Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Заключено
pepuno
Мнения: 23
Регистриран на: 23 Дек 2016 02:05
Местоположение: София

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от pepuno » 23 Дек 2016 09:54

Ако си толкова добър ела ще ти пратя на теб ти да я направиш но ако превърти пак ти ще платиш ремонта

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от slowtraveler » 23 Дек 2016 10:07

Офтопик
Ползването на препинателни знаци помага за по-четливо мнение.
Явно не си разбрал - съвсем не съм толкова добър майстор, нито пък имам сервиз...
Обаче при ползване на оригинални части в комплект (както казваш), то причината за неуспешен ремонт остава в 'майстора' - неправилен монтаж или неправилна диагностика (ремонт на резулатата, а не на причинителя)... Или в експлоатанта (директно високо натоварване на току-що ремонтиран двигател)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

pepuno
Мнения: 23
Регистриран на: 23 Дек 2016 02:05
Местоположение: София

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от pepuno » 23 Дек 2016 10:43

Колата е карана до 3000-4000 оборота всичко е правено както го дават стягане на болтове луфтове мерене всичко е в нормите последния път се пееба мотора на 6та предавка на около 3000 оборота все едно има недостик на масло
Прикачени файлове
Ето ги и новите части
Ето ги и новите части
1482482416069-1640710974.jpg (978.02 KiB) Преглеждано 2097 пъти
20161127_155756.jpg
20161127_155756.jpg (1.06 MiB) Преглеждано 2097 пъти
20161127_155657.jpg
20161127_155657.jpg (887.5 KiB) Преглеждано 2097 пъти

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от slowtraveler » 23 Дек 2016 10:50

Разработван ли е двигателя на място с проверка на температурите? Защото ако на 20км от ремонт си я напъвал до 4000об/мин, и 3х.об/мин на 6-та, това е доста сериозно натоварване (и аз съм ги правил тези глупости на времето tooth.gif )...
Просто си научих урока овреме - 100км след основен ремонт бях напънал по подобен начин една стара кола, и за мой късмет имаше надолнище, на което изключих от скорост, и колата изгасна - просто двигателя е бил пред затягане...
Включих на скорост и с 'моторна спирачка' успях да го охладя достатъчно за да си работи нормално... Следващите 1000км карах достатъчно внимателно за да не позволя подобен ефект...
Ако майстора е бил достатъчно кадърен, би трябвало да провери маслените канали (след шлайфа - и каналите в коляновия вал), пръскалки, налягания, температури и т.н.
И ако е направил това - няма откъде да се получи маслен глад (въпреки, че навярно е имал такъв)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

pepuno
Мнения: 23
Регистриран на: 23 Дек 2016 02:05
Местоположение: София

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от pepuno » 23 Дек 2016 11:27

Аз и шефа ми сме маисторите всичко е изчистено перфектно след шлаифане колянов вал е измит от струшките блока магистралите главата всичко свети на място работи около 2 часа и 30 без газ да и се дава ушким да се разработи поне малко и пак се чупи всякакви мотори сме правили палиме ги загреят да пуснат перката 2-3 пъти и почва да е се подава газ но до сега такова нещо не ни се е случвало

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от Scott » 23 Дек 2016 12:43

Само предположение - запушени маслени канали за оттичане между главата и блока заради неоригинална или калпава гарнитура?

pepuno
Мнения: 23
Регистриран на: 23 Дек 2016 02:05
Местоположение: София

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от pepuno » 23 Дек 2016 13:33

Ето я и гарнитурата всички дупкш са така
Прикачени файлове
1482492727220-1640710974.jpg
1482492727220-1640710974.jpg (936.34 KiB) Преглеждано 2070 пъти
1482492746374-193872298.jpg
1482492746374-193872298.jpg (808.92 KiB) Преглеждано 2070 пъти

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от ufer » 23 Дек 2016 14:44

Да, това е наистина много лош късмет! Помислих си, че при първия блок се е променило съосието между петите на основните лагери. Но и при втория блок да се получи същият резултат е странно. Да не би майсторът волно или неволно да е разменил петите на двата блока. Всеки би трябвало да знае, че това е недопустимо. Много сериозна загадка!

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от ufer » 23 Дек 2016 14:53

Или много е вероятно още първия път да се е усукал коляновият вал. Може би съвсем малко, но достатъчно да прави беля...

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от slowtraveler » 23 Дек 2016 16:24

Скот май ще излезе прав :whistle:
Май има доста дупки запушени от гарнитурата (и водни такива - може да са затегнали бутала)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

pepuno
Мнения: 23
Регистриран на: 23 Дек 2016 02:05
Местоположение: София

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от pepuno » 23 Дек 2016 19:42

Цилиндрите са перфектни вала е блока с всички биели са карани при наи добрата шлаеф база в софия в кв.хладилника всичко е проверено гарнитурите първите 2 пъти беше оригинална от toyota първия път преди аз да я зема е правена в сервиз само за toyota и пак все един и същи проблем

pepuno
Мнения: 23
Регистриран на: 23 Дек 2016 02:05
Местоположение: София

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от pepuno » 23 Дек 2016 19:54

А и другото което е след тия в toyota коляновия вал и биулите са чисто нови също така и маслената помпа оригинални от toyota

pepuno
Мнения: 23
Регистриран на: 23 Дек 2016 02:05
Местоположение: София

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от pepuno » 23 Дек 2016 19:59

Ако някои и е мераклия 4000 лева с 2 мотора колата е сиф мат в перфектен вид е всичко освен мотора кожен салон 2003 година зимни и летни гуми платено каско преглед и застраховка до април 2017г 2000 под цената на наи ефтината която е пусната в нета

Аватар
max-2
Мнения: 1777
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от max-2 » 24 Дек 2016 14:04

Някоя тапа или клапанче по маслената магистрала може да е. Налягане с манометър на маслото мерихте ли? Ако стои на 1.5 при натоварен мотор лампа няма да светне и двг. отива на кино като е нов.
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Celica T23 VVTL-i "изклопал вал"

Мнение от slowtraveler » 24 Дек 2016 14:30

Не знам - виждам, че гарнитурата на снимката твърдо не е подходяща ако сте я сложили така... Което отново ме навежда на мисълта за майсторлъка :whistle:
А дали има друг проблем - вече трябва да се рови надълбоко... Може да е причината, посочена и от Макс (преди няколко мнения съм писал за измерване на наляганията, ама май това не е правено)...

П.С. моля предложенията за продажба, ако са сериозни, да бъдат оформени правилно и публикувани в правилния раздел... Тази тема е чисто техническа...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта