Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувай отговор
hangelov
Мнения: 80
Регистриран на: 04 Мар 2012 22:50

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от hangelov » 11 Апр 2014 18:35

rumenmitev написа:На първо време смени горивния филтър. На мен по същия начин се получи - на 1000 км.от смяна, наново смених филтъра, защото се беше запушил!
Да колега така се получава и при мен смених всичко възможно, и изсипах една торба пари и забелязах че това се получава от горивния филтър. Точно на 1000 километра пак се появява проблема,сега мисля да пробвам с различни марки филтри и от германия мисля да поръчвам. Но проблема идва от самия филтър.
Avensis Verso 2.0 D4D

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от jim_beam » 12 Апр 2014 10:43

то тогава направо да свали резервара за почистване. unsure.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

bigchicken
Мнения: 207
Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
Местоположение: София

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от bigchicken » 23 Юни 2014 15:08

Ха, оказва се, че съм пуснал нова тема :) http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=27425 Някой стигна ли до нещо съществено с този проблем? При мен е твърдо на 3000.
А, за колегата JapCar, Превията на пета е със 120 на 3000 оборота. Определено си и липсва шеста, въпреки, че ми е малко съмнителен резултата при два тона купе с това слабо двигателче.
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001

hangelov
Мнения: 80
Регистриран на: 04 Мар 2012 22:50

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от hangelov » 27 Юни 2014 17:11

bigchicken написа:Ха, оказва се, че съм пуснал нова тема :) http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=27425 Някой стигна ли до нещо съществено с този проблем? При мен е твърдо на 3000.
А, за колегата JapCar, Превията на пета е със 120 на 3000 оборота. Определено си и липсва шеста, въпреки, че ми е малко съмнителен резултата при два тона купе с това слабо двигателче.
Проблема явно идва от калпавото гориво , горивния филтър е по малъл точно на края и се получава водата която се събира да пречи на лесното навлизане на горивото, като сменя горивния филтър точно след 1000 километра се появява проблема отново.
Avensis Verso 2.0 D4D

радостин
Мнения: 2
Регистриран на: 28 Мар 2014 08:20
Местоположение: Варна

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от радостин » 22 Сеп 2014 17:24

Здравейте колеги аз имам Авенсис 2000 D4D 110к.с. Колата ускорява над 3000 оборота но като куцо магаре сменил съм абсолютно всичко почистих и цедката в резервоара но проблема си остана ако някой може да помогне ще бъда много благодарен :help: :help: :help: :help: :help:

радостин
Мнения: 2
Регистриран на: 28 Мар 2014 08:20
Местоположение: Варна

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от радостин » 04 Дек 2014 18:32

Здравейте колеги. След дълго и мъчително лутане по майстори открих проблема. всичко стана като смених ангренажния ремък, просто като са го сменяли предния път не са дали ГНП-то на белег и колата нито работеше нито вървеше добре ,но сега е като куршум biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

humel
Мнения: 3
Регистриран на: 10 Яну 2015 12:53

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от humel » 10 Яну 2015 14:42

Здравейте колеги от ноември 2013 г. и аз се сдобих с AVENSIS verso 2.0 d4d.Както всеки автомобил задължително в сервиз и обслужване .И сега по темата,след 3000 може би 4000 км колата започна да забива на 5 предавка след 2800 -3000 оборота ,това го усетих по каране на магистрала без да светва чека на таблото ,пробвах да я настъпя повече от 140 не можах да вдигна .На другия ден я закачих на комп и не изписа никаква грешка ,(само да спомена че хората в сервиза са ми приятели) и се почна една проверка.Установи се че ми е счупено някакво филтърче на електрически клапан за вакума, намерих втора употреба и го смених същата работа.Последва едно дълго четене във форума и един колега беше писал за почистване на цедката която се намира в резервоара сваля се много лесно след като се надигне мокета под седалките,след това почистих EGR клапана и смених горивен филтър не зависимо че беше на 4000 км.Колата се управи нямаше го вече това забиване и проба на скоростта 182 км,разбира се на участък където не застрашавам никого.И така до началото на месец Декември след влючване на магистрала (3 предавка ускорение до 3000 оборота и забиване,4 предавка ускорение пак до 3000 оборота, 5 предавка) когато за първи път ми светна чека и колата остана на 1000 оборота в авариен режим без да мога да подавам газ,изгасих я и пак запали без проблем. Но на огледалата не се виждаше нищо от бял пушек за около 5-6 секунди и изчезна,а колата си работеше добре,тръгнах и на няколко пъти над 3000 на 5 забиване и пак стария проблем но вече ми светва чека.Този път на компа изписа грешка p1226 ,казах за предния проблем и ми каза да си изчистя пак системата и сменя филтъра изчисти ми грешката и колата пак си вървеше добре.Четох за тази грешка в нета и на всякъде пише за клапан за налягане на ГНП инжектори,а като видях и за какви цифри се пише ohmy.gif .Но този път не смених и не изчистих нищо и така до януари 2015 на вън -15 градуса колата си пали работи на място без грешка загрява форсира се на място до 4000-5000 оборота но като тръгна 1 ,2 светва чека и до там.Пак комп грешката същата но този път исках да ми проверят и инжектори и клапани на какво налягане работят каза ми че са добре но ме посъветва да си сменя филтъра и да сложа на манн защото тойотите биле капризни към нафта и филтър,колата пак си е добре върви.
Дано съм бил полезен на някои колега и се извинявам за дългото обяснение !!!

Аватар
JapCar
Мнения: 961
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от JapCar » 10 Яну 2015 17:55

Винаги си струва да се почисти и SCV клапана при подобни проблеми.
За този код един е сменил и инжектор, но си струва да се видят данните на инжекторите преди да се разглобява
http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... ode-p1226/
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

f1reheart
Мнения: 23
Регистриран на: 13 Юли 2016 19:52
Местоположение: Pazardjik

Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от f1reheart » 10 Авг 2016 20:16

При мене излезе грешка при датчик на колянов вал от грешно зацепване при обслужването. В понеделник ще се коригира и да видим.До тогава ще си карам до 3000 оборота и така.

марин М
Мнения: 19
Регистриран на: 07 Юни 2011 19:24
Местоположение: Карлово

Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от марин М » 15 Авг 2016 17:58

аз имах подобен проблем и ми беше леко сцепен един маркуч смених го и се оправи,маркуча е преди турбото,има лека видимост отстрани точно под кората се пада ако я отстраните се вижда по добре леко е крив и ако е спукан от задния край като моя нито се вижда нито се чува и колата както ускорява забива светва чека (не винаги) гасиш палиш чека загасва и така...едва ли при всички е така но просто споделям моя опит версо дизел 2003г

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта