Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувай отговор
Аватар
JapCar
Мнения: 961
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от JapCar » 06 Яну 2014 20:30

sha4ev написа: Имах подобен проблем с Тойота Авенсис 2.2 D4D 150pc.2006г.До 3000 оборота добре и от там на горе забива моцуна.
Оказа се,че губи антифриз.Като долеех антифриз или вода,започваше да върви нормално-като луда.
Не знам дали на някой стана ясно всичкото това обяснение...Някак си няма логика или обяснение или аз нещо не съм разбрал:
-направили сте ремонт за да откриете защо губи течност, а не сте открили, гарнитурата си била ОК.
-сменили сте в. помпа, защо, течеше от там ли?
- и гарнитурата и в. помпа, и загубата на течност не може да имат връзка със загубата на мощност над 3000об.
Искам да кажа, че профилактично сте сменили гарнитура и в .помпа, без да са били дефектни (за помпата не става ясно) и всичко се оправи?
2.2 D-4D е известен с риска , че издухва гарнитура и на гаранционните сменяха двг, не само гарнитура, не знам защо (говоря за UK, в друга тема питах дали е така и в БГ, но нямаше отговор)
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

memorex

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от memorex » 06 Яну 2014 21:43

JapCar написа:
sha4ev написа: Имах подобен проблем с Тойота Авенсис 2.2 D4D 150pc.2006г.До 3000 оборота добре и от там на горе забива моцуна.
Оказа се,че губи антифриз.Като долеех антифриз или вода,започваше да върви нормално-като луда.
Не знам дали на някой стана ясно всичкото това обяснение...Някак си няма логика или обяснение или аз нещо не съм разбрал:
-направили сте ремонт за да откриете защо губи течност, а не сте открили, гарнитурата си била ОК.
-сменили сте в. помпа, защо, течеше от там ли?
- и гарнитурата и в. помпа, и загубата на течност не може да имат връзка със загубата на мощност над 3000об.
Искам да кажа, че профилактично сте сменили гарнитура и в .помпа, без да са били дефектни (за помпата не става ясно) и всичко се оправи?
2.2 D-4D е известен с риска , че издухва гарнитура и на гаранционните сменяха двг, не само гарнитура, не знам защо (говоря за UK, в друга тема питах дали е така и в БГ, но нямаше отговор)
Така е и в БГ че сигурно и по -зле по две.Моите заключения са лошо масло и неподходящо конструирана турбина.
Откога чакам някой да обясни.Бъзикам радиото но никой не отговаря.

Аватар
JapCar
Мнения: 961
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от JapCar » 06 Яну 2014 22:28

memorex написа: Така е и в БГ че сигурно и по -зле по две.Моите заключения са лошо масло и неподходящо конструирана турбина.
Откога чакам някой да обясни.Бъзикам радиото но никой не отговаря.
И каква връзка има маслото и турбината с издухване на гарнитура...? Лошото масло предизвиква лошо смазване и по-бързо износване на движещи се части, но не трябва да се троши двигателя...ако не се използва за състезателни цели.
Искам и да попитам, как карате тия дизели с над 3000об...? До сега само 1-2 пъти издух на 2-ра по баир до 4500 за няколко мин с цел "Италиански Тунинг". Ако не беше това, нямаше и да знам как върви над 3000об. biggrin.gif При нормална експлоатация 3000 стигам рядко само преди превключване на по-висока предавка...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
iovkito
Мнения: 2835
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 57 пъти

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от iovkito » 06 Яну 2014 22:35

Карай малко по магистралите в Германия и ще видиш стрелката на оборотомера много рядко под 3к оборота и ще разбереш , че и твоята кола гори масло.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
sha4ev
Мнения: 191
Регистриран на: 29 Яну 2013 12:12

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от sha4ev » 06 Яну 2014 22:39

JapCar написа:
sha4ev написа: Имах подобен проблем с Тойота Авенсис 2.2 D4D 150pc.2006г.До 3000 оборота добре и от там на горе забива моцуна.
Оказа се,че губи антифриз.Като долеех антифриз или вода,започваше да върви нормално-като луда.
Не знам дали на някой стана ясно всичкото това обяснение...Някак си няма логика или обяснение или аз нещо не съм разбрал:
-направили сте ремонт за да откриете защо губи течност, а не сте открили, гарнитурата си била ОК.
-сменили сте в. помпа, защо, течеше от там ли?
- и гарнитурата и в. помпа, и загубата на течност не може да имат връзка със загубата на мощност над 3000об.
Искам да кажа, че профилактично сте сменили гарнитура и в .помпа, без да са били дефектни (за помпата не става ясно) и всичко се оправи?
2.2 D-4D е известен с риска , че издухва гарнитура и на гаранционните сменяха двг, не само гарнитура, не знам защо (говоря за UK, в друга тема питах дали е така и в БГ, но нямаше отговор)
Явно не съм обяснил добре.Направихме ремонт,по точно направиха ремент в (сервиза),защото автомобила е служебен.Имаше загуба на теч,който не се разбираше от къде идва.На място не правеше локви.Така го карах известно време,защото нямаше начин да се спре автомобила по ред причини.Когато изгубише течност вървеше добре до около 3000об.,след това забиваше моцуна.В колата имах винаги под ръка шише с вода.Като забиеше моцуна,слизам доливам и продължавам.След ремонта изхвърлих шишето с водата.Това е всичко приятели поздрави.Надявам се да не е това проблема при колегата. :thumbsup:
TOYOTA AVENSIS 1.8 129 PC

Аватар
sha4ev
Мнения: 191
Регистриран на: 29 Яну 2013 12:12

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от sha4ev » 06 Яну 2014 22:53

JapCar написа:
memorex написа: Така е и в БГ че сигурно и по -зле по две.Моите заключения са лошо масло и неподходящо конструирана турбина.
Откога чакам някой да обясни.Бъзикам радиото но никой не отговаря.
И каква връзка има маслото и турбината с издухване на гарнитура...? Лошото масло предизвиква лошо смазване и по-бързо износване на движещи се части, но не трябва да се троши двигателя...ако не се използва за състезателни цели.
Искам и да попитам, как карате тия дизели с над 3000об...? До сега само 1-2 пъти издух на 2-ра по баир до 4500 за няколко мин с цел "Италиански Тунинг". Ако не беше това, нямаше и да знам как върви над 3000об. biggrin.gif При нормална експлоатация 3000 стигам рядко само преди превключване на по-висока предавка...
Много голяма връска има турбината с издухване на гарнитурата,особено ако десния крак ти тежи повече.
Ако не си излизал извън града,няма как да разбереш,как се карат тия дизели с над 3000об.
TOYOTA AVENSIS 1.8 129 PC

Аватар
JapCar
Мнения: 961
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от JapCar » 06 Яну 2014 23:45

Всички обяснения до тук как се кара над 3000 са общи приказки и пожелания wink.gif
Споменавал съм, че тук на магистрала ограничението е 70 мили, така върви колоната и на 6-та ми е около 2000об. Трябва ли да карам на 3-4-та, да видя как е над 3000об. и накрая разхода вместо 5 да е 6-7 ... Да не говорим, че максималния въртящ момент е между 1900 и 3000 об.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
sha4ev
Мнения: 191
Регистриран на: 29 Яну 2013 12:12

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от sha4ev » 07 Яну 2014 09:27

JapCar написа:Всички обяснения до тук как се кара над 3000 са общи приказки и пожелания wink.gif
Споменавал съм, че тук на магистрала ограничението е 70 мили, така върви колоната и на 6-та ми е около 2000об. Трябва ли да карам на 3-4-та, да видя как е над 3000об. и накрая разхода вместо 5 да е 6-7 ... Да не говорим, че максималния въртящ момент е между 1900 и 3000 об.
Да 70 мили ако пътувам със семейството на почивка.А когато трябва да стигнеш до Пловдив от София за 40м.ще разбереш за какво говоря.
TOYOTA AVENSIS 1.8 129 PC

Аватар
JapCar
Мнения: 961
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от JapCar » 07 Яну 2014 20:40

sha4ev написа: Да 70 мили ако пътувам със семейството на почивка.А когато трябва да стигнеш до Пловдив от София за 40м.ще разбереш за какво говоря.
Офтопик:
Колега, хайде обърни внимание на техническата страна на форума, по принцип, защото той не е тинейджърски чат...Очевидно търсиш провокация и някой да се окачи да спорите на тема надбягване и да си ги мерите...
Изхвърлянията не знам на някой дали правят добро впечатление и дали допринасят с нещо полезно... Авенсиса е точно семейна кола за удобно возене, не е бегачка. Не знам как се връзва думата "трябва" със стигането до Пловдив, но ако искаш да стигаш и за 20 мин, вземи си BMW, пиши в техния форум, със сигурнст там ще има няколко, които ще ти се зарадват на подобни хвалби.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

memorex

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от memorex » 07 Яну 2014 21:07

Прав си че Тойота нямат дизел бегачки макар че много ми допада като автомобил. Въпреки че са едни от новаторите в комънрейла трудно им е да направят добър мотор.Карам дизели от 10 години и БМВ наистина нямат равни.

Аватар
sha4ev
Мнения: 191
Регистриран на: 29 Яну 2013 12:12

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от sha4ev » 07 Яну 2014 21:33

JapCar написа:
sha4ev написа: Да 70 мили ако пътувам със семейството на почивка.А когато трябва да стигнеш до Пловдив от София за 40м.ще разбереш за какво говоря.
Офтопик:
Колега, хайде обърни внимание на техническата страна на форума, по принцип, защото той не е тинейджърски чат...Очевидно търсиш провокация и някой да се окачи да спорите на тема надбягване и да си ги мерите...
Изхвърлянията не знам на някой дали правят добро впечатление и дали допринасят с нещо полезно... Авенсиса е точно семейна кола за удобно возене, не е бегачка. Не знам как се връзва думата "трябва" със стигането до Пловдив, но ако искаш да стигаш и за 20 мин, вземи си BMW, пиши в техния форум, със сигурнст там ще има няколко, които ще ти се зарадват на подобни хвалби.
Аз обърнах внимание,обаче някой колеги не разбират написаното, и това са последствията.А именно описание на някои неща с детайли.Ако следиш темата внимателно,ще разбереш кой какво пише и кой размътва темата и прочие.
За хвалбата, не съм от хората,които се хвалят,че съм камикадзе,напротив против тия идиотщини съм,но както споменах това се случваше със служебен автомобил,и тези разтояния съм ги взимал не по мое желание.
Ако съм бил полезен на колегата с информацията, която споделих за загубата на теч,ще съм доволен.Ако не ЖИВОТНИ И ЗДРАВИ.
TOYOTA AVENSIS 1.8 129 PC

Аватар
peichodj
Мнения: 32
Регистриран на: 18 Дек 2013 14:31
Местоположение: Русе

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от peichodj » 17 Мар 2014 12:58

здравейте от вчера и аз имам този проблем със забиване над 3 хиляди оборота.не ми светва чека всчико ми е сменено преди 3 хиляди км.Може ли да е от некачествена нафта или нещо друго

memorex

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от memorex » 17 Мар 2014 13:38

Общо казано недостиг на гориво или въздух а може и двете и всички повреди водещи до предходното.Лошо качество на горивото и наличие на примеси които не горят също.Така че не е едно или две неща.Диагностика трябва колкото и досадно да звучи.

Аватар
peichodj
Мнения: 32
Регистриран на: 18 Дек 2013 14:31
Местоположение: Русе

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от peichodj » 21 Мар 2014 11:09

бях на диагностика,всичко е нормално и мисля да смъкна резервоара и да го почистя след това горивния филтър и трябва да се оправи rolleyes.gif

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от rumenmitev » 21 Мар 2014 16:52

На първо време смени горивния филтър. На мен по същия начин се получи - на 1000 км.от смяна, наново смених филтъра, защото се беше запушил!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 84 госта