Горивен филтър на Corolla E12 1.4 VVTi 2006 - хечбек

katamata
Мнения: 17
Регистриран на: 24 Окт 2009 10:04

Горивен филтър на Corolla E12 1.4 VVTi 2006 - хечбек

Мнение от katamata » 04 Окт 2010 10:22

Здравейте, колеги. Колата е TOYOTA COROLLA (_E12U_, _E12J_) 1.4 VVT-I , 2006 г., хечбек, на 60 000 км. и след като смених масло, маслен филтър, възушен и филтъра на купето, свещите, не съм наясно дали следва да се сменя и горивния филтър и ако да - представа нямам къде се намира и евентуално откъде да го поръчам. Не съм наясно дали се сменя и спирачната течност на тези километри. Ако някой помогне ще съм много благодарен.


MODEDIT Akima
ThreadName
Последно промяна от Akima на 31 Яну 2015 18:33, променено общо 1 път.
Причина: ThreadName

Аватар
mitkoa
Мнения: 328
Регистриран на: 28 Окт 2008 17:45
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от mitkoa » 04 Окт 2010 11:02

Горивния филтър на дизел аурис го дават да се сменя на 30 000 км.Сам съм се убедил, че трябва да се сменя максимум на 15 000 км.Горивата са ни.... :censored:
Последния път даже ми правеше проблеми колата.....на 5-а не щеше да набира както трябва.Стига до 2800 оборота и след това все едно буксува съединителя.Това се оправи веднага след като смених горивния филтър.Съжалявам само, че не го снимах да покажа на какво приличаше той и нафтата как беше на парцали....

Можеш да го поръчаш откъдето си прецениш....кеф ти Тойота....кеф ти другите магазини или сервизи от сервизи/магазини раздела на форума.Аз ти препоръчвам ПитСтоп сервиза.

katamata
Мнения: 17
Регистриран на: 24 Окт 2009 10:04

Мнение от katamata » 04 Окт 2010 11:20

mitkoa, благодаря! А да знаеш къде се намира за да си го сменя сам? Колата я купих преди година - втора употреба от ТМ Ауто, на 45 хил. км. и ако ти кажа, че въпреки печата в сервизната книжка - само маслото беше сменено!!! Нито филтри, нито накладки. С две думи - престъпници! И сега на 60 000 се сещам за горивния филтър и спирачната течност, макар, да чукна на дърво, досега нямам проблеки с колата.

Аватар
mitkoa
Мнения: 328
Регистриран на: 28 Окт 2008 17:45
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от mitkoa » 04 Окт 2010 11:30

Нямам идея къде се намира.А за 45 000 км....може и така да трябва.Дизела и аз бях сега на 45 000 и трябваше само масло и маслен филтър да сменя по предписание.Горивен, въздушен, купе....всичко е през 30 000 км...Аз и тях си ги сменям на 15 000, че в тия прахоляци....Спирачната течност ми се върти в главата 90 000 или 120 000 км....но не съм сигурен, ако не ти отговори някой друг до довечера, то ще погледна довечера сервизната книжка за да ти кажа как го дават за Аурис дизел.

chaval
Мнения: 203
Регистриран на: 29 Мар 2008 23:42
Местоположение: София

Мнение от chaval » 04 Окт 2010 11:37

На бензиновите короли филтъра се намира в резервоара и мисля, че е просто някаква цедка. В ТМ ауто са ми казвали, че има живот колко и на помпата и на практика не се сменя освен ако няма някакъв проблем. Преди време се бях засилил да я сменям, но трябва да се махне задната седалка, да се издърпа мокета и да се отвори от там резервоара, евентуално да се извади помпата и после да смърди няколко дена в колата на бензин, та заради това така си карам.
Писал съм за 1.8 бензин, може за 1.4 да е сложен някъде в коша горивен филтър, но невярвам, ако бъркам нека някой с такъв или 1.6 двигател да ме поправи.

chaval
Мнения: 203
Регистриран на: 29 Мар 2008 23:42
Местоположение: София

Мнение от chaval » 04 Окт 2010 11:46

mitkoa написа:....
на женами королата 1.4 д4д се кара от самото начало само със по-скъпата нафта на ОМВ, няма значение зима или лято. Да не им права много реклама, но за 70000 км. съм сменял два пъти горивен филтър, първия път беше още в гаранция и не го видях, но втория аз го сменях и за 30000 км. беше перфектен, дори не се беше оцветил.

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 04 Окт 2010 12:44

mitkoa написа:Горивния филтър на дизел аурис го дават да се сменя на 30 000 км.Сам съм се убедил, че трябва да се сменя максимум на 15 000 км.Горивата са ни.... :censored:
Последния път даже ми правеше проблеми колата.....на 5-а не щеше да набира както трябва.Стига до 2800 оборота и след това все едно буксува съединителя.Това се оправи веднага след като смених горивния филтър.Съжалявам само, че не го снимах да покажа на какво приличаше той и нафтата как беше на парцали....

Можеш да го поръчаш откъдето си прецениш....кеф ти Тойота....кеф ти другите магазини или сервизи от сервизи/магазини раздела на форума.Аз ти препоръчвам ПитСтоп сервиза.
незнам какво си сипвал-аз го смених на 35к км и от сервиза казаха,че е като нов,че явно само "от хубавата нафта" съм слагал. Зимата - само Alpin Diesel от ОМВ, лятото - ЕКО и в краен случай Ромпетрол. Проблеми не съм имал. 2 пъти съм слагал и добавка Bardahl - първия път след "чудната" нафта на Shell, втория - профилактично :thumbsup:

Аватар
mitkoa
Мнения: 328
Регистриран на: 28 Окт 2008 17:45
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от mitkoa » 04 Окт 2010 12:57

Никога Шел,1-2 пъти Еко, 1-2 пъти Лукойл,няколко пъти Ромпетрол.
Останалото само на ОМВ.ВИНАГИ от по-скъпата нафта.....алпин дизел или премиум лятото.Веднъж съм слагал и добавка от Тойота закупена....май бардал беше.

dextarr
Мнения: 34
Регистриран на: 11 Май 2008 19:00
Местоположение: varna

Коооолеееги

Мнение от dextarr » 04 Окт 2010 13:16

Всички виждам че говорите за горивните филтри .... а след горивния Ви фитлър драги ми дизелчета замисляли ли сте се за вашите ФАБ филтри на какво са заприличали ... ? :)
а знаете ли че за едно чистене на ФАБ-филтъра хората взимат по 800 лв.. :) а че литъра на препарата струва 460 лв ? :) говоря за хубавия препарат.. а че за да изчистите ФАБ-а ставате целите в чернотиии.. като сумалийски пират претърпял корабокрушение и попаднал на мазутено петно.... :) добре че бяха БМВ за измислят самопочистване на ФАБ-а ... и то всяка седмица трябва да се кара по около 20 км извънградско със скорост над 70 км/ч за да може ЕКО клапана да отвори .. а ако знаете на какво смърди зад него..... :))
Yaris 2004 1.3 vvti
Celica 1992 1.6 st-i
Nissan Cherry 1.5
Ford Ka 1.3

katamata
Мнения: 17
Регистриран на: 24 Окт 2009 10:04

Мнение от katamata » 04 Окт 2010 17:00

Благодаря Ви на всички. А да знаете каква спирачна течност (като марка) да купя?

Nixter
Мнения: 584
Регистриран на: 31 Окт 2007 18:39
Местоположение: Бургас

Мнение от Nixter » 21 Юли 2011 23:31

Спирачна течност се смяна на 2 години или на 30к км. Аз лично сега на ще 60к я сменам сефте. Мисля да взимам на Кастрол, ако намеря новата опаковка, че все ми пробутват разни стари. Друг вариант е Textar. Сигурно има една камара марки спирачни течности, но за тези съм проверил. Ако някой знае дали ще ми стигне 1 литър за Авенсис 2, да казва? smile.gif
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007

ko_kari
Мнения: 1
Регистриран на: 28 Яну 2015 14:05

Re: Горивен филтър на Корола 1.4, хечбек, 2006 г.

Мнение от ko_kari » 31 Яну 2015 18:15

Здравейте колеги! Собственик съм на Toyota - Corolla-комби - 1.4 i 16V (97 Hp) 2005г. и не мога да открия къде се намира горивният филтър. Може ли някой да ми обясни как и на колко време се сменя?

Аватар
Akima
Мнения: 7130
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 33 пъти
Получена  благодарност: 68 пъти

Re: Горивен филтър на Корола 1.4, хечбек, 2006 г.

Мнение от Akima » 31 Яну 2015 18:31

Под задната седалка - https://www.youtube.com/watch?v=hVjtqOaOwQ0.

Нов и изгоден от тук - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=11597.

:thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
ss_mitko
Мнения: 448
Регистриран на: 25 Яну 2009 14:48
Местоположение: София

Re: Горивен филтър на Корола 1.4, хечбек, 2006 г.

Мнение от ss_mitko » 31 Яну 2015 19:18

ko_kari написа:Здравейте колеги! Собственик съм на Toyota - Corolla-комби - 1.4 i 16V (97 Hp) 2005г. и не мога да открия къде се намира горивният филтър. Може ли някой да ми обясни как и на колко време се сменя?
Ако няма проблем не се сменя. По книжка не се дава за смяна като консуматив.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Re: Коооолеееги

Мнение от Me4oKyX » 31 Яну 2015 19:24

dextarr написа:Всички виждам че говорите за горивните филтри .... а след горивния Ви фитлър драги ми дизелчета замисляли ли сте се за вашите ФАБ филтри на какво са заприличали ... ? :)
а знаете ли че за едно чистене на ФАБ-филтъра хората взимат по 800 лв.. :) а че литъра на препарата струва 460 лв ? :) говоря за хубавия препарат.. а че за да изчистите ФАБ-а ставате целите в чернотиии.. като сумалийски пират претърпял корабокрушение и попаднал на мазутено петно.... :) добре че бяха БМВ за измислят самопочистване на ФАБ-а ... и то всяка седмица трябва да се кара по около 20 км извънградско със скорост над 70 км/ч за да може ЕКО клапана да отвори .. а ако знаете на какво смърди зад него..... :))
Колега, прав си, ама не особено. Първо се пише FAP, което е френския вариант на DPF - тойотското име. FAP-a има течност, но това НЕ важи за ТОЙОТА - там е на самопочистване, което също не е измислено от БМВ ама нищо....

katamata - Motul или XADO - и двете съм ги пробвали са много добри. И Nixter правилно е казал 2 години или 30 000км за смяна на спирачната течност. Както двигателно масло или километраж или 1 година. Гледай продуктите на MOTUL да са от сигурен човек, че много ментаци къде ли не ....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 111 госта