Спукана глава на тойота авенсис 2005!?

georgiivankov
Мнения: 13
Регистриран на: 13 Юни 2010 19:39

Спукана глава на тойота авенсис 2005!?

Мнение от georgiivankov » 13 Юни 2010 19:53

Здравейте,за първи път прибягвам до помощ от форума,но се надявам да не е и за последен(ако не се оправи тойотата).Проблема възникна днес.Колата е 2005 края 2.2 150 коня авенсис дизел двигател 2ад.Сутринта ми се наложи да пътувам до пловдив и както обикновенно газ до дупка със 160-170 на 6та и изведнъж стрелката на температурата започна да минава средата....намалих върна се на средата и при всяко ускорение се повишаваше температурата.След 10тина км се качи малко преди червените и спрях веднага.Отворих капака и се загледах,че казанчето за антифриз като го друсам(черната линия не се мърда)долях някъде 2литра и установих,че тази черна линия(която до сега си мислих че е нивото на водата)е същност няква чернилка)Долях вода до горе и всичко ок бавничко стигнах до пловдив.Страшно много бързах и нямаше време за майстори поръчках я из пловдив(пак водата я нямаше)долях 500мл и отворих мотора и забелязах,че след 4к оборота има някаква тръбичка излизаща отчно под капачката на казанчето за антифриз която изпръсква водата.(Когато отварям казанчето е под много голямо налягане)Сега се прибирам от пловдив и лекичко бавничко до 2000-2500 оборота съвсем малко е пръснало вода и не загряваше.Въпросът ми е дали може да е глава или само гарнитура(гарнитурата има ли смисъл да я купувам оригинална)къде и при кой да отида и евентуално ако е глава колко ще ми струва нова. sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif .И след смяната на тези неща може ли да се разчита на колата? :help:

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 13 Юни 2010 20:05

хмм черна линия,чернилка в казанчето?
антифриза на тоя мотор трябва да е розов,поне това е оригиналния на този модел!!!
най-вероятно трябва да смениш гарнитура на главата,за този мотор някъде 2007-2008 тойота прави видоизменена такава след доста такива случаи като твоя.това го знам от личен опит,на моята колица се появи при 45-50k същия проблем и майстора в тойота ми даде тая информация.така че не си помисляй да търсиш от друго място,а гледай да получиш точно тази изменената,за да не плачеш после пак!
като изплачат и други ще им дойде акъла да избягват тия полски двигатели,ама нейсе... mad.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

georgiivankov
Мнения: 13
Регистриран на: 13 Юни 2010 19:39

Мнение от georgiivankov » 13 Юни 2010 20:15

Джим много ти благодаря за информацията, а във тойота ли трябва да ги питам за тази видоизменена гарнитура или,ако отида там и си я поръчам(ще си дойде подобрената)?

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 13 Юни 2010 20:24

точно там и никъде другаде!
моята беше в гаранция още,но е доста вероятно да има още някакви гарнитурки или уплътнения,които ще трябва да се сменят.гледай да попаднеш на техн. грамотен консултант да изкара скицата за тоя ремонт.на тоя мотор не се донатяга главата!
иначе тук във форума май също има сръчни майстори ако не се лъжа.
още нещо,и при мен проблема дойде от здрава ръчка на аутобана.не го пържи вече тва полско изделие,че май не е направено за такива тежки обувки!май прав ще излезе един приятел,дето ми каза дизел за ръчка само мб никoй друг,иначе или глави пукат или гарнитури. де*а и нещастниците! mad.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

georgiivankov
Мнения: 13
Регистриран на: 13 Юни 2010 19:39

Мнение от georgiivankov » 01 Юли 2010 12:18

Jim исках само да те питам,оказа се,че не е спукана главата направена е само профилактика и сега когато я сложат трябва ли да сменям маслото след 500-1000км и трябва ли да я "разработвам)до 3000 оборота поне 1000км?И предполагам е хубаво да сменя маслото сега като се е смесвало с антифриза?И има ли нещо друго което трябва да направя :thumbsup: Благодаря

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 01 Юли 2010 19:34

georgiivankov написа:Jim исках само да те питам,оказа се,че не е спукана главата направена е само профилактика и сега когато я сложат трябва ли да сменям маслото след 500-1000км и трябва ли да я "разработвам)до 3000 оборота поне 1000км?И предполагам е хубаво да сменя маслото сега като се е смесвало с антифриза?И има ли нещо друго което трябва да направя :thumbsup: Благодаря
не съм чувал за нито един случай на спукана глава при полските мотори,поне леенето под налягане са го ошлайфали.
как така е направена само профилактика? wacko.gif
не са ли сменили гарнитурата?
антифриза също трябва да се смени,щом е смесен с масло,защото как иначе ще изкара 150.000км според сервизния план.
нищо не трябва да разработваш,карай си по-кротко за в бъдеще.това установих аз за тоя мотор,иначе лошо.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 13 пъти

Мнение от Kiki » 01 Юли 2010 19:50

В Германия съм карал с 170-190 в продължение на 3-4часа и нищо не му стана на полското двигателче. wink.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
didak
Мнения: 1215
Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
Местоположение: Варна

Мнение от didak » 01 Юли 2010 20:36

Kiki написа:В Германия съм карал с 170-190 в продължение на 3-4часа и нищо не му стана на полското двигателче. wink.gif
Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'. tongue.gif
Що не се пробваш на 24-те часа на Льо Ман :thumbsup:
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

sacho7803
Мнения: 345
Регистриран на: 27 Юли 2009 18:01
Местоположение: Русе

Мнение от sacho7803 » 01 Юли 2010 21:12

с 1.9 тди//чипосано//магистралата шумен-варна съм я минавал нееднократно с 200-240 biggrin.gif то максимума й беше 240 --единствено на места леееко отнемам газта но под двеста не съм я оставял да пада.това е благодат за "печките" biggrin.gif одухва нагара и от....кътните им зъби biggrin.gif .глава може да спукаш от нискоцетанова нафта квато е в българия.при движевие с такива скорости си иска цетан-буустчеее biggrin.gif а ако маслото не е добро просто кажи чаооооо на турбинката biggrin.gif аргасай един ум+ в маслото поне знайш че проблем с прегрели турбинки нямаааааа :thumbsup:
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г

Аватар
max-2
Мнения: 1789
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 44 пъти

Мнение от max-2 » 01 Юли 2010 21:18

Kiki написа:В Германия съм карал с 170-190 в продължение на 3-4часа и нищо не му стана на полското двигателче. wink.gif
Някои хора карат през ден така, ти искаш от един път да се прецака. Карал съм жигула със 120 час и половина, нищо и нямаше, само гаснеше докато си влезе в нормален режим в града. :thumbsup:
Колегата със спуканата глава не е лошо да си смени заглавието, да не кажат някои утре, че тойотите много пукали глави :whistle:
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 13 пъти

Мнение от Kiki » 01 Юли 2010 21:42

didak написа: Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'.
То не е нечупливо, ами аз знам да карам. tongue.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 02 Юли 2010 00:07

Kiki написа:
didak написа: Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'.
То не е нечупливо, ами аз знам да карам. tongue.gif
Това е много правилно нещо!!! Не е въпроса само да сменяш правилно и с качествени консумативи, но и прости нещица, които много хора явно не правят.... Но бат Кики няма грижи с неговата, аз нямам с моята, а много други мрънкат... laugh.gif :whistle: :thumbsup:

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 02 Юли 2010 02:36

jim_beam написа:точно там и никъде другаде!
моята беше в гаранция още,но е доста вероятно да има още някакви гарнитурки или уплътнения,които ще трябва да се сменят.гледай да попаднеш на техн. грамотен консултант да изкара скицата за тоя ремонт.на тоя мотор не се донатяга главата!
иначе тук във форума май също има сръчни майстори ако не се лъжа.
още нещо,и при мен проблема дойде от здрава ръчка на аутобана.не го пържи вече тва полско изделие,че май не е направено за такива тежки обувки!май прав ще излезе един приятел,дето ми каза дизел за ръчка само мб никoй друг,иначе или глави пукат или гарнитури. де*а и нещастниците! mad.gif
ТОчно S-class 350TD кривят глави при каране бързо по магистрали. Така че му кажи на твоя приятел да се информира, преди да дава клиширани заключения.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 02 Юли 2010 02:39

didak написа:
Kiki написа:В Германия съм карал с 170-190 в продължение на 3-4часа и нищо не му стана на полското двигателче. wink.gif
Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'. tongue.gif
Що не се пробваш на 24-те часа на Льо Ман :thumbsup:
Защо, да не би според теб всяка Тойота да трябва да се чупи?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 13 пъти

Мнение от Kiki » 02 Юли 2010 07:11

Me4oKyX написа:
Kiki написа:
didak написа: Абе тя твойта нещо 'unbreakable edition'.
То не е нечупливо, ами аз знам да карам. tongue.gif
Това е много правилно нещо!!! Не е въпроса само да сменяш правилно и с качествени консумативи, но и прости нещица, които много хора явно не правят.... Но бат Кики няма грижи с неговата, аз нямам с моята, а много други мрънкат... laugh.gif :whistle: :thumbsup:
:cheers:
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта