Corolla E11 1.3 4E-FE 1998 АГУ - nалене с гърмеж и още...

easy rider
Мнения: 48
Регистриран на: 27 Ное 2013 18:08
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 4 пъти

Re: Палене с гърмеж и още..

Мнение от easy rider » 12 Сеп 2014 22:16

philipp написа:Ако проблемите не изчезнат, все пак навий старите свещи за проба.


А ако изчезнат от само себе си, на какво ли би се дължало? drool.gif, Мисля си все пак, че ако има нередовна свещ няма начин да не я усета при някой от режимите на работа,а двигателят работи перфекнос с изключение нба спонтанните и редки гърмежи, Шв я наблюдавам и ще пиша пак. Живи и здрави. :thumbsup:
Toyota Corolla 1,3 4e-fe,1998

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Re: Палене с гърмеж и още..

Мнение от Bass_Man » 13 Сеп 2014 11:49

В един момент ще се покаже какво е било.

easy rider
Мнения: 48
Регистриран на: 27 Ное 2013 18:08
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 4 пъти

Re: Палене с гърмеж и още..

Мнение от easy rider » 13 Сеп 2014 20:53

Bass_Man написа:В един момент ще се покаже какво е било.
Tо това ясно-питам за да го открия овреме и отстраня причината,щото надали ще ми хареса, когато цъфне а и по закона на Мърфи винаги в най-неподходящият момент. unsure.gif
Toyota Corolla 1,3 4e-fe,1998

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Re: Палене с гърмеж и още..

Мнение от Bass_Man » 13 Сеп 2014 23:18

Аз за това не монтирам такива системи, просто ако има проблеми трява да си пророк! Прилича на бедна смес за момента но дали е от смотана газ или изпарителя вече се е позапушил/разцентровал...... Сменял ли си филтъра на течната фаза?

easy rider
Мнения: 48
Регистриран на: 27 Ное 2013 18:08
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 4 пъти

Re: Палене с гърмеж и още..

Мнение от easy rider » 14 Сеп 2014 00:53

Bass_Man написа:
Аз за това не монтирам такива системи, просто ако има проблеми трява да си пророк! Прилича на бедна смес за момента но дали е от смотана газ или изпарителя вече се е позапушил/разцентровал...... Сменял ли си филтъра на течната фаза?
Нищо не съм пипал по газовата от как съм я купил-Януари, но мисля да и направя профилактика при добър газаджия. Иначе колата е добре подържана за чест на предишните собственици.Ще обадя, щом се изясни причината.
Toyota Corolla 1,3 4e-fe,1998

philipp
Мнения: 265
Регистриран на: 24 Авг 2014 09:17

Re: Палене с гърмеж и още..

Мнение от philipp » 14 Сеп 2014 09:06

Като минимум смени филтърчето и почисти изпарителя. Бих се обзаложил, че са пълни до горе с черната каша :)

easy rider
Мнения: 48
Регистриран на: 27 Ное 2013 18:08
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 4 пъти

Re: Палене с гърмеж и още..

Мнение от easy rider » 14 Сеп 2014 10:26

philipp написа:Като минимум смени филтърчето и почисти изпарителя. Бих се обзаложил, че са пълни до горе с черната каша :)
Подозирам нещо такова като минимум, та за това мисля да ходя на газаджия, защото, хабер си нямам от газово и съм достатъчно технически грамотен за да НЕ пипам, там където не зная какво wink.gif
Toyota Corolla 1,3 4e-fe,1998

Аватар
sha4ev
Мнения: 191
Регистриран на: 29 Яну 2013 12:12

Re: Палене с гърмеж и още..

Мнение от sha4ev » 14 Сеп 2014 22:36

philipp написа:
sha4ev написа:После се чудите защо имате проблеми с бензиновата помпа,с дюзите и прочие.
Ами не се чудим, защото проблеми нямаме. В зависимост от монтажа помпата може да е пусната или напълно спряна при работа на газ. Въпрос на вкус е, но аз лично предпочитам да е пусната и да върти бензина - не се прецакват маркучите, а утайките се въртят и течността се чисти от филтъра. Единствената грешка, която каращите на газ правят, е че си оставят резервоарите полупразни. Правилното отношение към колата е резервоара с бензин да е пълен, независимо, че се кара предимно на газ. И освен това този резервоар е хубаво да се изразходва веднъж на 4-5 месеца. Аз го правя при каране на дълъг път - веднъж през лятото като имам голям преход го правя на бензин. На инжекторите освен да се запушат от боклуци, друго не може да им се случи.

Спазвайки тези две правила, няма какво да се случи на бензиновата помпа (в зависимост от монтажа тя или не работи въобще, или си върти нормално бензина без да засмуква въздух). Няма какво да се случи и с инжекторите, стига бензиновите маркучи да не се разронят вътрешно (затова предпочитам въртяща бензина помпа :))

П.П. Забележете, че тези проблеми ги има независимо дали се пали на газ или на бензин! При палене на бензин просто се изразходва горивото от резервоара на малки порции, с което един от потенциалните проблеми (старо гориво) отпада. За сметка на това, както вече казах, паленето на газ е по-щадящо студения двигател.
Вече почнахме да намираме косури и на инженерите,които произвеждат коли на Бензин.
TOYOTA AVENSIS 1.8 129 PC

easy rider
Мнения: 48
Регистриран на: 27 Ное 2013 18:08
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 4 пъти

Re: Палене с гърмеж и още..

Мнение от easy rider » 04 Ное 2014 18:59

Да,работата се оказа елементарна но я откри интелигентен и читав газ-анализаторджия. Върза я на компютъра,гледа,мисли и намали леко притока на газ-оправиха се нещата. По запалителната с-ма няма проблеми за сега.
Toyota Corolla 1,3 4e-fe,1998

easy rider
Мнения: 48
Регистриран на: 27 Ное 2013 18:08
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 4 пъти

Re: Палене с гърмеж и още..

Мнение от easy rider » 02 Сеп 2015 09:44

Да посъживя малко темата; Прави ми впечатление, че с течение на времето, преминаването от бензин става по-гладко при по-висока температура-или с други думи казано, когато я купих преди година и половина преминавах на газ при около 45-60 градуса С и всичко си беше ОК. Сега обаче, ако я превключа преди 80* С не работи добре-ниски обороти неравномерни на празен ход, които се нормализират на около 1000, когато влезе в режим и работи като часовник. Също така, ако я паля топла директно на газ/ около 60*/ след като преди това съм бил пак на газ, понякога " припатква"- ако е гореща, няма проблеми.Не и е правена профилактика от как съм я купил, а и не знам кога въобще е сложено газовото, за което майстора миналата година каза, че е турско, когато ходих за консултация есента по същия проблем. Майсторът ми каза да я карам така докато се появи по-сериозен проблем, защото тя си върви добре и харчи 7-8/100 газ нормално/100-110км скорост/а максимално около 12 по "Тракия" ама със 140-160. Знам, че нещо , което работи не се пипа, но предвид, че "няма" история газовото,а и тенденцията за по-висока Т на преход си мисля, че е добре директно да сменя изпарител,мембрана , филтри и тн.-пълен лаик съм в тази област- просто се опитвам да разсъждавам. В тази връзка бихте ли ми препоръчали марка, а и каква е ориентировъчната цена на такава процедура? Мисля, че съм споменал по-напред, че газовото У е обикновено. Благодаря предварително на всеки озовал се.
ПП. На изпарителя пише "Ferrozi/a".
Toyota Corolla 1,3 4e-fe,1998

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 112 госта