Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от LEXUS » 01 Апр 2014 19:37

Изобщо не знаеш на какъв двигател ще попаднеш.

За добавките - механника сигурно е прав, но какво пречи да опиташ и да установиш дали разходът е намалял,защото ако добавката освободи сегментите и те започнат да си вършат отново работата и разходът падне на примерно 1-2л./10 000км. нищо не губиш. Но ти си преценяваш.
Но ако правиш двигателя, много внимавай какви части ще вземеш и в какъв сервиз ще отидеш, за да ти работи двигателят тихо и безпроблемно след това.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 1 път

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от nowyaris » 01 Апр 2014 21:33

steich написа:Другия вариант е друг двигател втора употреба на по малко км след 2007-ма но ... знае ли се пък на какво ще попадна а и цените които искат ... . Според вас кое е по добре ?
Друг двигател е по-добре :thumbsup:
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
TATI
Мнения: 2742
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 43 пъти
Обратна връзка:

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от TATI » 01 Апр 2014 21:42

Качествен ремонт е най-добре.
Другия двигател няма да е по-различен от този.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от Vokil » 01 Апр 2014 23:05

Аз искам да споделя само че съм карал с бутала тейкин атмосферен двигател допълнително турбиниран на 1.2 бара и изкараха 63 000км. а преди турбината още поне 150 000км. Така че тейкин стават :)
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от Japanese_fever » 02 Апр 2014 05:28

TATI написа:Качествен ремонт е най-добре.
Другия двигател няма да е по-различен от този.
И аз съм за ремонтиране на стария двигател, особено, ако е на малък пробег.
Принципно, ако вземе по-нов двигател, няколко години след неговия проблемът с горенето на масло го няма, но както казвате не се знае как е каран, с какво масло, кога е сменяно и т.н.
Според мен в БГ има кадърни хора, които могат да правят сполучливо основен ремонт на двигатели, просто трябва да се намерят. НАй-добре ще е, ако е човек, който вече е работил над такъв двигател или най-малкото е "на ти" с японските машини.

Ако не намериш човек, който е отварял 1ZZ-FE, мога да ти препоръчам някой от БГ Хонда форума да ти го направи. Мисля, че има 1-2 човека, които доста добре се справят.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

vodafon
Мнения: 135
Регистриран на: 30 Юни 2013 16:23

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от vodafon » 02 Апр 2014 07:59

Абе да се чуди човек на разсъжденията в темата:
1/ двг ще се отваря за разход на масло ! - колка причини има един мотор да гори масло- сегменти в гумички във 95% от случаите
2/ако трябва шлайф на КВ, блок и прочие това чудо ще трака като климатик на -25

А стига сте залитали и пишете глупости.
Още повече че има доказано дефектна партида от този мотор с проблем в сегментите, ако е каран без масло в следствие на разхода да е претракал вече. Ако не хлопа и държи налягане къф шлайф на вала кви пет лв. Износване на частите ще има, но ако е в допуск е Ок worthy.gif кви глупости пишете направо...

steich
Мнения: 257
Регистриран на: 25 Окт 2008 23:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от steich » 02 Апр 2014 09:47

Колеги благодаря за мненията. Имам обаче един въпрос. Старите бутала освен повечето канали/отвори за охлаждане на буталото, имат ли разлика в самите сегменти като ширина размер и т.н. Мисълта ми е ако износването на буталата е в рамките на допустимото, може ли да се приложи така нареченото "модване" или трябва да се сменят и буталата задължително ?
http://www.fapremove.com

Програмиране на TPMS сензори.

Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.

! 5 години гаранция на софтуерните услуги !

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от Japanese_fever » 02 Апр 2014 17:08

vodafon написа:Абе да се чуди човек на разсъжденията в темата:
1/ двг ще се отваря за разход на масло ! - колка причини има един мотор да гори масло- сегменти в гумички във 95% от случаите
2/ако трябва шлайф на КВ, блок и прочие това чудо ще трака като климатик на -25
Само да те открехна, че за мен отваряне на двигател е, когато му се махне главата. Не съм следил темата подробна, за да видя кой е съветвал за шлайфане на коляновия вал. Аз лично не съм давал такива съвети. Да проблемът на този двигател са сегментите. Ако може да ги смениш без да отваряш двигателя, значи си факир. Отделно нямам идея как се сменят сегменти без да се махне коляновия вал и да се разглоби изцяло двигателя?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Airfan
Мнения: 1452
Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
Местоположение: Пловдив
Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
Обратна връзка:

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от Airfan » 02 Апр 2014 18:02

Виж един маслен сегмент какви фини отвори има и сега си ги представи задръстени с маслена кал... аз опитах при свалени сегменти да ги измия и не се получи, та незнам... По-добре си отвори мотора, измерете цилиндрите и ако няма износване смени само сегментите и си ревизирай главата, така и така е отворена. Ще видиш и състоянието на коляновия вал, прецени там дали не е за ремонт, защото ако смениш сегментите, ще се увеличи компресията и ако са тръгнали лагерите - ще почне да трака от тях. Та... не е една беля. Аз този филм го преживях на една друга кола и мога да ти обясня какви неща се случиха след ремонта, за да знаеш и да не се прецакаш като мен. Стига да има интерес и да не се счете за офтопик, тъй като не съм майстор-механик и мога да говоря само от лично преживян опит.
Изображение Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от Japanese_fever » 02 Апр 2014 18:31

steich написа:Колеги благодаря за мненията. Имам обаче един въпрос. Старите бутала освен повечето канали/отвори за охлаждане на буталото, имат ли разлика в самите сегменти като ширина размер и т.н. Мисълта ми е ако износването на буталата е в рамките на допустимото, може ли да се приложи така нареченото "модване" или трябва да се сменят и буталата задължително ?

Колега ето ти тук горе-долу всички теми по твоя въпрос. Прочети ги, виж кои колеги са имали като твоя проблем, свържи се с тях и разбери кой им е направил ремонта и дали са доволни след това:

Тойота 1ZZ-FE (1.8L VVTi) двигател - разход на масло
(Toyota 1ZZ-FE VVTi - Oil Consumption)

Реших да обединя темите в един пост тук, за да може по-лесно да го намират колегите:

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1030

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=20608

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=21529

Ето и повечето теми на тази тема:

https://www.google.com/search?q=biorhyt ... 0%BB%D0%BE


п.п.
Тези теми, които съм дал по-горе може да намерите в този под-форум, темата е “Сервизни интервали и смяна на консумативи”, която е закована най-отгоре, за едно с други такива.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
TATI
Мнения: 2742
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 43 пъти
Обратна връзка:

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от TATI » 02 Апр 2014 18:36

Ако можеш да си го позволиш, ТМ Ауто знаят как да ти направят ремонта и ще имаш оригинални части и гаранция за ремонта.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от Japanese_fever » 02 Апр 2014 18:48

Според мен ремонта не е толквоа сложен, за да не може да се извърши от един добър автомеханик. В БГ частните сервизи не дават ли гаранция? Казвам го това, защото в ТМ Ауто този двигател ще му излезе златен или поне аз така мисля.

Отделно винаги е най-добре сам да си купи частите, защото ще му излезнат най-евтино, той пак може да си набави оригинални части. Въпросът е, че за същите части в ТМ Ауто ще му ги пордадат с надценка. Ако отиде с частите трябва да плати само за труда. Те няма как да не се съгласят да му направят ремонта, ако им носи оригинални части. Всичко това е кръга на теорията де, не знам как работи ТМ Ауто повечето дилъри избягват да правят ремонт с чужди части, но пък частните сервизи правят.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
TATI
Мнения: 2742
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 43 пъти
Обратна връзка:

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от TATI » 02 Апр 2014 19:54

Ремонта не е сложен, ако имаш условията, познанията, частите и инструментите. Части могат да се набавят, инструмент също, условия горе долу, но познанията не всеки ги има, че да знае какво прави.
Неоторизираните сервизи не дават гаранция за нищо. Освен това, нямаш гаранция, че ще ти сложат това, което си им занесъл. Това са мои наблюдения от преди години, но май няма промяна. Отделно трябва да им висиш на главите, че да не забравят да сложат нещо. Мнението ми не е меродавно, тъй като аз не посещавам сервизи или ако ходя, то е само при проверени хора, на които мога да имам доверие. Примерно, гумите си ги сменям от 13 години само на едно място и само при определен човек.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от Japanese_fever » 02 Апр 2014 20:08

Значи от толкова много тунери в БГ да не може да се намери един свестен майстор, който да направи основен ремонт, цъ, цъ, цъ... tooth.gif (бъзикам се, не се хващайте) Дал съм му начовека теми да се свърже с колеги със същия проблем.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

vodafon
Мнения: 135
Регистриран на: 30 Юни 2013 16:23

Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE

Мнение от vodafon » 02 Апр 2014 20:16

Japanese_fever написа:
vodafon написа:Абе да се чуди човек на разсъжденията в темата:
1/ двг ще се отваря за разход на масло ! - колка причини има един мотор да гори масло- сегменти в гумички във 95% от случаите
2/ако трябва шлайф на КВ, блок и прочие това чудо ще трака като климатик на -25
Само да те открехна, че за мен отваряне на двигател е, когато му се махне главата. Не съм следил темата подробна, за да видя кой е съветвал за шлайфане на коляновия вал. Аз лично не съм давал такива съвети. Да проблемът на този двигател са сегментите. Ако може да ги смениш без да отваряш двигателя, значи си факир. Отделно нямам идея как се сменят сегменти без да се махне коляновия вал и да се разглоби изцяло двигателя?
Не те разбирам какво ми говориш, или си си на всяко гърне мерудия ?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта