и затова ти пада батерийката... Прочети още веднъж инструкцията..
AUTO POWER - OFF сигурно означава, че функцията е изключена... Вероятно има настройка след колко време да се изключва (при мен съм го настроил на 5сек)...

Ток от плафона вместо от запалката

Публикувано на: 14 Фев 2018 11:49
от Чо :)
Определено проблема е в камерата.
Батерията трябва да е само спре коректно записа (за да не омаже паметта) и да изключи камерата.
Няколко модела (огледало с android и dvr) смених. Предишните продължаваха да работят (на батерия) като им спра захранването, затова си се налагаше да ги спирам ръчно, преди да изключам тока.

Ток от плафона вместо от запалката

Публикувано на: 14 Фев 2018 13:34
от peterhr
Камерата САМА трябва да спира след като отпадне външното захранване. Има модели с настройки и се избира колко време да снима, след отпадане на захранването.

Ток от плафона вместо от запалката

Публикувано на: 14 Фев 2018 13:46
от Shift
Да, така е , има такава настройка, но е факт че дори при зададена 1 минута продължава да работи и я заварвам с паднала батерия на другия ден. Поне с това си обяснявам закъснялото с няколко минути тръгване.

"Our built-in super capacitor battery saves all settings language, date and time, etc.) and won't burn the mainboard when the car engine starts. (Reiminder: The built-in battery is very small and cannot power the DVR for long periods of time. If you want to use the parking monitor and moving detection functions".

Това са настройките.. /не моите, а възможните/. Аз съм оставил след 1 минута да гасне.
Capture.JPG
Capture.JPG (46.96 KiB) Преглеждано 2783 пъти

Ток от плафона вместо от запалката

Публикувано на: 14 Фев 2018 14:33
от slowtraveler
Добре де - пробвай АУТО ПАУЪР ОФФ на минимално време, и след това махни захранващият кабел...
Така ще разбереш няколко неща:
1. Дали въобще започва да инициира изключване (навярно ще изписка, че захранването е изчезнало, или ще изчезне някой светодиод?)
2. Дали батерията може да докара дори този кратък срок за работа - може батерията вече да е умряла, и да не може да докара дори такъв малък срок на работа...

Ток от плафона вместо от запалката

Публикувано на: 14 Фев 2018 14:59
от Shift
Камерата определено "разбира" че захрнването изчезва, защото издава характерен звук когато загася колата /звукът е същия и при стартиране/. Продължава да работи поне 5 минути или повече при зададени 1 или 3. Довечера пак ще ръчкам настройките. Може пък включения WiFi да я държи будна.
Благодаря за отговорите.