RAV4 ‎XA10 2.0 3S-FE 1998 - труден студен старт - пали РЕШЕН

alalexll
Мнения: 183
Регистриран на: 03 Дек 2008 20:58
Местоположение: sofia

Re: RAV4 ‎XA10 2.0 3S-FE 1998 - труден студен старт - пали?

Мнение от alalexll » 07 Май 2015 23:01

Bass_Man написа:Координатите ги има в Сервизи / Магазини http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=22070, не знам някой въобще гледа ли го този раздел? Иначе е ясно че са правили мазало но преди да погледна нищо не мога да ти кажа.
Определено ще ти я докарам да я погледнеш,пьрво ще сменя темп. датчика който вече ми прави проблеми преди 2г. някаде,нещо ми се вьрти в главата че може пак той да бьрка компа.Ще го сменя утре ще покарам седмица и ще пиша как се дьржи колата ,каквото и да се случи ще намеря начин да ти я докарам .

alalexll
Мнения: 183
Регистриран на: 03 Дек 2008 20:58
Местоположение: sofia

Решен

Мнение от alalexll » 07 Юни 2015 23:08

alalexll написа:
Bass_Man написа:Координатите ги има в Сервизи / Магазини http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=22070, не знам някой въобще гледа ли го този раздел? Иначе е ясно че са правили мазало но преди да погледна нищо не мога да ти кажа.
Определено ще ти я докарам да я погледнеш,пьрво ще сменя темп. датчика който вече ми прави проблеми преди 2г. някаде,нещо ми се вьрти в главата че може пак той да бьрка компа.Ще го сменя утре ще покарам седмица и ще пиша как се дьржи колата ,каквото и да се случи ще намеря начин да ти я докарам .
Проблема с непаленето е решен,оказа се бензиновия филтър запушен на поне 80% според мен.По спомен е на не повече от 5000 км.на 2месеца. Заради него си направих ремонт на ГИ не излишно защото маркучите бяха напукани и можеше да стане беля скоро време.Прегледах цялата бензинова система от помпата до инжекторите,сега си имам комплект инжектори ,рейка ,регулатор на налягането ,маркуча от филтъра към рейката,купих ги от една ударена равка за 100лв. защото мислих че някой от инжекторите е запушен.Имаше симптоми на това ,във високите убороти започна да заглъхва а когато е студена да лашка ,придърпва леко това когато е на бензин,на газ колата се оправи след смяната на маркучите,за мембраните мисля че беше излишно,но вече са сменени така или иначе.Зада стигна до инжекторите трябваше да махна капака на клапаните ,вече свален имах достъп до клапаните та реших и тях да проверя,за мое съжаление изпускателните клапани на 3 цилиндър са за смяна на пулове,другите клапани са.По каталог ги дават дават 0.29-0.38 моите са 0.30 на 3 цилиндър са 0.20 - 0.25 това е за изпускателните клапани.За смукателните клапани ги дават по каталог 0.19- 0.29 , моите са 0.20 -0.25мм. Та тъкмо реших че няма да се занимавам това лято с колата и ще ходя по често на риба и сега имам нов проект, реглаж клапани punk.gif .Това е за сега темата е за заклучване с щампа, решен проблем.

Аватар
Akima
Мнения: 7133
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 34 пъти
Получена  благодарност: 70 пъти

Re: Решен

Мнение от Akima » 07 Юни 2015 23:14

alalexll написа:Това е за сега темата е за заклЮчване с щампа, решен проблем.
Колега,
радвам се,че си решил проблема и го сподели с останалите във форума. :thumbsup:

За съжаление катинарите свършиха,но щампите
РЕШЕН
са на промоция. :whistle:

Със здраве и наздраве. :cheers:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

alalexll
Мнения: 183
Регистриран на: 03 Дек 2008 20:58
Местоположение: sofia

Re: Решен

Мнение от alalexll » 07 Юни 2015 23:30

Akima написа:
alalexll написа:Това е за сега темата е за заклЮчване с щампа, решен проблем.
Колега,
радвам се,че си решил проблема и го сподели с останалите във форума. :thumbsup:

За съжаление катинарите свършиха,но щампите
РЕШЕН
са на промоция. :whistle:

Със здраве и наздраве. :cheers:
Реших да съм различен :whistle:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], biserb и 100 госта