Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувай отговор
Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Мнение от iovkito » 14 Дек 2015 23:01

Паленето е пряко свързано с оборотите , които прави стартерът.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Орлин Върбанов
Мнения: 19
Регистриран на: 05 Май 2015 08:30
Местоположение: Перник

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Мнение от Орлин Върбанов » 15 Дек 2015 06:42

Мисля че има общо с акумулатора, но аз след като смених сцв клапана не съм имал повече проблеми. Акумулатора ми на пет години 72 амперчаса и е еас ( турски) някой знае ли по принцип 2.0 д4д за какъв акумулатор е, защото този мисля че и е малък

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Мнение от veso_hds » 15 Дек 2015 09:47

Орлин Върбанов написа: ....някой знае ли по принцип 2.0 д4д за какъв акумулатор е, защото този мисля че и е малък
Най-добре е между 80 и 100 ач.Ако имаш време може да се поразровиш из официалните сайтове на производителите на акумулатори и там ще видиш какво препоръчват за твоята кола.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Аватар
flammen
Мнения: 95
Регистриран на: 04 Фев 2014 19:05
Местоположение: София

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Мнение от flammen » 15 Дек 2015 17:39

по каталог излезе 77Ач. Но Весо е прав, има къде да влезе и по - голям. Аз лично взех такъв и се наложи да подложа отдолу, защото е нормалния вариант, а трябваше да е азиатски. Но bosch S5 нямат такива изгъзици, а акумулатора ми беше на бясна промоция.
Corolla E15 2.0 D4D


Орлин Върбанов
Мнения: 19
Регистриран на: 05 Май 2015 08:30
Местоположение: Перник

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Мнение от Орлин Върбанов » 15 Дек 2015 19:41

Ок благодаря 85 ще е

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Мнение от slowtraveler » 16 Дек 2015 08:04

Да, прави сте, че е хубаво - 'колкото повече, толкова повече'....
Ама това със 100Ач ми се струва малко пресилено - в края на краищата дори при мен с трилитров дизел, и огромни консуматори (и 200А генератор boxed.gif ) акумулатора е 95Ач (вярно - АГМ, ама то е заради това, че акумулатора е в купето)...
Според мен 75-85 ще напълно достатъчен за този двигател...
(на кашкая, вярно бензинка ама 2.0, оригиналния акумулатор бе 52Ач, и си издържа 6г без проблем)...

А относно 'специалистите' във фирмите за акумулатори мисля бях споменал - за дъртото Добло 1.3Д официални представители на БОШ искаха да ми продадат AGM за почти 300лв.. Всякакви опити да ги убедя, че оригиналния акумулатор не е AGM (и той май бе 50Ач)и няма нужда да е AGM (няма старт/стоп и т.н.)...
На желанието ми да купя 63Ач S5+ отговориха, че ако не взема S6 AGM няма да ми важи гаранцията за акумулатора, щото видиш ли за Доблото си трябвало S6 по някакъв техен каталог (явно сгрешен)...
Разговора приключи с любезна майна от моя страна...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
dekata
Мнения: 71
Регистриран на: 12 Ное 2015 22:43
Местоположение: Карлово

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Мнение от dekata » 16 Дек 2015 11:10

Наистина не трябва да се прекалява,защото е много вероятно този голям акумулатор да не бъде зареждан достатъчно.Все пак всичко е свързано.А каталозите на различните фирми доста се разминават.На старата ми Фелиция 1,9 и дават 62 ампера,а в един магазин по техен каталог ми предлагат 74.По същият начин отказват гаранция за по-малък.Отидох при друг търговец и първоначално и той тръгна с -"Този е малък за твоята кола,но ще проверя в каталога",но в неговият каталог действително даваха 62 ампера.И той се изненада,но си ми даде гаранция.
RAV 4- D4D 2004г.

todor87
Мнения: 188
Регистриран на: 04 Яну 2010 21:39
Местоположение: Пловдив

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Мнение от todor87 » 16 Дек 2015 16:01

ah.jpg
ah.jpg (164.18 KiB) Преглеждано 3053 пъти
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща

Орлин Върбанов
Мнения: 19
Регистриран на: 05 Май 2015 08:30
Местоположение: Перник

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Мнение от Орлин Върбанов » 16 Дек 2015 16:14

Егати 64 ah щом са достатъчни със 72 ще мина и този път

Аватар
flammen
Мнения: 95
Регистриран на: 04 Фев 2014 19:05
Местоположение: София

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Мнение от flammen » 16 Дек 2015 18:08

Е как няма да стане. Моя стария акумулатор като го замерваха изкарваше 200А стартов ток и пак завърташе двигателя.
Corolla E15 2.0 D4D

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Мнение от Kiki » 19 Дек 2015 19:16

dekata написа:Наистина не трябва да се прекалява,защото е много вероятно този голям акумулатор да не бъде зареждан достатъчно.Все пак всичко е свързано.А каталозите на различните фирми доста се разминават.На старата ми Фелиция 1,9 и дават 62 ампера,а в един магазин по техен каталог ми предлагат 74.По същият начин отказват гаранция за по-малък.Отидох при друг търговец и първоначално и той тръгна с -"Този е малък за твоята кола,но ще проверя в каталога",но в неговият каталог действително даваха 62 ампера.И той се изненада,но си ми даде гаранция.
Няма нищо страшно да се кара с по-голям акумулатор.
Аз карам от 5 год. с акумулатор 100 Ah вместо 72 Ah и нищо му няма. Нито съм го зареждал, нито съм имал ядове с него.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Мнение от slowtraveler » 19 Дек 2015 19:38

Няма как да се получи проблем с недозареждането на по-голям акумулатор при изправна електрическа система...
Помислете - зарядния ток обикновено е около 10% от капацитета... Т.е. при 50Ач е 3-5А... При 100Ач е 7-10А...
Което при алтернатор например 100А е само около 10% от общия ток, който може да подаде алтернатора...
Но за мен е безсмислено да се скача на много по-голям акумулатор...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

arti
Мнения: 60
Регистриран на: 02 Сеп 2015 00:14
Местоположение: Стара Загора

Re: Toyota Auris 2.0 D4D 2008 трудно палене на студен двигат

Мнение от arti » 29 Дек 2015 18:42

Akima написа:Добро утро.

Магическите букви са SCV - има доста изписано по-горе и няма да се повтарям - не е "фън шуй".

Побългаряването вземете го махнете - не,че не сте на прав път,но просто това не е казармен джуган.

Успех. :thumbsup:

П.С.Какво нещо са модерните смартфони - хората вече си пускат темите директно от колата на паркинга.
Провериха SCV клапан-а и установиха че работи идеално ....
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.

arti
Мнения: 60
Регистриран на: 02 Сеп 2015 00:14
Местоположение: Стара Загора

Re: Toyota Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН -

Мнение от arti » 29 Дек 2015 19:06

има ли опасност да е от липса на компресия ... или да сменя бензиностанцията (ако има шанс да е от горивото, до сега съм зареждал от Ромпетрол) .... незнам вече ....
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 44 госта