Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,пуши
Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,пуши
Здравейте,
Преди няколко месеца взех тойота корола 2002 г. д4д 110 к. с.
обслужих си я ,масла филтри водна помпа , ремъци и тн .... но имаше трудно палене и не върви като хората.
Смених свещите - подгревните с чисто нови , акумулатора , ревизираха стартера - паленето се пооправи но сякаш има какво да се желае.
Когато я взех не пушеше при запалване и нямаше отклонения сериозни относно маслото.
Когато го смених с тойота масло 10W40 след време забелязах едно препушване при запалване , което ме навежда на мисълта за нещо сложено преди мен в маслото ?
Когато за първи път през деня я запалвам припушва колата за около 4-5 сек. яко трудно ми е да определя ама по скоро синкав цвят , после не пуши през деня като цяло .... и в последствие се оказа ,че гори около 1л масло на 2000 км ... няма тяга и не върви като хората.
Като цяло няма притрисания и колата не прекъсва просто няма тяга особено в малките обороти . Минал съм едва 5000 км с нея....
Свалих турбото и егр, оказа се ,че някаква тръбичка е счупена между тях или нещо такова но надали е само това ... турбото няма видими проблеми дадох го да го измерват - чакам резултат,но момчето,което го взе каза ,че като го гледа е абсурд да гори по толкова масло от това турбо /видимо изглеждащо добре /чакам да излезе стенда днес/утре....
Къде да търся проблема ?
Карам я много малко и всеки дава акъл какво може да е казаха ми за някакви клапани на помпата , за дифтунги , че не харесвало маслото и какво ли още не.
МОЛЯ ВИ ЗА ПОМОЩ,ако някой знае нещо конкретно .
Мерси.
Преди няколко месеца взех тойота корола 2002 г. д4д 110 к. с.
обслужих си я ,масла филтри водна помпа , ремъци и тн .... но имаше трудно палене и не върви като хората.
Смених свещите - подгревните с чисто нови , акумулатора , ревизираха стартера - паленето се пооправи но сякаш има какво да се желае.
Когато я взех не пушеше при запалване и нямаше отклонения сериозни относно маслото.
Когато го смених с тойота масло 10W40 след време забелязах едно препушване при запалване , което ме навежда на мисълта за нещо сложено преди мен в маслото ?
Когато за първи път през деня я запалвам припушва колата за около 4-5 сек. яко трудно ми е да определя ама по скоро синкав цвят , после не пуши през деня като цяло .... и в последствие се оказа ,че гори около 1л масло на 2000 км ... няма тяга и не върви като хората.
Като цяло няма притрисания и колата не прекъсва просто няма тяга особено в малките обороти . Минал съм едва 5000 км с нея....
Свалих турбото и егр, оказа се ,че някаква тръбичка е счупена между тях или нещо такова но надали е само това ... турбото няма видими проблеми дадох го да го измерват - чакам резултат,но момчето,което го взе каза ,че като го гледа е абсурд да гори по толкова масло от това турбо /видимо изглеждащо добре /чакам да излезе стенда днес/утре....
Къде да търся проблема ?
Карам я много малко и всеки дава акъл какво може да е казаха ми за някакви клапани на помпата , за дифтунги , че не харесвало маслото и какво ли още не.
МОЛЯ ВИ ЗА ПОМОЩ,ако някой знае нещо конкретно .
Мерси.
Последно промяна от manikaaa на 09 Сеп 2015 16:23, променено общо 3 пъти.
- Akima
- Мнения: 7126
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Re: Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,
Желев,
ще трябва да опишеш колата,а не къде си се разхождал и какво е казал баджо.
С какъв пробег е?
Кой собственик си?
Какво си сменил?
Стилът ти на писане е доста объркан - моля за цифри.
Маслото на 1CD-FTV трябва да е пълна синтетика 5W30 C3,5W40,0W30 - сети се ти какво наля и защо.
Почети малко и ползвай търсачката:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=29&t=29185
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14872
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=20690
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=29&t=27132
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=28684
ще трябва да опишеш колата,а не къде си се разхождал и какво е казал баджо.
С какъв пробег е?
Кой собственик си?
Какво си сменил?
Стилът ти на писане е доста объркан - моля за цифри.
Маслото на 1CD-FTV трябва да е пълна синтетика 5W30 C3,5W40,0W30 - сети се ти какво наля и защо.
Почети малко и ползвай търсачката:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=29&t=29185
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14872
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=20690
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=29&t=27132
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=28684
Re: Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,
220 000 хил. км
2ри собственик
Сложих 10w40 поради причина ,че в книжката пишете ,че е сменяно с такова.
Опция ли е да сложа такова масло сега дали нещо ще се подобри според вас ?
Нищо не съм пипал по двигателя....
2ри собственик
Сложих 10w40 поради причина ,че в книжката пишете ,че е сменяно с такова.
Опция ли е да сложа такова масло сега дали нещо ще се подобри според вас ?
Нищо не съм пипал по двигателя....
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 12 Окт 2014 15:30
- Местоположение: burgas
Re: Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,
Маниак,при мен пропушва при първото палене за 2-3секунди сиво бял пушек, Но пали много добре ,има тяга и върви много добре,маслото е сменено,. но е още е на 400км и немога да кажа колко го гори.Ако разбереш каква е повредата при тебе пиши.Защото пвечето колеги само гадаят ,ако си имал същият или сходен проблем пиши да, ама да ми пишеш празни приказки, не е хубаво защото ремонта на нещо по двиателя струва много пари.
- Akima
- Мнения: 7126
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Re: Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,
Като върнат турбото и събереш колата смени маслото с предписаното.
Чети този файл и инспектирай подред,ако проблемът продължи - http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... h_id=14326.
Направете диагностика с Techstream 10.
Чети този файл и инспектирай подред,ако проблемът продължи - http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... h_id=14326.
Направете диагностика с Techstream 10.
- veso_hds
- Мнения: 1429
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
Re: Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,
Колега,напиши от къде си.Направи диагностика.Това,че маслото е 10/40 не е проблем и няма връзка с твоите неудачи.Аз вече 6г. карам с Мотул 10/40 и не гори грам масло.Възможна причина са клапаните на ГНП,но за да не гадаеме-диагностика.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Re: Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,
турбото се оказа без никакви проблеми ... според вас ако сменя маслото с 5w40 дали ще има някакъв ефект или да пробвам с това с добавка бардао ? сегментите не са оферта за момента да се впускам .... ако е такова изобщо
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 12 Окт 2014 15:30
- Местоположение: burgas
Re: Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,
За да ти гори масло,да пали трудно, да няма тяга .да ти пуши сиво .компресията не бива.Премери си компресията ,според мен не е от клапаните на помпата.Добавката ше ти свърши горе долу работ .но наи добре е смяна на сегменти ако компресията е малка.
Re: Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,
Колега, аз имах подобен проблем- оказа се изгорял дихтунг на една от дюзите. От там "духаше" компресия, стичаше се масло в цилиндъра и сутрин като запаля излизаше облак дим от моторно масло. Смених упътнението на дюзата и проблема изчезна.
Успех
Успех
Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,пуши
Здравейте, колеги.
Пускам темата с цел да разбера дали поведението на Тойотата ми е нормално, или да търся проблем?
Още откакто купих колата ми направи впечатление, че докато двигателят не достигне 2000 оборота, колата се усеща много мудна и тромава.
Под 1200-1300 започва да тресе и спешно да иска смяна на предходна предавка, а от 1300 до 2000 оборота само тъпче на едно място и едвам-едвам се наема напред.Върви добре единствено от 2000 до към 4000 оборота.
Освен това, дори да съм достигнал 2000-2500 оборота, има едно забавяне, което се проявява между подаването на газ и съответната реакция на ускорение от двигателя.
Пример - натискам газта, минават 1-2 секунди и тогава се наема напред.
Закачах я на диагностика - няма грешки.
Сменил съм маслото и всичките филтри.
Четох по темата и на места се споменава че причината е в турбината - не била с променлива геометрия и затова била куца в ниските.
От друга страна, моторът все пак е 2000 кубика - не е някаква малолитражка.
Струва ми се че същата Тойота, във версията от 90 конски сили, върви повече от моята в ниските.
1.Да не би това да е така, защото нейното турбо е по-малко и развърта по-бързо и по-рано?
2.Според вас нормално ли е колата да се държи така и липсата на променлива геометрия на турбината ли е причината?
Пускам темата с цел да разбера дали поведението на Тойотата ми е нормално, или да търся проблем?
Още откакто купих колата ми направи впечатление, че докато двигателят не достигне 2000 оборота, колата се усеща много мудна и тромава.
Под 1200-1300 започва да тресе и спешно да иска смяна на предходна предавка, а от 1300 до 2000 оборота само тъпче на едно място и едвам-едвам се наема напред.Върви добре единствено от 2000 до към 4000 оборота.
Освен това, дори да съм достигнал 2000-2500 оборота, има едно забавяне, което се проявява между подаването на газ и съответната реакция на ускорение от двигателя.
Пример - натискам газта, минават 1-2 секунди и тогава се наема напред.
Закачах я на диагностика - няма грешки.
Сменил съм маслото и всичките филтри.
Четох по темата и на места се споменава че причината е в турбината - не била с променлива геометрия и затова била куца в ниските.
От друга страна, моторът все пак е 2000 кубика - не е някаква малолитражка.
Струва ми се че същата Тойота, във версията от 90 конски сили, върви повече от моята в ниските.
1.Да не би това да е така, защото нейното турбо е по-малко и развърта по-бързо и по-рано?
2.Според вас нормално ли е колата да се държи така и липсата на променлива геометрия на турбината ли е причината?
Последно промяна от Akima на 27 Юни 2016 13:45, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Добре дошъл.Моля прочети правилата и ползвай търсачката.Правопис.Форматиране.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Добре дошъл.Моля прочети правилата и ползвай търсачката.Правопис.Форматиране.
- Akima
- Мнения: 7126
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,пуши
Какви са показанията на инжекторите?
Какъв е пробегът - не давате детайли за колата и нейната амортизация?
1.Има конструктивна разлика в моторите и субективна разлика във вашите възприятия.
2.Мирише на SCV, но първо направете правилната диагностика.
Това ли ви е турбокомпресора:
Без детайли толкова от мен.Научете се да описвате колите и пробега точно.17201 TURBOCHARGER SUB-ASSY
17201-0G010 1 € 3,118.27
Също така "наема" се жилище примерно, а думата, която търсите е "ускорява".
Успех.
- Kiki
- Мнения: 8211
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,пуши
Колега, @novell_hp,
Вероятно става въпрос за двигател 1CV FTV 2.0 При тези двигатели наистина колата започва да тегли след 2000 оборота, защото тогава включва турбината.
При 1200-1300 оборота е нормално да тресе на по-голяма предавка.
Оборотите на трябва да падат под 1500-1600 на съответната предавка, за да не тресе двигателят.
Това не е само при този мотор.
Колкото до забавянето от секунда преди да поеме и това е нормално. Това да не е кон на който да му набиеш един шиш в слабините и той да рипне на секундата от болка.
Вероятно става въпрос за двигател 1CV FTV 2.0 При тези двигатели наистина колата започва да тегли след 2000 оборота, защото тогава включва турбината.
При 1200-1300 оборота е нормално да тресе на по-голяма предавка.
Оборотите на трябва да падат под 1500-1600 на съответната предавка, за да не тресе двигателят.
Това не е само при този мотор.
Колкото до забавянето от секунда преди да поеме и това е нормално. Това да не е кон на който да му набиеш един шиш в слабините и той да рипне на секундата от болка.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,пуши
Колега, благодаря за съвета.
Разбирам твоята гледна точка, но не съм съгласен с голяма част от изложените неща. Пробегът на колата е 150 000 километра, но както сам знаеш, той е твърде субективен и относителен и не може да бъде категоричен показател. Зависи предимно от начина на експлоатация - нещо, което няма как да ми е известно, защото не съм първи собственик на автомобила и не бих могъл да знам как се е отнасял с него предишният собственик - например не е едно и също дали е каран постоянно на предела си, или кротко и спокойно. Също така се съмнявам да има два автомобила на 150 000 километра в еднакво състояние. В тази връзка, не виждам как аз, или някой друг, би могъл да даде адекватни и обективни даннни относно исканата от теб амортизация на колата. Вероятно трябва целият двигател да се разглоби на съставни части и да се даде отделно становище за амортизацията на всяка от тях.
Относно диагностиката - аз не съм специалист, за да знам конкретни и точни показания на определени компоненти. Закарах я на човек, който е такъв и той ми каза че "всичко е ок", под което следва да се разбира и показанието на инжекторите. Вероятно ако имаше проблем с тях, той щеше да го отбележи. Но аз няма как да знам. Ако знаех, нямаше да пускам темата тук. Турбокомпресорът също не знам какъв е.
Разликата между 90 коня и 116 е не само субективна, но и обективна, тъй като съм пробвал такава Тойота с версията от 90 коня и то по същите маршрути, по които и моята, така че имам представа.
Относно "наема" - ясно ми е какво значи това понятие и за какво се използва, но целта на употребата му беше образното олицетворение на усещането при ускорение.
Относно темата ми - не знам защо е преместена и слята с тази, при положение че колата ми не гори масло и не пуши, а просто е по-тромава до 2000 оборота?
Последно промяна от Akima на 29 Юни 2016 21:34, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат.
Причина: Съкратен цитат.
- Akima
- Мнения: 7126
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,пуши
Имате това право.
В голяма част от случаите трябва да се презюмира множител х2, а даже и х3.
Софтуерът на дилърско ниво, наречен Techstream дава ясна представа за отклоненията на всеки инжектор - това се има предвид.
Никой не иска от вас да сте специалист или да направите пълна дефектовка на мотора, но е необходимо да потърсите сервиз/механик с познания по конкретната марка - когато ви боли зъб отивате на зъболекар, а не на ортопед.
Разликата е, че единият мотор е по-нов и с по-модерно управление.
Technology is the only substitute for displacement.
В темата става дума за същия агрегат и частично се покриват симптомите - не е необходима нова тема, както четете получавате помощ.
Съветът ми е да прочетете:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=29&t=16357
Успех.
Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 2002 - Гори масло,няма тяга,пуши
Ок, благодаря за споделената информация и за съвета.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 46 госта