Corolla Verso E121 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP - гори масло - смяна на сегменти и гумички - DIY

Pesho05
Мнения: 10
Регистриран на: 31 Мар 2016 23:13
Местоположение: България

Corolla Verso E121 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP - гори масло - смяна на сегменти и гумички - DIY

Мнение от Pesho05 » 29 Юни 2016 13:08

Здравейте. Правя си ремонт на двигателят E121 1.6 VVTi 110HP смяна на сегменти и гумички, защото гори масло.
К
азаха ми, че проблемът на този двигател с горенето на масло идва от малкото отвори в каналите на маслените сегменти за отвеждане на маслото в картера.
1.Възможно ли е това?
2.И дали е възможно да се пробият още отвори?

Благодаря Ви за помощта.
Последно промяна от Akima на 02 Юли 2016 23:19, променено общо 2 пъти.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.Добре дошъл.Правопис.Вежливост.

Аватар
ufer
Мнения: 2599
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 17 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Corolla Verso E121 1.6 VVTi 110HP смяна на сегменти и гуми4ки

Мнение от ufer » 30 Юни 2016 08:01

Като извадиш буталата, направи някоя снимка и на тях, и на сегментите, за да видим първо как изглеждат, пък после ще даваме съвети... Правят се при някои мотори такива гимнастики, но това е отговорна работа - иска много внимателен стругар с много точен струг (а такива в БГ са кът или пък някои фирми имат, но услугите им са по марсиански цени)...

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4901
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 150 пъти
Получена  благодарност: 140 пъти

Corolla Verso E121 1.6 VVTi 110HP смяна на сегменти и гуми4ки

Мнение от slowtraveler » 30 Юни 2016 08:55

Възможно е да се пробият още отвори, но варианта само със смяна на сегменти и гумички също е работим - що народ караше безпроблемно авенсисите след първата сервизна акция, при която се сменяха само сегменти...
Има голяяяма тема за причината на голямото горене на ЕДИНИЧНИ екземпляри...
В твоя случай навярно ремонтираш заради нормално износване, което се получава на всеки един двигател - т.е. на твое място не бих се вкарвал във филми с пробиване на бутала (става, но както казва ufer - трябва си съвестен и способен шлосер). И просто бих проверил износването на бутала, втулки, лагери, и бих подменил износените части...

П.С. ако не конкретизирате местоположението си, трудно някой може да ви даде съвет за конкретен сервиз или майстор, който да може да свърши работата около Вашият район..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Akima
Мнения: 7123
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 33 пъти
Получена  благодарност: 62 пъти

Corolla Verso E121 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP - гори масло - смяна на сегменти и гумички - DIY

Мнение от Akima » 02 Юли 2016 23:18

Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 66 госта