Страница 8 от 41

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 20 Ное 2016 16:29
от Iliyа Damyanov
Здравейте. Да си ви призная голям съм паток. Проверявах си маслото последно преди около месец защото врътнах набързо 4000км. (Германия-България-Германия) и установих , че за малко над 8000км е дръпнала около 200гр. (според моите разбирания е идеално). Днеска избутах колата на равно и ........ един литър го няма. За около 300км е избягал един литър. Явно пушека е от липсващото масло и ДПФ няма пряко отношение за проблема но не мие ясно как може да се случи това. Въпросните около 300км колата е карана само на къси разтояния (пенсионерската) и дори не може да загрее напълно. Днеска я икарах на магисрала за 20км. 4000-5000 оборота на трета , проблеми с пушение или вървеж нямаше нито изгуби масло. Ако е турбо проблема трябва да е перманентен според мен. За сега нямам идей , може като съм събирал мотора да съм оплескал нещо ама 8000 км от които 7000км са магистрали не е правила никакви магарии за да се съмнявам в монтажа.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 20 Ное 2016 22:44
от Akima
Следи внимателно маслото и пиши в твоята си тема.
Това не е DPF проблем - според мен гориш масло през сегментите..

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 09 Дек 2016 01:38
от radev
mons написа: Здаравейте, от около 3 седмици имам Avensis 2.0 D4D 126 к.с. При първото излизане на магистрала, докато ускорявах на 5-та при около 120км/ч ми светнаха check engine, trc и vsc. Колата продължи да си върви нрмнално, не е изпадала в сервизен режим.....
На Авенсиса от подписа ми лятото му се случи същото нещо - светнаха тези 3 лампи, не загуби мощност, само автопилотът се изключи. След ровене в нета, последвано от диагностика, се оказа проблем с ЕГР-а. Свалихме го, почистихме го, изчистихме грешката (не помня с какъв код беше) и от тогава не съм имал проблеми.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 04 Яну 2017 13:08
от abarnev
Привет и от мен
Става дума за Корола Версо 2.2 Д-кат 177 кс . колата е на почти 160 000 км имам е от май месец и съм много доволен до момента в които времето не захладня . КОЛАТА ЗАПОЧНА ДА ПУШИ излиза доста пушек на моменти ми е неудобно от другите шофьори . Започва да пуши когато загрее на нормална темп. , при студен двигател няма проблеми . Пробвах нафта от всички бензиностанции - няма промяна . Наложи ми се да пътувам Бургас- Боровец
и обратно сиреч 90 процента магистрала . продухвах е карах е с 2000-3000-4000 оборота не забелязах дим . Добавка и сложих за ДПФ . и пак си пуши иначе колата си върви никога не са светели някакви необичайни лампи по таблото , колата си върви чудесно . Димът се е най-осезаем при потегляне или в градски условия на шофиране . До преди студеното време не съм видял и следа от дим зад колата дори се чудех как дизел не пуши tongue.gif , но уви и аз пускам димни сигнали зад мен .
маслото е Castrol 5w40 edge за dpf
разход градско : 11.5л/100
извън града : 9л/100
на магистралата на авто 140км/ч-10л/100км
помагаите и за сервиз за Toyota за Бургас без офицялния . worthy.gif worthy.gif worthy.gif

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 04 Яну 2017 13:52
от kalkam
В Бургас при Яни Петров в Дизел Пауър. Има тема специално за него.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 04 Яну 2017 18:30
от Kiki
ЕГР-а чистен ли е?

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 04 Яну 2017 18:59
от veso_hds
kalkam написа: В Бургас при Яни Петров. Има тема специално за него.
Ето ти я темата:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=24292

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 04 Яну 2017 20:42
от abarnev
Kiki написа: ЕГР-а чистен ли е?
не аз не съм го чистил , ще пробвам при Яни . С риск да съм досаден някои има ли представа в сервиз колко струва услугата ???
благодаря Ви

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 04 Яну 2017 21:03
от Kiki
За чистене на ЕГР-а обикновено взимат 40-50 лв.
Ако това ти е проблема, а то е много вероятно, ще минеш тънко.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 11 Яну 2017 21:50
от stambeto88
Здравейте пичове имам едно питане и много ще съм благодарен за някакви мнения и съвети. Та и по въпроса имам Тойота Авенсис 2.2 D4D 177 к.с. Забравих да спомена, че живея в Германия та карам колата от година и половина там и от време на време изпушва, когато не се кара извънградско, което намирам за нормално така и прочетох. Проблема дойде, когато си дойдох за 2 месеца тази зима в България. Тук колата взе да пуши и градско и извън и то много яко купувах добавки за DPF филтъра, но без ефект. Още по лошото е че след 1- вия месец взе да ми светва и Чек лампата в комбинация с VSC и лампа за тракшън контрол, ходих 2 пъти на диагностика и ми изтриваха грешките с обясненито, че DPF е запушен и че на дълго като я напъна трябвало да се оправи :help: . Другата опция, която ми предлагаха е да махнат DPF-а, което при мен не е вариант, защото в Германия не мога да мина преглед без този филтър.Та и сега трябва да си ходя за Германия и ми светят тези лампи,а колата си върви не усещам голяма разлика, ако може някой да каже дали въобще да тръгвам или да търся др. сервизи.

Колата е 2005 на 208 000 хил. километра

Благодаря предварително

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 12 Яну 2017 09:55
от steich
Изтриваш грешките и се опитваш да направиш регенерация на дълъг път ... не знам дали в този студ няма да имаш някакъв проблем. Ако не стане сваляне и промиване на ДПФ-а с цел да я закараш до там и с нормални горива и каране предполагам няма да имаш проблеми.

Тойота Авенсис след 2009 и DPF, 5-та дюза

Публикувано на: 15 Яну 2017 10:37
от Dobrin
Провет колеги,
От няколко месеца си търся Тойота Авенсис след 2009 година. Изчетах всички теми във форума и все още ми изкачат въпросителни. Ако някой може да помогне да ми стане ясно ще му бъда благдарен. Исках безнин, но повечето автомобили на пазара са дизелови, а бензиновите са с доста по- висока цена (учудващо, но вероятно са по- здавите мотори). Та на въпросите:
1. Всички дизелови мотори на Авенсис и Версо ли са с DPF филтри след 2009?
2. След премахване на DPF може ли да се очакват проблеми? Попаднах на обява с премахнат DPF филтър на 110 хил. км и вече 50 хил я кара- според собственика без проблим(но то и какво да каже, нали я продава колата).
3. При търсенето попадах на екземпляри описани като Д4Д, но с 5-та дюза. Това значе ли че всички вече са с 5-та дюза?
4. Пиезоелектрически дюзи имат ли Д4Д моторите или си остават само на Д КАТ моторите.

Ако някой има достоверна информация по конкретние ми питания, ще съм му благодарен ако сподели.

Тойота Авенсис след 2009 и DPF, 5-та дюза

Публикувано на: 15 Яну 2017 11:03
от velmoja
2009> 2011 2.0 and 150 2.2 no DPF
2009> 2011 2.2 150 Auto has a D-Cat DPF
2009> 2011 2.2 180 has a D-Cat DPF
2011> 2.0 and 2.2 150 have DPF
2011> 2.2 180 was dropped
2011> 2.2 150 auto has D-Cat DPF
The introduction of the DPF was actually phased over a few months late 2010 into 2011
Източник: http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... -have-dpf/

ДПФ не е страшен ако колата не се кара (не е карана) много градско, а повече извънградско. И като цяло се препоръчва дизеловия вариант за повече извънградско шофиране. Ако живееш в голям град и всеки ден ползваш автомобила - по-добрия вариант е бензинов двигател.

Тойота Авенсис след 2009 и DPF, 5-та дюза

Публикувано на: 15 Яну 2017 20:35
от Kiki
Премахването на DPF, ако се направи от подходящия човек и софтуерно, наистина е безпроблемно.
Така че не 50 000 ами и 150 000 ще е безпроблемно.

Тойота Авенсис след 2009 и DPF, 5-та дюза

Публикувано на: 15 Яну 2017 22:27
от iovkito
Изборът е ясен - авенсис т27 от първите , по-грозна , без DPF или фейслифта с DPF . Аз бих избрал по-красивото , другото се оправя. :D