Страница 1 от 19

Катализатор - премахване и поставяне на дистанционна втулка

Публикувано на: 27 Мар 2012 19:41
от tanis2
след много писане за проблем с катализатора днес отидох при Дидо да го смени. Сложихме универсален катализатор а на мястото на втория катализатор една тръба. Каза ми че не би трябвало да има проблем. Но след 100 км. лампата на чека светна пак. Мерих ламбда сонда /втората/.Няма проблем. На диагностика пак дава грешка в катализатора. Не знам какво вече да правя. А толко исках Тойота Корола. 2002 год. 1.6 бевзин. mellow.gif


MODEDIT Akima
ThreadName

Публикувано на: 27 Мар 2012 19:52
от lubooo
колега , тая врътка с катализатора и аз я мислех , но ми се видя прекалено европейско решение на проблема затова се отказах , та вчера говорих с един колега от варна които си е решил проблема по тази схема - http://www.volvo850.ru/sdelay/L2obman.htm , аз тия дни мисля да потърся стругар да ми го направи този адаптер за ламбда-та и да се приключва , колегата от варна каза , че от както го е сложил няма чек лампа , и си е махнал дори катализатора , цялата работа излизала около 10-20 лв . Като го сложа ще пиша за резултата , но мисля че това ще е решението :thumbsup:

Публикувано на: 27 Мар 2012 21:49
от zi_zi_top
Не бързай със сепукото, а сподели новия проблем с Дидо, вероятно има някакво решение. :thumbsup:

Публикувано на: 27 Мар 2012 22:13
от Japanese_fever
Решението му е го е написал човека преди теб.

Публикувано на: 27 Мар 2012 22:19
от zi_zi_top
Все пак е по-добре да не бие път до Варна. Вероятно и Дидо ще му предложи подобен вариант. :whistle:

Публикувано на: 27 Мар 2012 22:34
от Japanese_fever
Разбира се, винаги ще се намери една втулка на която да се завие сензора.

Re: отчаян съм

Публикувано на: 28 Мар 2012 14:39
от toyota_corolla
tanis2 написа:след много писане за проблем с катализатора днес отидох при Дидо да го смени. Сложихме универсален катализатор а на мястото на втория катализатор една тръба. Каза ми че не би трябвало да има проблем. Но след 100 км. лампата на чека светна пак. Мерих ламбда сонда /втората/.Няма проблем. На диагностика пак дава грешка в катализатора. Не знам какво вече да правя. А толко исках Тойота Корола. 2002 год. 1.6 бевзин. mellow.gif
Нали ти казах, че и аз имам такъв проблем и си карам така. Защо изобщо реши да го пипаш.... ohmy.gif

Публикувано на: 29 Мар 2012 15:36
от lubooo
потвърждавам че руската схема работи безотказно , днес го взех от стругаря детайла , монтирах го в един квартален сервиз и така Търново - Севлиево и обртано без никакъв чек да светне :thumbsup: цялата работа с монтирането и изработката на детайла излезна около 20 лв biggrin.gif

евала на руснаците и на колегата от варна които сподели системата :thumbsup:

снимки на готовия детайл : http://i43.tinypic.com/34jbpeb.jpg

http://i41.tinypic.com/2bpji8.jpg

Публикувано на: 29 Мар 2012 21:57
от coolone
Кой ще обясни за русконеразбиращите? Аз не можах да схвана къде е магията, в монтирането на R и C, или във втулката ?

Публикувано на: 29 Мар 2012 22:19
от Scott
coolone написа:Кой ще обясни за русконеразбиращите? Аз не можах да схвана къде е магията, в монтирането на R и C, или във втулката ?
Във втулката ... Първия вариянт (R-C) филтъра е да 'забави' формата на импулсите от втората ламбда-сонда излъгвайки ECU-то че катализатора работи перфектно
Изображение
При втория вариянт ламбда-сондата се изнася извън потока изгорели газове и показанията съответстват на намалени емисии, т.е. имитира работещ катализатор.

Публикувано на: 29 Мар 2012 23:35
от andrian999999
обади се на Дидо и му кажи за възникналия пак проблем и според мен ще го решите, а не ходи от майстор на майстор

Re: отчаян съм

Публикувано на: 29 Мар 2012 23:53
от Japanese_fever
Da, ako shte biesh put za edna vtulka otidi pri Dido i mu kaji, kakvo iskash, toi shte ti go napravi.
Vtulkata ne e zaduljitelno da e su6tata kato tazi ot ruskiq site.
I tova ne e ruski variant, ispolzva se shiroko po sveta, ot horata koito si mahat katalizatora.

Eto kakvo ispolzvat tuk. Bez da ti se nalaga da hodish na strugar:

Публикувано на: 30 Мар 2012 01:38
от lubooo
колеги , леко почвам да се дразня от факта , че едва ли не "отиди при дидо" решава проблема на 100% , лично аз преди има няма година попитах дидо относно този проблем , не ми се занимава да цитирам но решението за него беше универсален катализатор за 400 кинта , и допълнението беше , че НЕ може да се излъже тая сонда дори и да можело не се знаело колко пари ще излезе цялата работа и други такива .. след като момчето вече е "ходило при дидо" и дидо го е обул с универсален катализатор за нам си колко пара и пак му свети чека , явно не е добре работата , затова съм му препоръчал да иде на стругар , а не при дидо и да не се занимава повече да троши пари и нерви .

Публикувано на: 30 Мар 2012 09:00
от saho
:thumbsup:

Публикувано на: 30 Мар 2012 09:23
от mafiota
и аз подкрепям такива "хитри" решения, поздравления на колегата luboooo