Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувай отговор
akalchev
Мнения: 4
Регистриран на: 30 Авг 2010 18:37
Местоположение: rousse

Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от akalchev » 25 Юли 2011 17:27

Здравейте,
Имам проблем с укорението над 3000 оборота.До тези обороти колата според мен ускорява нормално, но като ги достигне започва да забива муцуна после пак ускорява малко после пак забива и така до безкрайност.
Знае ли някой лек за този проблем.
Благодаря предварително.

todor87
Мнения: 188
Регистриран на: 04 Яну 2010 21:39
Местоположение: Пловдив

Мнение от todor87 » 25 Юли 2011 20:13

И при мен го има това,обаче "забива" само един път кам 3000 и после си ускорява.При спрян климатик почти не се усеща,абе незнам какво става...ама май си е така тоя мотор...

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 25 Юли 2011 21:30

Не си е така, вече дори излекувахме един Авенсис 2.0 д4д от тази болест.... Просто е затлачено от нашите "горива" и "хубави" масла тип Тойота, Кастрол от Метро и т.н... .... Оправя се, иска си почистване. Майстора му хвана цаката вече, процедурата е няма 100лв и колата лети без да спира си ускорява...... Тоше - аз ти казах, че просто имаш нещо запушено, но не е от бокса проблема, ти не вярваш..... Ако го хванете в ранен стадий, може и още по-безболезнено да се оправи ..... Но всеки си знае, някои хора си свикват с това и после си плащат за хубав ремонт..... :whistle:

The_Teacher
Мнения: 83
Регистриран на: 20 Мар 2008 22:47

Мнение от The_Teacher » 25 Юли 2011 22:05

Съветвам те да пробваш с добавка за гориво, преди да предприемеш други мерки.

akalchev
Мнения: 4
Регистриран на: 30 Авг 2010 18:37
Местоположение: rousse

Мнение от akalchev » 25 Юли 2011 22:45

Току що се връщам от обиколка на България и навъртях 2300 км.с добавка на SONAX но няма никакъв ефект.

akalchev
Мнения: 4
Регистриран на: 30 Авг 2010 18:37
Местоположение: rousse

Мнение от akalchev » 25 Юли 2011 22:53

Съветват ме да махам втория катализатор.Някои правил ли е нещо такова?

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 25 Юли 2011 23:46

Да и това ще помогне, може би, поне за в бъдеще, но сега е най-вероятно, да си трябва прочистване сериозно... Аз на моята го разкарах катализатора и определено е много по-добре laugh.gif

todor87
Мнения: 188
Регистриран на: 04 Яну 2010 21:39
Местоположение: Пловдив

Мнение от todor87 » 26 Юли 2011 00:44

Хора и до Германия да иде да си зареди невярвам да се оправи.Аз съм пробвал с някои добавки(последно с Бардал за комън рейл-2 резервоара) и разлика има само като си спра ac-то. unsure.gif

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 26 Юли 2011 01:01

Тоше - що си тъпчеш на едно и също място не мога да разбера ?!? Човека пита, получава отговор, ти си знаеш - карай си така.... Като няма разлика за теб, недей заклеймява всички така .... НЕ Е нормално да ти прекъсва колата, по НИКОЙ НАЧИН, не може да бъде нормално!!!
Ако искаш да си оправиш колата - ОК, ще помогна, като си решил да си я караш така - не карай и другите да правят тази грешка - НЕ Е логично, но всеки си има мнение... Решение на въпроса има, не едно, всичките на този етап са доста лесни за изпълнение.... лошото е, че нещата могат и ЩЕ СЕ задълбочат и от там ремонтите стават приятни цифри с 3-4 числа .... Всеки си решава, вече има излекувани, пък кой каквото си реши.... Щеше да е добре от всичките излекувани, поне 2-3-ма да се включат тука и да споделят мнение, а не само като опре ножа да пишат и звънят.... Айде малко активност КОЛЕГИ biggrin.gif :thumbsup:

p_zarkov
Мнения: 120
Регистриран на: 31 Май 2008 11:15
Местоположение: Русе

Мнение от p_zarkov » 26 Юли 2011 12:21

В резервоара има една цедка - почисти я ! Става лесно и без да ходиш на сервиз . Определено ще има положителен ефект . Когато колата е на повече обороти съответно иска повече гориво , а то не достига защото при всички положения там никой не е отварял от как е излезла от завода колата и е много зацапано. После смяна на горивен филтър и накоя добавчица и остана ДА ПОЧЕРПИШ !!!!!!! biggrin.gif
А в момента каквито и добавки да слагаш без да си отстранил НАЛЕПИТЕ ПО ФИЛТРИТЕ - НЯМА КАК ДА ТИ ПОМОГНЕ - ВЕРВАЙ МИ !

akalchev
Мнения: 4
Регистриран на: 30 Авг 2010 18:37
Местоположение: rousse

Мнение от akalchev » 26 Юли 2011 15:38

Филтъра е нов, но в резервоара не съм се ровил.Ще пробвам още довечера. Благодаря.

juvefen
Мнения: 18
Регистриран на: 02 Мар 2010 20:59
Местоположение: Sofia

Мнение от juvefen » 26 Юли 2011 18:26

Здравей,
при мен симптомите са, прекъсва само сутрин докато е студена и се случва на първа около 2000 об., също така пуши яко черно. Слагал са и Лики моли, СТП, последното което сложих е Хадо, но ефект нямаше голям.

П.С. Автомобила е Корола 2003 г. Д4Д 2000 куб. Само да попитам къде се намира тази цедка и как се стига до нея.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 26 Юли 2011 23:00

При такива симптоми, добавката няма да размие всичките аките наслоени .... Там си трябва сваляне и чистене на ръка яко. Добавката върши работа, тези неща да НЕ СЕ натрупват, защото в 50л може да ги махне, но там са минали тонове гориво, за да се получат такива тапи... И не разчитайте, че само с цедката ще се оправи всичко - възможно е, но не е 100% само там проблема :thumbsup:

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 27 Юли 2011 00:01

колеги може ли някой да опише точното местоположение на тези цедки? някой каза,че и в помпите за подкачване на гориво имало,къде се намира това и едно и също ли е с първото? мерси!

мечо как успя да излъжеш системата,като махна ката? може и той да спъва нещата.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 27 Юли 2011 00:09

Лъже се лесно да изгаря всичко в цилиндъра и да издиша леко колата - махаш ката или ако имаш бол пари слагаш двойно по-голям... поне.....
Иначе на МАФ сензора се слага едно съпротивление, да показва на компа, че е по-топъл въздуха, че да диша както трябва.... Разликата е доста голяма, колата омеква, утихва и всичко става по-добре.... Слагат го, за да ограничат колата и да няма разлика във вървене и горене лято и зима.... Че зимата ще върви без тези данни доооста по-добре и ще гори и по-малко .... Не с 3 литра, но по-малко :thumbsup: Общо взето има много неща, които ако махнеш освобождаваш колата да си работи като хората и разхода се оправя и вървене и не се троши и запушва.... Т.е. всичко, което сега се чупи и задръства, няма да го има, а това не е добре за сервизите на Тойота и не само.... :whistle:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта