TATI написа:По тази логика на всички ни щеше да святка чек енджина.
Горивото няма нищо общо със светене на лампата. Просто има друг проблем, който си решавал с откачане на акумулатор за изчистване на грешката. И 200 октана и специално гориво да сложиш, пак ще светне. По-добре е да се прочете проблема и да се реши.
Колата ти е най-обикновена, като на всички останали, притежаващи автомобили.
Добре, може и да сте прави, но защо никои не може да ми даде друго смислено обяснение на факта, че в България чека светва след 500 километра а в Германия не е светнал след над 4000 км.? Дадоха ми идеи, че лампата била изгоряла, че баща ми карал по-леко колата, даже колегата ми даде идея, че било заради надморската височина, което е меко казано несериозно! А отхвърляте моето предположение, че е заради некачествения бензин. Казах вече, че ще направя диагностика като колата е в България, но просто исках да споделя случая със колеги почитатели на Тойота, но явно не приемате добре моето мнение. Да колата ми е най-обикновена въпреки, че се обзалагам, че в България няма повече от 50 такива. Има една от най-голямите мощности спрямо кубатурата за нетурбиниран двигател, от по достъпните коли само HONDA S2000 има по-голяма мощност спрямо обема на двигателя (въприки, че тя струва колкото 2 такива Селики). Има по-голяма мощност спрямо обема на двигателя от спортни икони като BMW M3 E46, от повечето Поршета, дори и от някои Ферарита, но за мен е специална защото:
1. Е първата ми кола.
2. На 20 години успях сам да си спестя пари за да си я купя, защото това ми беше мечтата и съм се лишавал за да си я позволя!