Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали - РЕШЕН - шлайф на глава

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Iliyа Damyanov
Мнения: 333
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 89
Местоположение: Мюнхен

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали ?

Мнениеот Iliyа Damyanov » 02 май 2016 19:56

Привет на всички и честит Велик ден на патерица. От седмица днес ми е първия ден който варемето позволява да се занимавам с Авенсиса и Примерата.
Накратко благодарение на многоуважавания ни съфорумник мехаННика и доста помощна информация предоставена от Акiма плюс копаене в нета и от моя страна стихнах до заключението , че ми се губят три кабела от шест на блока с дроселиращата клапа и то точно тези които захранват мотора на клапата. Колкото и да се зверих и да светих такава тройка няма и няма , а на документацията има и е единственото нещо по инсталацията което не съм проверил по простата причина , че не го намирам. НО както споменах по-горе благодарение на съфоруците знам , че трябва да търся защото или е там или има нещо променено от оригиналния дизайн. Ровя пак в мойте кутии с инструмент .... вадя едно телескопично огледалце подобно на зъболекарските и една инспекционна светодиодна лампа с гъвкава соnда 50 см. (ползвам ги за проверка на заварки защото често ми се налага да заварям с подкривен електрод от обратната страна без да виждам какво заварям ) ...... и почвам да оглеждам модула на дроселиращата клапа но вече гледам от страната не на радиаторите а от страната на блока. Иииии намирам куплунга и трите липсващи кабела.
Видимост нулева , достъп до куплунга също. Продължавам с разкачане на инсталасията и крепежните елементи по нея. Следва сваляне на разширителния съд когато никой не минава по улицата защото ще изтече антифриз и ако ме види някой жална ми е майка. Сваляне на ЕГР клапан и щеката за масло. Следва курс по гинекологоя за напреднали за да се разкачи куплунга. И след това проба с нов бушон. За измерване с уреди и дума не може да става. ЕВРИКА бушона не гори, ама дали е това кой, кой ще ми каже. Следва втори семестър гинекология за да вкарам буксата в куплунга. Проба за потвърждение...... и бях много доволен , че бушона изпуши. Последва допълнително разколачване за да измъкна статора на мотора. Оказа се че конструкцията му е подобна като моторчетата на пералните дето изпомпват водата. Ротора е постоянен магнит , хода на оста е 90 градуса. Корпуса е пластмасова отливка която залива ламелите и бобината , които от своя страна трябва да се електрически изолилани спрямо бобината. Но +В който идва от ЕКУ и си е по принцип +12в на черния кабел с бяла лента и подава на бобината си окъсява към ламелите. А ламелите поради някаква японскоконструктивна мисъл са електрически свързани със алуминиевия смукателен колектор. Както и да е трябва ми нов статор за мотора на дроселиращата клапа. Ако някой има представа от артикули как се поръчва или търси втора ръка да помага. КОлко струва нов ? Та за внезапната смърт това излезе. На статора пише Alsam a под него >PA612-GF33< . Моля за съдействие да си набавя здрав! Нямам представа като терминология как би трябвало да се казва на немски за да го търся в моргите.

Сега ново двадесет с тоя ЕГР клапан. Клапана е яко затлачен със сажди. Него ще го изчистя някак ама и колектора е много зле като гледам. Бих искал да сваля колектора за почистване но ме притеснява , че рейла е хванат на него и трябва да го сваля. То свалянето не е проблем ама после какво да правя с обезвъздушаването на рейла и системата???
Второ ако забия една пластина за да скопя ЕГР ..... компа ще се усети ли , че съм му скожил тапа? Ако няма проблем с обезвъздушаването предпочитам на 50-60 000км. да чистя ЕГР и смукателен колектор.

Относно изхвърлянето на антифриз. Искам да уточня , че не изхвърля някакви количества. Просто Мокри и то не винаги . На по дълги дистанции повече , нивото на атифриза се колебае от под L до почти В мярката макар да не доливам.
Днеска си мислех че ще трябва да демонтирам тръбите на климатика , че ми пречеха и потърсих лепенката която оказва количеството фреон.(За срамотиите нямам и един грам а като тръгвах за Германия подарих над 170 Килограма R134 , за другия фреон няма да казвам , че ме хваща гастрита.) Та до лепенката за фреона има и друга лепенка указваща процедура по доливане на антифриз. Та възможно ли е моя проблем с антифриза да е поради неспазване на тази процедура където се задържа на 3000 оборота и така нататъка.? Питам защото съм имал 25 години VW Transporter T3 1,6TD дето двигателя е отзад а радиатора е отпред и на всичкото отгоре радиатора е на по-високо и си имаше процедура която ако не се спази стават драми а за обезвъсдушаването трябват двама и задните колелета да са стъпали на нещо високо. Та тайничко се надявам да не свалям глава ,че ми се вижда голяма хамалогия.
Поздрави!

ПС. ЕКУ съм го изледвал под нещо като микрископ елемен по елемет и спойка по спойка и визуално е отлично без следи от каквито и да била тетмични натоварвания или аномалии по спойките. Поред мене Дефекта в статора кото е моноблок от метал и термореакривна пластмаса се е проявявал в годините от време на време и е изчезвал от самосебе си. Точно и за това инсталацията е преровена поне два пъти за да търсят къде е окъсяването. Защото то явно няма перманентен характер. Аз изкарах късмет , че докато търся късото не изчезна и отделно ми се помогна с информация. Освен това имам богат опит да боря подобни проблеми макар да са не са свързани с автомобилите. Мога да се закълна , че този статор никога не е ваден за проверка както и , че ЕГР е девствен и никога не е чистен.
Последна промяна от Iliyа Damyanov на 02 май 2016 20:27, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5688
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 383
Местоположение: Варна

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали ?

Мнениеот Akima » 02 май 2016 20:17

мехаННика написа:Източник На този бушон има доста накачени, ако правилно съм разбрал от описанието и схемата.

Освен да се провери само компютъра - да се захрани директно...
Ако е здрав - "все по теля, все по теля..."
slowtraveler написа:Източник Това от лява сглобка ли е?


Това е "учебни материали" за Акура / Хонда - http://techauto.awardspace.com/ecu.html.
Нямам реални снимки с мен в момента. :whistle:

EDIT
Колегата ме изпревари с отговор.

Iliyа Damyanov написа:Източник честит Велик ден на патерица

Честит и на вас! drunk.gif

Iliyа Damyanov написа:Източник доста помощна информация предоставена от Акiма

Моля. :thumbsup:

Iliyа Damyanov написа:Източник Следва сваляне на разширителния съд когато никой не минава по улицата защото ще изтече антифриз и ако ме види някой жална ми е майка.

В Германия капак не се вдига на улицата... :whistle:
Че обикновено някоя женица ти праща ADAC да ти помогнат - иди обяснявай, че си наливаш течност за чистачки.

Iliyа Damyanov написа:Източник Alsam a под него >PA612-GF33<

Това е полимерът, от който е изработен корпусът:
Badamid® PA612 GF33 is a Polyamide 612 (Nylon 612) material filled with 33% glass fiber. It is available in Europe for injection molding. Primary attribute of Badamid® PA612 GF33: Flame Rated.


EDIT
Търси цял и оборудван дросел:

26100 VENTURI ASSY
26100-0R010 1 € 693.52
26171 GASKET, VENTURI
26171-26010 1 € 10.59


Iliyа Damyanov написа:Източник ЕГР клапан

ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки

Iliyа Damyanov написа:Източник ще се усети ли , че съм му скожил тапа?

Недей.Чисти го.

Iliyа Damyanov написа:Източник Нямам представа като терминология как би трябвало да се казва на немски за да го търся в моргите.

Statorspule по памет,но едва ли ще го има отделно.Търси на старо цял дросел барабар с моторчето - Drosselklappe.
И двете думи са от женски род.

Ето цялостно решение - http://www.ebay.de/itm/Toyota-Avensis-T ... SwiYFXDe1b.
Моргите в DEU са модерни. tongue.gif
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Iliyа Damyanov
Мнения: 333
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 89
Местоположение: Мюнхен

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали ?

Мнениеот Iliyа Damyanov » 02 май 2016 21:43

За сега благодарско на всички ! Поръчах от ибей дроселираща клапа оборудвана с мотор и сензор за позиция. Надявам се статора да е функционален и да се пиключи с дамата по паленето.

Iliyа Damyanov
Мнения: 333
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 89
Местоположение: Мюнхен

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали ?

Мнениеот Iliyа Damyanov » 03 май 2016 17:27

Отново здравейте. Днеска пак заваля но успях да изчистя ЕГР клапана. Гнездото към колектора имаше отвор колкото 1 стотинка. Грубо изчегърках три кибритени кутии мек мазен нагар. Оказа се , че има и странични отвори към колектора кото бяха запълнени. Притеснявам се , че в колектора попадна малко нагар но нямаше как да ползвам прахосмукачка.
Преди да завали успях да проверя подгряващите свещи и на трети цилиндър се оказа за смяна. Въпросът е и четирите ли да ги сменя защото до сега винаги съм ги подменял комплект макар и да е скъпичко и каква марка е най-подходяща (без компромиси в качеството).
Другия въпрос е за маслото на скоростната кутия. Искам да го сменя и бях ходил при един майстор сърбин ... та въпросния каза , че щом кутията е ръчна маслото не се сменя. Може и да е прав ама аз искам да го сменя и то точно с оригиналното защото с 400 нютона експерименти няма да си правя. Та ако някой знае какво е оригиналното и от къде мога да го закупя.
Същото се отнася и за антифриза. Понеже ми поизтече малко ще долея вода на първо време но на по-късен етап охлаждащата течност ще я подновя със СУПЕР ЛОНГ ЛАЙФ изгъзицата на Тойота. Идеята е да не рискувам с алкалности , киселинности и разни други фактори които да ми разяждат системата. В момента течноста е розова и бистра. Искам пак да си е такава и ми трябва помощ да си набавя оригинален продукт , че може да объркам нещо.
Това е за сега. Като събера чарколята и я подкарам при положение , че наистина надува ще има и други въпроси.
Поздрави и много благодарности на мехаННика и Акima. Без тях нямаше да търся под вола теле.

Iliyа Damyanov
Мнения: 333
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 89
Местоположение: Мюнхен

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали ?

Мнениеот Iliyа Damyanov » 06 май 2016 23:45

Здравейте и честит Георгьов ден! Дойде време да се отчета.

Днеска ми пристигна дроселиращата клапа втора употреба оборудвана с мотор и сензор за позиция. Естествено аз използвах само статора на мотора. Имаше малко драма около паленето защото се оказа , че акумулатора се е разредил доста и отделно ми беше паднала нафтата от стоенето. (Явно от някъде малко смуче или клапанчето не държи добре.) След тричасово зареждане с едно анемично Лидълско зарядно и подкачане от помпата на филтъра най-накрая и чух гласа.

Последва доливане на вода в охладителната система по иструкция от табелката на капака. Нивото на течноста се стабилиза малко над F чертата. За около 30 минути на място температурата стигна малко преди средата и се задържа там без да включи вентилатора. Направих 12км. проба и като проверих маркучето на отливника видях , че е хвърлило 1-2 капки. Утре ще сложа едно шишенце на отливника за да следя какво се случва. Ще си потърся манометрите и термометрите и ще пробвам да установя реална температура и налягане.

И така единият проблем е отстранен и почвам да боря втория. Моля за идеи как да проведа диагностика дали гарнитурата на главата е за смяна. В момента не виждам типичните ясни признаци на издухана гарнитура и не ми се прибързва да свалям главата без да съм наясно. Освен това виждам , че има топлообменик за изгорелите газове към ЕГР и корпуса на турбото също се охлажда с антифриз. В този смисъл не знам колко е възможно но за момента теоретично допускам , че и от тези две места може да ми прави тази мизерия.
Поздрави.

мехаННика
Мнения: 1486
Регистриран: 28 юли 2008 11:17
Репутация: 141
Местоположение: София

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали ?

Мнениеот мехаННика » 07 май 2016 09:50

Абе ти допускаш, но практиката показва друго. Ако някое от тези неща е спукано антифриза ще отиде в цилиндрите или в аспуха, наблюдаваш бял дим или по скоро пара зад колата. Няма как да издухва по половин литър през разш. съд на всяко пътуване. Цвета на казнчето какъв е?

Iliyа Damyanov
Мнения: 333
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 89
Местоположение: Мюнхен

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали ?

Мнениеот Iliyа Damyanov » 07 май 2016 10:57

Здравей! Антифриза е бистро розов. Не е хвърляла по-половин литър. Просто постояно мокри. На около 60км беше изхвърлила на око между 20-50 милилитра според оцапаното но на око да пиша са глупости. Как изхвърля течност и кога е загадка защото течноста винаги е била далеко от нивото на отливника. Затова днеска ще бутна отливника в шише и ще следя какво и кога се случва. Реално преди да дефектира дросел клапата съм я карал 6 дни и то малко при това в дъждовно време и затова нямам богати и точни наблюдения до момента. Бял дим не се забелязва , даже никакъв дим не се забелязва дори и при изфорсирване. Ходих да проверя казанчето. Снощи на загрял двигател беше 5 мм над F линията. Днеска след 14 часа студен мотор е точно на линията. Като отворих капачката изпусна някакво налягане не голямо. Днеска ще я пораздвижа и ще допълня информация какво съм забелязал. Според мене ако духне гарнитура не би трябвало да задържа налягане в охладителната система след 14 часа престой , би трябвало да ми напълни цилиндър или картер.
За мене колата не е добре макар и да не вдига градуси. Днеска мисля да я загрея до влючвене на вентилаторите и да и направя стотина километра.
Поздрави.

мехаННика
Мнения: 1486
Регистриран: 28 юли 2008 11:17
Репутация: 141
Местоположение: София

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали ?

Мнениеот мехаННика » 07 май 2016 11:27

Просто си карай нормално и следи антифриза. Последния такъв мотор който правих беше с маркуч и бутилка на разш. съд и издуханото човека си го връщал обратно.

Iliyа Damyanov
Мнения: 333
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 89
Местоположение: Мюнхен

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали ?

Мнениеот Iliyа Damyanov » 07 май 2016 18:53

Пак здравейте и специални салюти на мехаННика защото излезе прав!

Започвам с хронология какво съм направил.

Най-напред извиках човек да запали колата и да я изфорсира след 15 часов престой , а аз да киризя за пушаци димове и демони. Колата запали , изфорсираха я а отзад излиза само планински въздух. Няма черно , няма бяло или какъвто и да било цвят във видимия спектър. В този момент ме заля гореща радостна вълна но реших да направя и следващата стъпка със шишенце на отливника.
30 минути на свободен ход няма проблеми , форсиране на двигателя на място пак няма проблеми. Следва тестдрайв. 15 километра смесено има проблем.... системата надува капачката отваря и изпуска газове и пара. Парата кондензира и капе в шишето. Така около 60 километра с последващи контроли. Сумарно се бяха акумолирали около 50мл. течност но ми направи впечатление , че ако карам пенсионерската почти не се акумолира течност а като карам по джигитската почва да пълни. И така след около 60 км. смесено и 50мл. течност в шишето решавам да се кача на автобана и да я понатисна. Отсечката е около 7,5 киломерта , натискането е в рамките на около 5 киломеста със вариращи скорости между 150 и 200 километра в час. Резултата е , че за 5 километра изхвърли около 150 мл. антифриз и общото количестви е около 200 мл. за 75 километра.
И така диагнозата е , че нямам проблеми с капачки , топлообменици , водни ризи и там каквито и да било други неща които пряко или косвено са свързани с охладителната система. Проблема е , че гарнитурата на главата подади някаква си причина е отървала и в момента надува когато двигателя се натовари.
Сега ще пия един гроздомицин да се успокоя и после ще направя нов пост с питанки.

Поздрави.


Здравейте. Вчера ходихме на пикник .... общо 25 километра пенсионерско каране изхвърли 2-3 грама течност. Нямам намерение да карам с шише и затова започвам с въпросите.


1. Какви условия да осигуря преди започване на ремонта. Имам в предвид , че без канал или подемник няма да се справя с разкачането на генерацията и ваденето на двигателя. Може и да бъркам та затова питам.

2. Двигателя със скокостната кутия ли да го извадя?
3. Болтовете на главата с какъв ключ се развиват? Имам някакви торксове но не са серия защото има изгубени.
4. Необходими ли са някакви преси , екстрактори или други специфични инструменти по ремонта на този двигател?
5. Какъв е ресурса на ангренажа? Колата е на 220 000 километра. Да сменям ли верига , обтегачи или нещо друго?
6. Каква марка гарнитури , семеринги , гумички за клапани ....... да поръчам?
7. Като направя шлайф на главата ще поръчам гарнитура първи ремонт , но ако правя шлайф и на блока (което е почти 100% сигурно) , втори ремонт ли да поръчам или пак първи?
8. Каква е най-вероятната причина за проблема? Ако е прегряване не е ли добра идея да пусна едни нови сегменти защото старите са се отвърнали от термичния шок?
9. В предвид , че не знам как е екслоатирана и с какви масла е обслужвана .... , като сваля лагерите и видя цялата дъга от цветове , да и наредя едни нови лагери или да пускам вала за шлайф?
10.Продават ли се втулки и четки за стартера , както и лагери и четки за динамото?

Имам и други уточняващи въпроси но за сега това ме интересува.

Поздрави.

Iliyа Damyanov
Мнения: 333
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 89
Местоположение: Мюнхен

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали ?

Мнениеот Iliyа Damyanov » 11 юли 2016 23:28

Привет на всички и много благодарности на мехаННика и Akima за материалите, които ми пратиха.

Най-напред срещнах трудности със свалянето на мотора с кутията. Първият ми неуспешен опит беше да го изкарам отгоре. Вторият вече успешен е отдолу като се свали моста но си трябва подемник.
Проблема излезе между втори и трети цилиндър. Проверката на блока ми отчете 0,02 и мина без шлайф. Главата даде 0,12 . Относно главата проблем имах с ваденето на дефтунгите. Двете нямаха вадене с подръчни средства и се наложи да я закарам в сервиз където имаха екстрактор.
За събирането си набавих големия ремонтен кит 0411-0R042. Предпочетох тойотски пред този на Виктор Ренц но гарнитурата на главата е на Ренц защото не ми се чакаше. Затворих я със старите болтове на главата защото бяха в норма. Лагерите бяха неразличими от нови и не съм ги сменял. За сегментите нищо не мога да кажа защото не съм виждал нови но ми изглеждаха добре. Тях ги свалих за да почистя каналите.
След събирането за около седмица навъртях малко над 4000 км. здраво каране с препълнена кола и смятам ремота за успешен.

Исках да модифицирам ЕГР но след по задълбочено проучване какво и защо се случва около него стигнах до извода ,че най-добре е да си е всичко както са го направили от завода и да се чисти периодично. За тия дето са пуснали ЕГР да смуче външно да имат предвид , че е разчетено в цилиндъра да постъпят газове с висока температура, а не студен въздух и за да има правилно изгаряне трябва да се промени и алгоритъма който определя предварението при впръскване когато е отворен ЕГР. С три думи Нямаме Правилно Изгаряне.

Успех на всички и модераторите могат да допълнят, че проблемът е решен.

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5688
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 383
Местоположение: Варна

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали - РЕШЕН - шлайф на глава

Мнениеот Akima » 12 юли 2016 00:39

Iliyа Damyanov написа:Източник много благодарности на мехаННика и Akima

Моля, радвам се, че сме били от помощ. :thumbsup:

Iliyа Damyanov написа:Източник Исках да модифицирам ЕГР но след по задълбочено проучване какво и защо се случва около него стигнах до извода ,че най-добре е да си е всичко както са го направили от завода и да се чисти периодично.


Добър извод. :whistle: worthy.gif

Остана само да споделите дали извършихте ремонта в РБ?
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

ufer
Мнения: 253
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 12
Местоположение: Бургас

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали - РЕШЕН - шлайф на глава

Мнениеот ufer » 12 юли 2016 08:48

И на мен ми е интересно, къде прави ремонта? Ще споделя само една моя случка в Германия - така за "добро" настроение. Зима, -15 градуса, проблеми с горивния регулатор на Кадет ГСИ, паля мотора и подгрявам 1-2 мин. колкото да отдръпне температурата, че да кача баира (живеех в Шварцвалд). Една комшийка обаче ме снимала с камера и добре, че не беше пратила записа в общината, че иначе - солена глоба. Казва ми това след 1-2 седмици. Дотук добре. След 3 месеца нейният син нещо закъса с колата и му се наложи да почовърка нещо по двигателя. Отивам аз с една камера и му викам: Ще си направя едно видео за спомен! Майката в това време се показва от прозореца и си смени 15 пъти цвета на лицето. Разбира се, аз се шегувах, после станахме добри съседи и бира пихме заедно, но и те си научиха урока да не се правят на по-вярващи и от папата... Хайде наздраве! drunk.gif

Iliyа Damyanov
Мнения: 333
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 89
Местоположение: Мюнхен

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали - РЕШЕН - шлайф на глава

Мнениеот Iliyа Damyanov » 12 юли 2016 23:56

Akima написа:ИзточникОстана само да споделите дали извършихте ремонта в РБ?


Мотора с кутията ги свалих в един стопански двор където в едното хале имаха подемник. После мотора го разкостих в гараж близо където живея. Главата и блока пътуваха до КООРТЕКС Варна за проверка и шлайф. Стартера също пътува до България за профилактика. С връщането им ми донесоха гореспоменатия ремонтен кит , четири нови свещи NGK , гарнитура за главата , силикон , смазка против запичане на свещите , осигурител за резби , сервизен ремък , оригинално масло за кутията и оригинален лонг лайф антифриз. Може и да съм пропуснал нещо но няма значение.
Реално времето което съм отделил за четене е значително повече от времето на същинския ремонт по отвиване и завиване на гайки. Всяка гайка или болт е стегната с динамометричен ключ както е указано в ръководството а това ми отне доста време да ровя в разпечатките кое на колко се стяга. Сам по себе си ремонта е доста трудоемък и си трябват някакви минимални условия и от време на време някой да помага. Освен това този агрегат не е подходящ за хора които ще им е първия самостоятелен основен ремонт. В моя случай имам опит с няколко ремонта на глави съм свалял поне десетина пъти заради гарнитури или набити клапани. Щях да забравя имам и воден удар , засмуках вода на един булевард и изкривих биела. Та в годините съм натрупал опит и някакви познания отделно съм си техник по други машинарии. Първоначално идеята беше с автовоз или платформа да пратя колата до Бг. но превозвачите въпреки че занаят какво ще качват и до къде , като дойдат на място да я товарим и от 350 пазар скачат на 550 защото била голяма кола. Два пъти се пробваха да ми извият ръцете и ядът си я разглобих на място. Втори път не бих се хванал на такъв ремонт при условията които имам към настоящия момент. При нормални обстоятелства си давам колите на сервиз където това им е работата.
Последна промяна от Akima на 13 юли 2016 00:58, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат.

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5688
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 383
Местоположение: Варна

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали - РЕШЕН - шлайф на глава

Мнениеот Akima » 13 юли 2016 01:02

Iliyа Damyanov написа:Източник КООРТЕКС Варна за проверка и шлайф

Да не би да имате предвид "Коортех" ООД - на ул.Тролейна?

Поздравления за самостоятелния ремонт. :thumbsup: :cheers:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

ufer
Мнения: 253
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 12
Местоположение: Бургас

Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006 - изхвърля антифриз - вече и не пали - РЕШЕН - шлайф на глава

Мнениеот ufer » 13 юли 2016 08:25

Това е една добра "Одисея" и е полезна за всички българи по света, които са в затруднено положение. Лошото е, че в БГ около 3-4 милиона са в такава ситуация перманентно и перспективата е все още отрицателна...


Върни се в “Двигатели”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта