Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 07 Окт 2016 20:14

Ivanov написа: Овалният не става определено. Не знам защо предишният собственик го е набутал в тази кутия. Тя стои с 5 мм отворена и леглото й е правоъгълно. Ще търся другия.

С правилния филтър работи по - тихо, наложи се да пусна четвърт оборот от газта, но пък ауспухът изкара вода, което съм чул, че е добре за работа на газ. .. Иначе мощността си е същата и припукването си го има. Още 12 дни до заплата и - "доктор" guns.gif

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от мехаННика » 07 Окт 2016 20:49

Припукването насочва към клапани, премери компресия и при разлика повече от 1bar сваляй главата.

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 07 Окт 2016 23:16

мехаННика написа: Припукването насочва към клапани, премери компресия и при разлика повече от 1bar сваляй главата.

Ще пиша след "доктора"

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 11 Окт 2016 15:26

Колеги, малко разтеглям темата, но не намерих информация: Дали може загубата на мощност и припукваниятв да са от неправилно работещи датчици, които контролират предвиарението на искрата и кои датчици при 4а - fe влияят върху предварението на искрата?

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 21 Окт 2016 23:39

Здравейте, има малко развитие по моя въпрос. Ходих на газаджия и той провери изпарителя - "Ловато". Каза ми, че е "скопена" точно от него. Въртя месинговото цилиндърче отгоре, въртя врътката за натягане ня мембраните, мери отзад газовете с някакъв кикерец, пусна се два пъти и ми каза, че я е нагласил оптимално за състоянието на двигателя. Посъветва ме да отида на електричар да ми замери кабели, свещи и дистрибуторна капачка, за да се види откъде е припукването след форсаж.
Междинен резултат: Двигателят "има бас", набира малко по - бързо и поддържам скорост само с допир на крака до педала.
Пича ми обясни, че е пусната много газ за празния ход от месинговата врътка и затова врътката за натягане на мембраните е натегната така, че да пускат малко газ. Поне така ми го обясни като на лаик. Ще пиша след, като намеря време и кинти за токаджия.
Между другото на студен двигател за няколко секунди се чува едно клапанче. Не знам дали е от значение.
Поздрави!

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 01 Ное 2016 16:50

Грешка 21 - ламбда сонда.
Момчета, ламбдата влияе, ли и на газ? Предварение? Количество постъпващ въздух?
Имам емулатор, които да лъже компа. Предполагам, че не е сложен за хубост?...

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 22 Ное 2016 14:09

Момчета, развитие: нов изпарител и голямо подобрение и на следваща заплата смяна на плочката, че тая е лишена от аеродинамика. Токове и компресия са ок. Това казаха майсторите.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 29 госта