Разни проблеми Corolla E11-Ангренаж,Климатик,Свещи,Скърцанe.
Re: Проблем с Корола
Малко UP на темата. Предишният път си реших проблема с вентилатора като за малко пуснах (-) направо от акумулатора към релето с едно парче проводник. После махнах проводника, рестартирах ECU-то от предпазителя му и всичко си заработи нормално, вентилатора си тръгва и си спира в зависимост от температурата на мотора. От тогава насам колата не беше карана с климатик. Днес заради жегата отново пуснах климатика и ... вентилатора на охлаждането пак не иска да се изключи! Което пак ме навежда на мисълта, че нещо с климатика (с налягането на фреона) не е наред и от там ми идва проблема. Днес не ми се занимава но утре пак ще пробвам това с минуса от акумулатора и ако заработи нормално ще я закарам да погледнат климатика. Въпросът ми е къде в Пловдив могат да я свършат тая работа като хората? И още нещо което ме интересува. Колко градуса трябва да е въздуха, който издухва климатика на максимален вентилатор и при външна температура около 30 градуса? Ще ми се да я премеря за да се ориентирам защото ми се струва, че при мен духа прекалено топъл въздух...
Toyota Corolla
Re: Проблем с Корола
Тойотата навъртя почти година в България и ми се появи някакво гадно поскърцване в дясно на таблото. Нормално, предвид качеството на пътищата. Та искам да попитам някой свалял ли е такова табло? Да ме насочи къде и как е хванато към купето за да го позатегна малко ако мога...
Toyota Corolla
Re: Проблем с Корола
Привет колеги, отново имам дребен проблем с колата и търся съвет. Проблема се изразява в това, че на студен мотор (4E FE) все едно подавам газ два пъти в разстояние на секунда-две, т.е. все едно рязко натискам газта, пускам я и пак я натискам, което пък е много гадно особено при потегляне, колата един вид забива предницата и чак след това тръгва да ускорява. Проблема не е постоянен, понякога го има, понякога не и както казах, повече е изразен при студен двигател, но съвсем слабо си личи и когато е загрял. В тази връзка наскоро смених свещите и въздушният филтър, но явно не е от тях. Погледнах и дроселовата клапа, чиста е. Какво ще ме посъветвате, някакъв датчик за топло и студено, някакъв клапан?
П.С. Това на снимката са старите свещи, които свалих. Предполагам, съдейки по вида им, може да се приеме, че мотора е работил добре?
П.С. Това на снимката са старите свещи, които свалих. Предполагам, съдейки по вида им, може да се приеме, че мотора е работил добре?
- Прикачени файлове
-
- P1280305.JPG (87.72 KiB) Преглеждано 2499 пъти
Toyota Corolla
Re: Проблем с Корола
Клапани проверявал ли си?
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Re: Проблем с Корола
Ако имаш предвид клапаните на двигателя, не, не съм ги проверявал. Но ако има проблем с клапан, натегнат или хлабав, то той няма да се проявява само понякога а ще го има постоянно. Или аз грешно разсъждавам? Преди малко излизах с колата и проблема пак го имам. Загря и се оправи. Между другото ми се струва, че това забиване го има само при рязко подаване на газ, ако натисна педала постепенно всичко е наред. Да не би проблема да е с бензина? Никога не съм сменял горивен филтър макар че го имам в гаража...
Toyota Corolla
- paco_escobar
- Мнения: 98
- Регистриран на: 07 Яну 2013 19:43
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с Корола
Това "забиване" може да е симптом на запушен катализатор.
Corolla E11 4E-FE Wagon
Re: Проблем с Корола
Замери първо хлабината на клапаните, имах същия проблем но на рено и беше от натегнат клапан, като топла си работеше перфектно...
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Re: Проблем с Корола
Нищо не съм правил по колата, защото нямам време, но взех да се съмнявам, че не е от клапан. Днес сутринта термометъра показваше 2 градуса и нямаше никакъв проблем, мотора си работеше идеално. Преди малко обаче, на тръгване от работа, проблема пак се появи, като температурата беше горе-долу същата. Засега е ясно, че ще я карам така, трябва ми всеки ден и няма кога да се занимавам с нея, но много ми се ще да разбера какво прави мизерии...
Toyota Corolla
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с Корола
Провери си вакумите. Според мен от някъде смуче въздух за да се форсира така. Провери си клапаните, които са на самия дросел и регулират празния ход на оборотите. Аз имах подобен проблем и се оказа, че IACV (Idle Air Control Valve) клапана от студа ми беше запецанл посредата и не можеше да затвори нормално. Този клапан отваря и затваря проход за въздух в зависимост от темп. на антифриза, т.е. от там черпи инфо дали колата ти е загряла или не. В този ред на мисли си провери и нивото на антифриза! Не знам при Тойота как се казва този клапан, но трябва да се намира на throttle body-то, т.е. острани на корубата на дросела.
Аз също смених свещите, но не беше от тях. Това ли са свещите, които се препоръчват за твоя двигател? Аз бих ти препоръчал да си купуваш обикновени с един електрод. Аз карам с NGK V Power и съм много доволен. Сменям ги на 48 000 - 50 000 км. Свещите на NGK имат много кодове според марката и модела автомобил. Провери за твоя кой е точно кода и си вземи такива.
Аз също смених свещите, но не беше от тях. Това ли са свещите, които се препоръчват за твоя двигател? Аз бих ти препоръчал да си купуваш обикновени с един електрод. Аз карам с NGK V Power и съм много доволен. Сменям ги на 48 000 - 50 000 км. Свещите на NGK имат много кодове според марката и модела автомобил. Провери за твоя кой е точно кода и си вземи такива.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- paco_escobar
- Мнения: 98
- Регистриран на: 07 Яну 2013 19:43
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с Корола
С 2 електрода са:Denso K16TR11, NGK BKR5EKB11Japanese_fever написа:Провери си вакумите. Според мен от някъде смуче въздух за да се форсира така. Провери си клапаните, които са на самия дросел и регулират празния ход на оборотите. Аз имах подобен проблем и се оказа, че IACV (Idle Air Control Valve) клапана от студа ми беше запецанл посредата и не можеше да затвори нормално. Този клапан отваря и затваря проход за въздух в зависимост от темп. на антифриза, т.е. от там черпи инфо дали колата ти е загряла или не. В този ред на мисли си провери и нивото на антифриза! Не знам при Тойота как се казва този клапан, но трябва да се намира на throttle body-то, т.е. острани на корубата на дросела.
Аз също смених свещите, но не беше от тях. Това ли са свещите, които се препоръчват за твоя двигател? Аз бих ти препоръчал да си купуваш обикновени с един електрод. Аз карам с NGK V Power и съм много доволен. Сменям ги на 48 000 - 50 000 км. Свещите на NGK имат много кодове според марката и модела автомобил. Провери за твоя кой е точно кода и си вземи такива.
Corolla E11 4E-FE Wagon
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с Корола
Виждам, че са с два електрода, но му препоръчвам да си вземе с един.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Проблем с Корола
Благодаря за мненията на колегите, но може би не се изразих правилно. Колата не се форсира, проблема е такъв, на студен двигател, като натисна газта се получава така, все едно "ритам" педала два пъти. Малко е неприятно когато ускорявам и минавам на по-висока предавка защото колата първо забива муцуната за секунда и след това тръгва да набира нормално. Не съм сигурен дали го описвам както трябва. И да, старите свещи от снимката са NGK BKR5EKB11 а тези, които сложих сега са Denso K16TR11.Japanese_fever написа:...Според мен от някъде смуче въздух за да се форсира така. ...Това ли са свещите, които се препоръчват за твоя двигател?...
П.П. На двигателя има картинка, на която едноелектродната свещ е задраскана и пише да се ползват само двуелектродни...
Toyota Corolla
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с Корола
О.К. край с такива щом така пише за твоя двигател.iwan33 написа: П.П. На двигателя има картинка, на която едноелектродната свещ е задраскана и пише да се ползват само двуелектродни...
Не можах много да разбера какви са симптомите на твоята кола? Направи видео и го пусни, ако може.
Извинявай, горе те обърках за клапана! Ако не ти свети CEL (check engine light) проблема най-вероятно не е електрически, а механичен. Ако имаш неправилно работещ сензор/датчик или свещ ще ти светне CEL. От там не е трябвало да сменяш и свещите, но карай, запази си старите.
Прегледай си жилото на газта, да не е ръждасяло и да запича в началото, докато се раздвижи.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Проблем с Корола
Май успях да стъкмя някакъв клип, тъмно е защото в гаража осветлението ми е кофти, но ми се струва, че можете да се ориентирате за какво иде реч. Натискам газта веднъж а мотора се форсира на два пъти. В движение е неприятно защото придърпва много гадно. И не е от жилото за газта, то си е наред.
http://www.youtube.com/watch?v=87LUu3qp ... re=mh_lolz
http://www.youtube.com/watch?v=87LUu3qp ... re=mh_lolz
Toyota Corolla
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта