С правилния филтър работи по - тихо, наложи се да пусна четвърт оборот от газта, но пък ауспухът изкара вода, което съм чул, че е добре за работа на газ. .. Иначе мощността си е същата и припукването си го има. Още 12 дни до заплата и - "доктор"
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
С правилния филтър работи по - тихо, наложи се да пусна четвърт оборот от газта, но пък ауспухът изкара вода, което съм чул, че е добре за работа на газ. .. Иначе мощността си е същата и припукването си го има. Още 12 дни до заплата и - "доктор"
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 17 пъти
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Припукването насочва към клапани, премери компресия и при разлика повече от 1bar сваляй главата.
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Колеги, малко разтеглям темата, но не намерих информация: Дали може загубата на мощност и припукваниятв да са от неправилно работещи датчици, които контролират предвиарението на искрата и кои датчици при 4а - fe влияят върху предварението на искрата?
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Здравейте, има малко развитие по моя въпрос. Ходих на газаджия и той провери изпарителя - "Ловато". Каза ми, че е "скопена" точно от него. Въртя месинговото цилиндърче отгоре, въртя врътката за натягане ня мембраните, мери отзад газовете с някакъв кикерец, пусна се два пъти и ми каза, че я е нагласил оптимално за състоянието на двигателя. Посъветва ме да отида на електричар да ми замери кабели, свещи и дистрибуторна капачка, за да се види откъде е припукването след форсаж.
Междинен резултат: Двигателят "има бас", набира малко по - бързо и поддържам скорост само с допир на крака до педала.
Пича ми обясни, че е пусната много газ за празния ход от месинговата врътка и затова врътката за натягане на мембраните е натегната така, че да пускат малко газ. Поне така ми го обясни като на лаик. Ще пиша след, като намеря време и кинти за токаджия.
Между другото на студен двигател за няколко секунди се чува едно клапанче. Не знам дали е от значение.
Поздрави!
Междинен резултат: Двигателят "има бас", набира малко по - бързо и поддържам скорост само с допир на крака до педала.
Пича ми обясни, че е пусната много газ за празния ход от месинговата врътка и затова врътката за натягане на мембраните е натегната така, че да пускат малко газ. Поне така ми го обясни като на лаик. Ще пиша след, като намеря време и кинти за токаджия.
Между другото на студен двигател за няколко секунди се чува едно клапанче. Не знам дали е от значение.
Поздрави!
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Грешка 21 - ламбда сонда.
Момчета, ламбдата влияе, ли и на газ? Предварение? Количество постъпващ въздух?
Имам емулатор, които да лъже компа. Предполагам, че не е сложен за хубост?...
Момчета, ламбдата влияе, ли и на газ? Предварение? Количество постъпващ въздух?
Имам емулатор, които да лъже компа. Предполагам, че не е сложен за хубост?...
Мощност Карина Епсилон 1.6 GLI
Момчета, развитие: нов изпарител и голямо подобрение и на следваща заплата смяна на плочката, че тая е лишена от аеродинамика. Токове и компресия са ок. Това казаха майсторите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта