Страница 6 от 11

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН - SCV

Публикувано на: 17 Сеп 2017 09:23
от slowtraveler
Колега, форумът може само да дава идеи, но няма как да знае какво точно е видял майсторът...
Налягането играе и при наличие на въздух в системата... :whistle: tooth.gif
Обаче казвате, че празният ход си бил добре...
Черният пушек често е свързан с проблем с въздушното захранване на ДВГ - турбината и въздушните пътища как са?

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - РЕШЕН - SCV

Публикувано на: 17 Сеп 2017 15:42
от vadoiv
Благодаря ти slowtraveler drunk.gif , точно за това и я закарах на диагностика..,понеже си мислех,че имам някакъв проблем по турбопътищата.. и затова при натоварване пуши. Да ама не..,момчето я закачи на тесте ра през OBD.. и гледа някакви живи данни в движение.. във всички режими.. След теста.. ми каза,че всичко по джипа е Ок punk.gif ,с изключение на този SCV-клапан.. Каза че стой ностите му много варирали (и ми го показа де) ,и от него играели оборотите.. и дюзите не работели коректно и за това този черен дим.. wacko.gif Между другото..,когато я карам "нежно".. в смисъл да Галя газта.. колата не пуши.. no.gif От както съм в този филм сутрин като я запаля.. постоянно гледам в оборотомера.. и не ми се вижда да играят оборотите.. явно майстора го е видял това на тестера.. П.П. Ей го на.. поста пак стана 1км. :help: !

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 17 Сеп 2017 19:56
от iovkito
Нали ти казах , че не е от SCV клапана ? Щом имаш мерак , смени го , 350-400 лв струва и знаеш , че ще работи коректно поне още 200 000 км. Ако трябва да избираш за какво да си изхарчиш парите , изхарчи ги за дюзи .

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 17 Сеп 2017 20:28
от vadoiv
Еми..,точно.. защото не искам да го сменям преди да съм се убедил,че наистина има нужда..,затова задавам тези въпроси във форума..,за да се изяснят нещата.. :thumbsup:
! "iovkito".. , благодаря че се включи в дискусията..,според теб..,значи колата ми пуши черен дим от дюзите..! Ако е така..,кажи го в прав текст и ме посъветвай какво да правя..,но не ме карай да купувам нови дюзи.. no.gif no.gif ! Предложи ми някакъв по-евтин вариант.. drunk.gif !

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 17 Сеп 2017 20:51
от mfandakov
Колега ключът към решаването на твоят проблем е в ръцете на диагностика,пробвай и при друг човек.
Да видим там какво ще ти кажат,както колегата по горе те е посъветвал не бързай с клапана.
Гледайте състоянието на дюзи,налягането в рейла,MAF,MAP,Intake Air,EGR Position,Injection Pressure Correction,Target Booster Pressure и още поне 5/6 показателя които един разбиращ от работата си диагностик знае.
Махни тръбата преди интеркулера и виж за омасляване там,смени въздушният филтър.
Няма еднозначен отговор на това пушене при теб,аз лично съм виждал доста Тойоти с дизелови мотори да бълват чернилки при изрязване.

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 17 Сеп 2017 21:08
от vadoiv
Благодаря колега..,съгласен съм с теб..,но нали точно това прави момчето. .,гледа живи данни.. и да не се повтарям... Аз му имам пълно доверие..,той освен майсторче е и състезател..,е.. с Хонда.. а не със Тойота ,но си разбира момчето! Масло колата не харчи.., и няма никъде никакво омасляване..

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 17 Сеп 2017 21:54
от iovkito
vadoiv написа:Ако е така..,кажи го в прав текст и ме посъветвай какво да правя..,но не ме карай да купувам нови дюзи.. no.gif no.gif ! Предложи ми някакъв по-евтин вариант.. drunk.gif !
Казвам ти го в прав текст , пушенето няма да спре , няма и да намалее след смяна на scv клапан . Ако беше наблизо , щях да ти дам моя , който е на 30-40 000 км , да го сложиш на колата си и да се успокоиш , че не е от него. Не си написал какви са компенсациите на дюзите , нали уж този майстор е гледал и тях ?

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 17 Сеп 2017 22:14
от vadoiv
Всички дюзи бяха около 0,45-8-9..,Само третата от горе на долу (на екрана де ) ,си променяш стойностите около 1 (единица ) ,и точно за нея той каза че може да има връзка с SCV клапана.. По принцип дюзите не били в лошо състояние.. Каза че като сменим клапана..,ще ги пуснем на машината за почистване.., и всичко ще си дойде на мястото.. Но..,Както споменах по горе колата пали и върви перфектно. .и не ми се пипа нищо..,но това изпушването при натоварване ме дразни..

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 17 Сеп 2017 22:43
от tosco
Все си мисля, че черен пушек е на мАсълце. На грешка или проблем в дюзите или клапана, би трябвало да е бял пушек.

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 17 Сеп 2017 23:08
от WoLF
Масло е сив пушек и не можеш да го объркаш... Бял пушек е вода/антифриз в цилиндрите, а черен си е лошо изгорена нафта заради лошо подаване на дизел или лошо изчисление и/или подаване на въздух dry.gif

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 17 Сеп 2017 23:38
от jim_beam
изпушването като я изрежеш е напълно нормално,карай си и не пипай нищо колега!
ако не я гонкаш по магистрала,а предимно из града си набира сажди и в един момент ги издухва.

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 17 Сеп 2017 23:41
от WoLF
Ако при рязко подаване на газ си изкара саждите, но при продължаване на подаването на газ се изчисти си имаш нормален дизел без филтър, който трупа сажди при ниски обороти и ги "издухва" при високи...

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 18 Сеп 2017 08:51
от kalkam
Играенето на оборотите е напълно възможно да е от SCV клапана. При мен се оправи след смяната, като имах проблем и с изгасването на колата. Клапанът го има в Спектроматикс за 170 лв. и 6 месеца гаранция. Изпушването не е от този клапан. Има друга причина - ЕГР, каране много градско, дебитомер и др.

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 18 Сеп 2017 13:18
от vadoiv
Благодаря на всички колеги, които се отзоваха на помощ... drunk.gif ! За много малко не ми достигна мотивация..,за да взема най-правилното решение.. unsure.gif ! За капак на всичко.. днес в службата ми сервираха. .,че в сряда заминавам командировка.. mad.gif ! За сега..,пушещата кола я прибирам в гаража. . и заминавам командировка със служебната.. :whistle: ! По принцип не съм се отказал.., надявам се, като се върна другият месец.., да взема някакво решение.. П.П. Сигурно.. пак ще бъде с ваша помощ.. drunk.gif :thumbsup: !

Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV

Публикувано на: 18 Сеп 2017 14:16
от todor87
Аз имам клапан подобрен и оригинален. Не ми е проблем да ти го пратя да го пробваш. Играенето на налягането в рейла при работещи в норми дюзи си е признак на тръгнал регулатор-scv. Може да пробвате инициализация и после вижте как се държи налягането при загрял автомобил разбира се.