Авенсис Т25, 2006 не завърта стартера студен

Аватар
Instruktor59@yahoo.com
Мнения: 233
Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
Местоположение: София

Авенсис Т25, 2006 не завърта стартера студен

Мнение от Instruktor59@yahoo.com » 19 Фев 2018 20:26

Ми, аз като я купих на 122к през 2002 Королката, я закарах в ТМ Ауто. Казаха, че буталата и цилиндрите били добре, смениха сегменти комплект, притриха клапани и няколко други дребни. В новото масло сложих Форсан, след 100к повторих Форсана... До сега НЕ съм доливал масло. Сменям го далеч след предписаните 15к. Вече съм на 283к и нивото на маслото видимо спада за 15 - 20 000 км. Но не толкова, че да доливам. Колата си тегли много добре, малко по-слабо от преди 150 - 160к...
Преди всяка смяна на масло сипвам течност за измиване, работи на МГ 5 минути и след това масларят много старателно доиздухва и изсмуква докрай осаналите капчици преди да налее новото масло. Не съм отварял двигателя от оная смяна на сегментите. Леко ме безпокои веригата и всичко около нея, но най-дразни ужасният шум от всмукателните тръби. Щях да ги пробивам... казаха, че пак дрънчи, като им дойде резонасната честота.
Та, не знам колко отворчета има по моите бутала, но маслото ми потъмнява много бавно и при смяната още не е съвсем чисто черно.
Почвам да мисля, че при спазване на правилата за експлоатация, фабричните отворчета са си достатъчни. А при побългарена смяна на масло през неизвестен брой километри, колкото и отворчета (с достатъчно малък диаметър) да има, всичките може да се запушат - с наблюдавания отрицателен резултаат.

Сега, Авенсисът върти и пали но ...с 1/2 до 1 секунда по-късно от преди ремонта. Знаех си, че е задължително да ги гледам точно какво правят, сега няма на кого да се оплача... Кой ги знае японците каква настройка са предвидили, коята е била леко преосигурена при ремонта... wink.gif smile.gif mad.gif mad.gif
Каквото сам си направя, никой не може...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта