Страница 5 от 41

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 08 Мар 2016 15:58
от mons
В сервиза в който бях ползваха софтуер за регенерацията, но ми казаха, че не става на място, а само в движение. Ако е сигурно , че може и на място ще пробвам в друг сервиз, може би в официалния, защото като търсих из форума не видях много възможности.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 08 Мар 2016 16:47
от slowtraveler
На този двигател - не знам... Но на други дизелаци става и на място (само предупреждават да няма лесно горими предмети под и около автомобила, и да бъде на открито)...
МехаННика може да подскаже дали е така...

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 08 Мар 2016 20:30
от kiks
yassensholev написа: Нямам идея тази кола има ли ДПФ филтър ?
Задължително трябва да се кара с подходящо масло low saps с норма 229.51 (лесно се помнят цифрите на MB) и по скъп и качествен дизел (с повече добавки) С пиезо кристални дюзи си! Предимства: по ниски вредни емисии, подобрена мощност, по безшумни. Преди не можеха да ги ремонтират, купуваш нови. Сега незнам. За мен D-Cat двигател е само за магистрали, без много много градско и най важното на малко км. И да не се пести от масло и дизел biggrin.gif

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 10 Мар 2016 13:33
от mons
Мисля, че не е D-CAT и дюзите са електромагнитни. Поне доколкото успях да разбера, с пиезо дюзи са само тези , които са с EURO 5, a моята е EURO 4. Дано да не бъркам. unsure.gif

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 10 Мар 2016 13:36
от Akima
mons написа: Мисля, че не е D-CAT и дюзите са електромагнитни. Поне доколкото успях да разбера, с пиезо дюзи са само тези , които са с EURO 5, a моята е EURO 4. Дано да не бъркам. unsure.gif
За тези въпроси има номер на рама. bash.gif

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 18 Мар 2016 09:50
от labxiks
Здравейте!
Имам питане относно няколко цифри при диагностиката на двигателя.Не разбирам какво трябва да означават и дали има някакви норми.Преписвам ги директно от изпечатката,която ми дадоха от сервиза.

DPF Differential pressure: 0.675 kPa
Exhaust Fuel Addition FB: 1.35 /диагностика ми каза,че при 1,40 е критично (обаче не разбрах, дали ще се задейства регенерация или ще трябва направо да сменям DPF филтър)
Diff.Press.Sensor Corr. : -0.1 kPa

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 18 Мар 2016 11:30
от Akima
labxiks написа: Преписвам ги директно от изпечатката,която ми дадоха от сервиза.
При какви условия е правена диагностиката,с какъв уред/софтуер и колата имаше ли записани DTC-та?

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 18 Мар 2016 21:45
от labxiks
При работещ двигател на място.Софтуера мисля,че е Techstream (при официалния дилър на Toyota)
Какво е DTC-та? :help:

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 07 Апр 2016 11:16
от mons
mons написа: Здаравейте, от около 3 седмици имам Avensis 2.0 D4D 126 к.с. При първото излизане на магистрала, докато ускорявах на 5-та при около 120км/ч ми светнаха check engine, trc и vsc. Колата продължи да си върви нормнално, не е изпадала в сервизен режим. Закарах я на диагностика и се оказа, че налягането в DPF е по-високо. Там ми предложиха почистване на филтъра с някакъв препарат без да го свалят и след това предизвикване на регенерация, но регенерацията така и не тръгна. Грешката отново се появява при по-голямо натоварне, но колата си върви нормално(поне според мен).
За сега не мисля за премахване на филтъра, ако някой се е сблъсквал такъв проблем и го е решил по друг начин, моля да сподели.
Здравейте,
след дълги опити да си спася филтъра, посещения в два сервиза единия от които официален(там колата стоя повече от две седмици), изхарчени доста пари за диагностки и почистване, реших да отида в трети.
И....изненада! Оказа се, че филтърът е изкормен. Момчетата ми премахнаха софтуерно DPF-а и сега всичко изглежда наред.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 07 Апр 2016 11:37
от Akima
mons написа: Оказа се, че филтърът е изкормен. Момчетата ми премахнаха софтуерно DPF-а и сега всичко изглежда наред.
От предния собственик ли?

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 07 Апр 2016 12:03
от mons
Ами аз я купих от Горубляне. Или джамбазина или в Италия, което ми се струва малко вероятно.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 07 Апр 2016 12:15
от Akima
Може да са я издънили още в Република Италияна. :whistle:
Ако желаете моля да опишете кой,как и за колко ви реши проблемът.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 08 Апр 2016 07:38
от infrasonic
Преди 3 дни правихме пълна диагностика на моя Аурис в Тойота, там колегите ми казаха следното:

На всеки 3000-5000 километра караш на 3-та с 80км в продължение на 25-30 километра и нямаш проблеми с този прословут DPF.
Успех.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 08 Апр 2016 12:47
от steich
3000-5000 ??? ... ДПФ-а е нормално да прави задължителна регенерация през едни 700-800 км ... дори да не е запушен.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 08 Апр 2016 13:25
от infrasonic
steich написа:
Това казаха "компетентните" органи в ТМ Ауто. Това няма ли да качи много разхода 30км на 3-та с 80км/ч...

Гадни са си тия ДПФ-та...