Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?

Аватар
novell_hp
Мнения: 35
Регистриран на: 13 Апр 2016 13:31
Местоположение: Кюстендил

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?

Мнение от novell_hp » 20 Юли 2016 16:38

Здравейте, колеги. Имам въпрос, свързан с турбината на гореописания автомобил, а именно - с променлива геометрия ли е същата, или не?
Благодаря предварително за предоставената информация.

Аватар
malolitrajkata
Мнения: 55
Регистриран на: 04 Яну 2011 12:50
Местоположение: Благоевград
Автомобил: TOYOTA AVENSIS 2.2 D4D 150 T27

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?

Мнение от malolitrajkata » 08 Авг 2016 19:47

90 к.с е без променлива геометрия, другите варианти са с променлива съответно 110(на Авенсис най - често се слага) и 116к.с.
И най - мъдрия си е малко прост!

dimytar
Мнения: 12
Регистриран на: 28 Авг 2014 18:21

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?

Мнение от dimytar » 20 Авг 2016 15:48

Привет колеги, ще си позволя да използвам темата на колегата, за да питам следното нещо:

Карам Корола със същия двигател, но 110кс. питанката ми е възможно ли е да се сложи по-голяма турбина от друг модел двг. примерно от Версо 2.2 170кс. или друга модификация? Интересува ме има ли взаимнозаменяемост на турбините. Благодаря

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4901
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 150 пъти
Получена  благодарност: 140 пъти

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?

Мнение от slowtraveler » 20 Авг 2016 18:08

Принципно е възможно всичко...
Обаче дефакто нещата навярно не са точно такива...
Дори и размер/форма на присъединителни размери (и навярно - тръбни пътища) да са еднакви, ще трябва да преминеш през промяна управлението на турбината, и достигнеш до управлението на двигателя (тунинг на горивните карти), нуждата да се провери дали инжекторите ще могат да бълват толкова гориво, издържливността на компонентите на самия двигател и т.н... Та нещата стават доста по-сериозни...
Ако колата не е нарочена само за експерименти, а искаш да си я караш ежедневно, съвета ми е да заменяш повредените компоненти с оригинални - предназначени точно за този двигател...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Iliyа Damyanov
Мнения: 384
Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
Местоположение: Мюнхен

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?

Мнение от Iliyа Damyanov » 20 Авг 2016 19:09

В случая ще трябва да измисли нещо и за водната риза на турбото.

dimytar
Мнения: 12
Регистриран на: 28 Авг 2014 18:21

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?

Мнение от dimytar » 01 Сеп 2016 17:32

Благодаря колеги за бързите отговори! Явно нещата не са просто plug and play! :) Минавам на вариант ревизия не турбото:)

Аватар
novell_hp
Мнения: 35
Регистриран на: 13 Апр 2016 13:31
Местоположение: Кюстендил

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?

Мнение от novell_hp » 24 Ное 2016 13:35

malolitrajkata написа: 90 к.с е без променлива геометрия, другите варианти са с променлива съответно 110(на Авенсис най - често се слага) и 116к.с.
Моята я усещам доста тромава под 1800 оборота и ми казаха, че това ще е нормално само в случай, че турбото е БЕЗ променлива геометрия. Ако било с променлива, трябвало да няма такава осезаема "дупка" до 1800-2000 оборота.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4901
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 150 пъти
Получена  благодарност: 140 пъти

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?

Мнение от slowtraveler » 24 Ное 2016 16:41

С променлива геометрия пак ще я усещаш тромава в ниски обороти, но силата ще идва по-плавно и при малко по-ниски обороти (например 1600об/мин)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
novell_hp
Мнения: 35
Регистриран на: 13 Апр 2016 13:31
Местоположение: Кюстендил

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?

Мнение от novell_hp » 26 Ное 2016 14:31

При мен идва на около 1800 и затова най-често я карам в интервала 1800-2500 оборота. Те дизелите така или иначе си имат тесен диапазон. Под 1800 - "дупка", от 1800 до 2800 е добре, на 3000 вече бучи доста, а след 3500 няма никой и само ръмжи. Мисля, че най-добре се чувства от 1800 до 2500-2800.

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 13 пъти

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?

Мнение от Kiki » 27 Ное 2016 08:11

Така си е, но ако караш 2.2 177к.с. си е друго. :)
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 42 госта