Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 24 Сеп 2016 21:58

Здравейте, новобранец съм тук. От два месеца се радвам на комфорт и удоволствие от шофирането на Carina E 1.6 GLI, 107 hp.
Много съм доволен от случайно попадналата ми за покупка Карина. Имам обаче един въпрос относно мощността: Преди да се кача на този автомобил, карах една древна, текезесарска вектра със същата кубатура, също така банзин - газ като Каринчето и с 30 кончета по - слаба. Не знам дали е в реда на нещата, но по - сериознте баири, които с дойче тротинетката вземах на 5 - а скорост, с Каринчето ги качвам на 3 - та. Направи ми впечатление, че доста мудно ускорява и на светофар трябва да я натисна до 3500 об/мин, за да не изостана от околните коли. Газовата е монтирана прецизно - при превключване на горивата няма никаква загуба на мощност, или придърпвяне. При 120 км/ч използвам 5 мм от хода на педала (на равно и в лек баир). Не ми харесва загубата на мощност при по - сериозните баири. Разходът на газ е комичен - 7.5/100. Пипа масло около 800 ml на 2000 км. Забелязах, че и на бензин и на газ празният ход пада с около 150 об/мин, след спиране. Чек - ът ми свети, когато съм на бензин, на газ не свети, ГО има и емулатор. Свети ми и ABS. Ауспухът духа нормално, има малък слой сажди и леко се намокря при каране сутрин, когато е хладно. Мощността на газ и бензин ми се вижда еднаква. Въпросът ми е да търся, ли проблем относно мощността?

Аватар
max-2
Мнения: 1789
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 44 пъти

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от max-2 » 25 Сеп 2016 13:18

Скоростите на карината са доста дълги. Отпусни малко газчица, този разход е много нисък, затова не върви. Сигурно бензиновите инжектори са малко позапушени.
Carina E 4AFE LB 1992

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 25 Сеп 2016 14:54

Благодаря, max - 2. Ще опитам по този нчин и ще пиша.
----------------------------
Благодаря и на bass - man
 ! Съобщение от: Akima
Добре дошъл.
За подобни мнения има система за рейтинг - палците вдясно от всеки полезен пост.
Последно промяна от Akima на 25 Сеп 2016 15:04, променено общо 1 път.
Причина: Слети мнения.Моля прочетете правилата и важните теми.

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 25 Сеп 2016 20:35

Здравейте отново, здравей max - 2. Отворих кранчето на газ - та отначало с половин оборот и после с още четвърт. Мощността се вдигна и сега само "галя" педала. Мокрото по ауспуха е повече. Очаквах да започне да се дави, но явно е била "скопена". Заредих газ догоре, утре имам 100 км преход и ще пиша как се държи в баир. Като заредя отново, ще сметна и разхода. Благодаря отново! punk.gif

Аватар
G.Panayotov
Мнения: 153
Регистриран на: 28 Сеп 2015 17:05
Местоположение: Варна

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от G.Panayotov » 25 Сеп 2016 21:19

Виж защо ти свети check engine, предполагам по описаното има проблем с О2 сензор или както каза колегата инжектори, но на диагностика ще си каже най-добре.
°Toyota Avensis T25 D-CAT Executive 2AD-FHV

°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 26 Сеп 2016 14:42

Здравейте, момчета! Аз съм объркан! :help: Никакъв резултат от пускането на повече газ. Сетих се обаче да проверя въздуха: Запуших с длан дупката, която е изрязана на кутията на филтъра заради АГУ (заводският вход е запушен със сребърно тиксо), очаквайки колата да угасне... ДАЖЕ НЕ СИ ПРОМЕНИ ОБОРОТИТЕ!!! :help: Дори се форсира като дръпнах газ - та!!!
??? Огледах дебелия маркуч - здрав... Има едно пластмасово съдче - здраво! Всички скоби - натегнати! ??? :help:

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 27 Сеп 2016 18:59

Здравейте отново, свалих свещите, и четирите бяха със сиви електроди, но едната имаше около 5 мм кафяв пръстен на керамичния изолатор, веднага от шестограма нагоре. Помислих, че е масло, но не се изтри с парцал, а започна са се чисти като понатиснах с нокът. Забелязах и, че след форсиране, при връщането на оборотите надолу, има припукване в изходния колектор и на газ, и на бензин. .. Дали е от свеща?

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 28 Сеп 2016 21:24

Здравейте пак. Прочетох, че кафявия пръстен по свеща е от йонизирани газове и не означавало, че е свършила. Преди малко направих друга проба: Издърпах четвъртитите гумени капачена по дължина на кабелите така, че да мога да виждам дупките, в които са лулите на свещите. Запалих и форсирах, но не видях никаква искра извън лулите, а си беше доста тъмно... След форсаж, докато се връщат оборотите, има припуквания в колекторите. По - изразени са, когато горивото е газ (пропан - бутан, де). Споменах и, че като запуша дупката, от която смуче въздух, двигателят дори не губи оборотит, камоли да гасне... Колеги, моля ви, кажете ми от къде този двг може да смуче въздух? :help: дебелият маркуч е здрав и здраво стегнат...

tora
Мнения: 1011
Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
Местоположение: Ст. Загора
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от tora » 29 Сеп 2016 16:09

Не знам коя дупка е запушена с тиксо, и в кой край. Направо на филтърната кутия? Никога не съм се доближавал и не ми е представлявало интерес алтернативно гориво, за това питам. На коли, които съм имал, след началото на въздухозаборника по твърдата част има по 2-3 отвора, предполагам направени за избягване засмукване на вода. Други имат и втори заборник, смучещ топло от колектора.

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 29 Сеп 2016 16:32

tora написа: Не знам коя дупка е запушена с тиксо, и в кой край. Направо на филтърната кутия? Никога не съм се доближавал и не ми е представлявало интерес алтернативно гориво, за това питам. На коли, които съм имал, след началото на въздухозаборника по твърдата част има по 2-3 отвора, предполагам направени за избягване засмукване на вода. Други имат и втори заборник, смучещ топло от колектора.
Някъде след дебелия маркуч смуче. След дебелия маркуч, който свързва кутията на филтъра с металния корпус на смукателния колектор. Там къде може да смуче се чудя? ...

Аватар
G.Panayotov
Мнения: 153
Регистриран на: 28 Сеп 2015 17:05
Местоположение: Варна

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от G.Panayotov » 29 Сеп 2016 18:26

Ако пръскаш с възпламеним спрей от където смуче въздух ще се повишат временно оборотите и по този ще намериш локацията ако изобщо от някъде има пробойна.
Ако дърпаше въздух оборотите щяха да скачат или да са завишени, така че не мисля че ти е от там проблема.
Заведи си колата на елкон ~20лв ще ти струва някъде(зависи къде ще отидеш) вместо да налучкваш на проба грешка.
Така ще ти се спести време и излишни разходи.
°Toyota Avensis T25 D-CAT Executive 2AD-FHV

°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 29 Сеп 2016 20:36

Локализирахме проблема с помощта на двама майстори. Не смуче вуздух след филтъра. Мембраната на изпарителя вкарва антифриз в цилиндрите. При 15 км яко юркане на бензин антифризът не мръдна, а на газ намалява. Бях забравил да спомена, че пипа антифриза. Има и кабел, или свещ за смяна, защото припукването го има слабо и еднократно на бензин. Ще отида и на комп, ама на заплата. Благодаря на всички :thumbsup:

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 07 Окт 2016 00:35

Тема с продължение: въздушният филтър не пасва на кутията, тя не може да се затвори плътно и покрай него влиза въздух. Филтърът е с овали вместо ъгли и от там влиза и нефилтриран въздух изотдолу. Най - интересното е, че е даден по каталог за тойота Карина... wacko.gif.
Моля ви, дайте някаква снимка на филтър за моята toyota carina E 1.6 gli, 107 hp, 1994???

Аватар
max-2
Мнения: 1789
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 44 пъти

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от max-2 » 07 Окт 2016 07:20

Има два вида. Този с овалните ъгли е твърд пластмасов корпус с черно гумено уплътнение. Другия е мек и се състои само от хартия, залята с пореста гума със светъл цвят.
Carina E 4AFE LB 1992

Ivanov
Мнения: 122
Регистриран на: 24 Сеп 2016 21:27
Местоположение: Враца/София

Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI

Мнение от Ivanov » 07 Окт 2016 07:29

Овалният не става определено. Не знам защо предишният собственик го е набутал в тази кутия. Тя стои с 5 мм отворена и леглото й е правоъгълно. Ще търся другия.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 115 госта