Здравейте,колеги,
Имам желание способен механик в/около София да ми смени уплътнителните пръстени на клапаните, струва ми се, че термостатът (на 130к) не отваря напълно, антифризът е стар... и някои дребни неща...
Само че, искам да присъствам на ремонта и да гледам какво се прави... Повечето механици не обичат това.
Може ли някой да ми препоръча сервиз/човек, който би свършил работа при тези условия?
Как да разбера, че новите уплътнения са от качествена термо-маслоустойчива материя? Че термостатът е качествен?
Благодаря ви.
Смяна уплътнителни пръстени на клапани на Corolla E12 4ZZ-FE
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Смяна уплътнителни пръстени на клапани на Corolla E12 4ZZ-FE
Последно промяна от Akima на 27 Сеп 2015 21:22, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.
Каквото сам си направя, никой не може...
- Akima
- Мнения: 7100
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 29 пъти
- Получена благодарност: 56 пъти
Re: Смяна уплътнителни пръстени на клапани на Corolla E12 4Z
мехаННика е колега от форума - разбери се с него на ЛС колега.
Не мога да отговоря дали ще може да присъстваш на смяната - тези неща ще трябва да ги уточните допълнително.
Бих му се доверил обаче без да се замисля,ако някога ми потрябва помощ в София.
Не мога да отговоря дали ще може да присъстваш на смяната - тези неща ще трябва да ги уточните допълнително.
Бих му се доверил обаче без да се замисля,ако някога ми потрябва помощ в София.
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Re: Смяна уплътнителни пръстени на клапани на Corolla E12 4Z
Благодаря за насоката.
Каквото сам си направя, никой не може...
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Re: Смяна уплътнителни пръстени на клапани на Corolla E12 4Z
С радост споделям, че (съгласно препоръките по-горе) след смяна на термостата (и антифрийза) двигателят достига работна температура за около 2 пъти по-малко време/пробег. Няколко пъти в седмицата карам по едни и същи маршрути от години, наблюдавам показанията и сега съм много доволен, дори с леки угризения що не я направих доста по-рано тая смяна.
Допълнително и доста изненадвашо за мен се откри, че ремъкът ми е зле, та щастливо смених и него - преди да се е скъсал на пътя... Тук е интересно, че с оригиналния тойотски ремък изкарах 220к (!), а със следващия - Gates - 36к... Сега сложих Conti - ще видим колко ще издържи.
Благодаря ви колеги за помощта и компетентността.
Допълнително и доста изненадвашо за мен се откри, че ремъкът ми е зле, та щастливо смених и него - преди да се е скъсал на пътя... Тук е интересно, че с оригиналния тойотски ремък изкарах 220к (!), а със следващия - Gates - 36к... Сега сложих Conti - ще видим колко ще издържи.
Благодаря ви колеги за помощта и компетентността.
Каквото сам си направя, никой не може...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта