Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувай отговор
Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН - SCV

Мнение от slowtraveler » 17 Сеп 2017 09:23

Колега, форумът може само да дава идеи, но няма как да знае какво точно е видял майсторът...
Налягането играе и при наличие на въздух в системата... :whistle: tooth.gif
Обаче казвате, че празният ход си бил добре...
Черният пушек често е свързан с проблем с въздушното захранване на ДВГ - турбината и въздушните пътища как са?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН - SCV

Мнение от vadoiv » 17 Сеп 2017 15:42

Благодаря ти slowtraveler drunk.gif , точно за това и я закарах на диагностика..,понеже си мислех,че имам някакъв проблем по турбопътищата.. и затова при натоварване пуши. Да ама не..,момчето я закачи на тесте ра през OBD.. и гледа някакви живи данни в движение.. във всички режими.. След теста.. ми каза,че всичко по джипа е Ок punk.gif ,с изключение на този SCV-клапан.. Каза че стой ностите му много варирали (и ми го показа де) ,и от него играели оборотите.. и дюзите не работели коректно и за това този черен дим.. wacko.gif Между другото..,когато я карам "нежно".. в смисъл да Галя газта.. колата не пуши.. no.gif От както съм в този филм сутрин като я запаля.. постоянно гледам в оборотомера.. и не ми се вижда да играят оборотите.. явно майстора го е видял това на тестера.. П.П. Ей го на.. поста пак стана 1км. :help: !
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от iovkito » 17 Сеп 2017 19:56

Нали ти казах , че не е от SCV клапана ? Щом имаш мерак , смени го , 350-400 лв струва и знаеш , че ще работи коректно поне още 200 000 км. Ако трябва да избираш за какво да си изхарчиш парите , изхарчи ги за дюзи .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от vadoiv » 17 Сеп 2017 20:28

Еми..,точно.. защото не искам да го сменям преди да съм се убедил,че наистина има нужда..,затова задавам тези въпроси във форума..,за да се изяснят нещата.. :thumbsup:
! "iovkito".. , благодаря че се включи в дискусията..,според теб..,значи колата ми пуши черен дим от дюзите..! Ако е така..,кажи го в прав текст и ме посъветвай какво да правя..,но не ме карай да купувам нови дюзи.. no.gif no.gif ! Предложи ми някакъв по-евтин вариант.. drunk.gif !
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от mfandakov » 17 Сеп 2017 20:51

Колега ключът към решаването на твоят проблем е в ръцете на диагностика,пробвай и при друг човек.
Да видим там какво ще ти кажат,както колегата по горе те е посъветвал не бързай с клапана.
Гледайте състоянието на дюзи,налягането в рейла,MAF,MAP,Intake Air,EGR Position,Injection Pressure Correction,Target Booster Pressure и още поне 5/6 показателя които един разбиращ от работата си диагностик знае.
Махни тръбата преди интеркулера и виж за омасляване там,смени въздушният филтър.
Няма еднозначен отговор на това пушене при теб,аз лично съм виждал доста Тойоти с дизелови мотори да бълват чернилки при изрязване.
worthy.gif

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от vadoiv » 17 Сеп 2017 21:08

Благодаря колега..,съгласен съм с теб..,но нали точно това прави момчето. .,гледа живи данни.. и да не се повтарям... Аз му имам пълно доверие..,той освен майсторче е и състезател..,е.. с Хонда.. а не със Тойота ,но си разбира момчето! Масло колата не харчи.., и няма никъде никакво омасляване..
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от iovkito » 17 Сеп 2017 21:54

vadoiv написа:Ако е така..,кажи го в прав текст и ме посъветвай какво да правя..,но не ме карай да купувам нови дюзи.. no.gif no.gif ! Предложи ми някакъв по-евтин вариант.. drunk.gif !
Казвам ти го в прав текст , пушенето няма да спре , няма и да намалее след смяна на scv клапан . Ако беше наблизо , щях да ти дам моя , който е на 30-40 000 км , да го сложиш на колата си и да се успокоиш , че не е от него. Не си написал какви са компенсациите на дюзите , нали уж този майстор е гледал и тях ?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от vadoiv » 17 Сеп 2017 22:14

Всички дюзи бяха около 0,45-8-9..,Само третата от горе на долу (на екрана де ) ,си променяш стойностите около 1 (единица ) ,и точно за нея той каза че може да има връзка с SCV клапана.. По принцип дюзите не били в лошо състояние.. Каза че като сменим клапана..,ще ги пуснем на машината за почистване.., и всичко ще си дойде на мястото.. Но..,Както споменах по горе колата пали и върви перфектно. .и не ми се пипа нищо..,но това изпушването при натоварване ме дразни..
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Аватар
tosco
Мнения: 14
Регистриран на: 09 Окт 2016 12:57
Местоположение: Sofia

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от tosco » 17 Сеп 2017 22:43

Все си мисля, че черен пушек е на мАсълце. На грешка или проблем в дюзите или клапана, би трябвало да е бял пушек.
Kia pro_ceed 1,6
Toyota Avensis T25 2.0 D4D

Аватар
WoLF
Мнения: 2583
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от WoLF » 17 Сеп 2017 23:08

Масло е сив пушек и не можеш да го объркаш... Бял пушек е вода/антифриз в цилиндрите, а черен си е лошо изгорена нафта заради лошо подаване на дизел или лошо изчисление и/или подаване на въздух dry.gif
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от jim_beam » 17 Сеп 2017 23:38

изпушването като я изрежеш е напълно нормално,карай си и не пипай нищо колега!
ако не я гонкаш по магистрала,а предимно из града си набира сажди и в един момент ги издухва.
Последно промяна от jim_beam на 17 Сеп 2017 23:42, променено общо 1 път.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
WoLF
Мнения: 2583
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от WoLF » 17 Сеп 2017 23:41

Ако при рязко подаване на газ си изкара саждите, но при продължаване на подаването на газ се изчисти си имаш нормален дизел без филтър, който трупа сажди при ниски обороти и ги "издухва" при високи...
ИзображениеИзображениеИзображение

kalkam
Мнения: 222
Регистриран на: 17 Дек 2011 17:33
Местоположение: Златица

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от kalkam » 18 Сеп 2017 08:51

Играенето на оборотите е напълно възможно да е от SCV клапана. При мен се оправи след смяната, като имах проблем и с изгасването на колата. Клапанът го има в Спектроматикс за 170 лв. и 6 месеца гаранция. Изпушването не е от този клапан. Има друга причина - ЕГР, каране много градско, дебитомер и др.
Corolla Verso 2,2 D4D 2008г.

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от vadoiv » 18 Сеп 2017 13:18

Благодаря на всички колеги, които се отзоваха на помощ... drunk.gif ! За много малко не ми достигна мотивация..,за да взема най-правилното решение.. unsure.gif ! За капак на всичко.. днес в службата ми сервираха. .,че в сряда заминавам командировка.. mad.gif ! За сега..,пушещата кола я прибирам в гаража. . и заминавам командировка със служебната.. :whistle: ! По принцип не съм се отказал.., надявам се, като се върна другият месец.., да взема някакво решение.. П.П. Сигурно.. пак ще бъде с ваша помощ.. drunk.gif :thumbsup: !
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

todor87
Мнения: 188
Регистриран на: 04 Яну 2010 21:39
Местоположение: Пловдив

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Мнение от todor87 » 18 Сеп 2017 14:16

Аз имам клапан подобрен и оригинален. Не ми е проблем да ти го пратя да го пробваш. Играенето на налягането в рейла при работещи в норми дюзи си е признак на тръгнал регулатор-scv. Може да пробвате инициализация и после вижте как се държи налягането при загрял автомобил разбира се.
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта