проблем при запалване

Публикувай отговор
todor87
Мнения: 188
Регистриран на: 04 Яну 2010 21:39
Местоположение: Пловдив

проблем при запалване

Мнение от todor87 » 07 Дек 2016 17:09

Дано си си решил проблема трайно. Но от написаното по-горе си мисля, че може би си избързал с покупката на дюзи защото:

Винаги на диагностика отклонение дават поне две дюзи дори да има само една проблемна. Това е така, защото ЕКУ-то гледа да компенсира влошената работа на проблемната дюза с следващата по реда на запалване ( 1-3-4-2 ) за да има стабилна работа като цяло на мотора. В твоя случай вероятно 4-ти е бил +2.5 , а 2-ри -2.5 ( само предполагам). Тези стойности при теб обаче може да са излизали от загубата на компресия от издуханите дифтунги, а не от проблем с дюза(ите). Затова според мен е грешно да се купуват нови дюзи преди да си проверил старите и да си сигурен, че са дефектирали. Много добре, че сте почистили колектора. А СЦВ-то на 2,0 и 2,2 Тойота вече може спокойно да го пишат като консуматив за смяна през 100-150к.
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

проблем при запалване

Мнение от iovkito » 07 Дек 2016 17:51

Чак пък консуматив. Моя го смених , а му нямаше нищо , на 265 000 км .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

todor87
Мнения: 188
Регистриран на: 04 Яну 2010 21:39
Местоположение: Пловдив

проблем при запалване

Мнение от todor87 » 07 Дек 2016 18:05

iovkito написа: Чак пък консуматив. Моя го смених , а му нямаше нищо , на 265 000 км .
То и на моя му "нямаше нищо" (работеше си) ама графиката друго показа:
стар
3 ta.jpg
3 ta.jpg (243.4 KiB) Преглеждано 3126 пъти
нов
2 ra.jpg
2 ra.jpg (122.42 KiB) Преглеждано 3126 пъти
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща

NEUSPEED
Мнения: 97
Регистриран на: 19 Юли 2015 13:03
Местоположение: Перник

проблем при запалване

Мнение от NEUSPEED » 08 Дек 2016 09:31

Колеги мога да кажа вече със сигурност, че инициализацията при мен помогна. Не знам до кога но за момента всичко е ОК. Сутринта при температура -8 градуса запали без да се замисли.
Toyota Avensis T25 2.2D4D

todor87
Мнения: 188
Регистриран на: 04 Яну 2010 21:39
Местоположение: Пловдив

проблем при запалване

Мнение от todor87 » 08 Дек 2016 11:43

Като спре да помага поне е ясно. SCV клапан :thumbsup:
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща

NEUSPEED
Мнения: 97
Регистриран на: 19 Юли 2015 13:03
Местоположение: Перник

проблем при запалване

Мнение от NEUSPEED » 10 Яну 2017 08:36

Да драсна още някой ред по темата. Инициализацията помогна за около 3-4 седмици. След това нещата почнаха леко по леко да се връщат по старо му, но поне това е сигнал (като чета мненията тук) че е за смяна SCV клапана. Не съм го сменял още, но вече се оглеждам в тази посока. Междувременно направих пак инициализация и съответно колата почна пак да пали сутрин без проблем (за известно време), с изключение на събота сутринта, когато в Перник беше -21 градуса и се наложи да въртя на стартера 15 - 20 секунди преди да запали, но предполагам че се дължи пак на SCV клапана. Все пак инициализацията му помага временно, но не го "лекува" на 100%.
Toyota Avensis T25 2.2D4D

Аватар
Mkarimov
Мнения: 14
Регистриран на: 15 Мар 2015 20:59
Местоположение: София

проблем при запалване

Мнение от Mkarimov » 10 Яну 2017 09:17

Само да попитам todor87, и NEUSPEED, , когато говорим за DLC3 става въпрос за OBDII буксата?
Model: Toyota Avensis; Build Date: 08/2005; Body: WG WAGON
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION

disi78
Мнения: 49
Регистриран на: 27 Май 2016 16:32
Местоположение: Varna

проблем при запалване

Мнение от disi78 » 10 Яну 2017 14:36

Да попитам ако може за инициализацията нещо с превода се бъркам при загрят двигател ли се прави или след това трябва да се стигнат параметрите които са описани
Corolla verso 2.2 d4d

velmoja
Мнения: 29
Регистриран на: 06 Мар 2016 08:49
Местоположение: София

проблем при запалване

Мнение от velmoja » 10 Яну 2017 17:52

Как точно да разчитам графиките на SCV клапана отгоре? Със стария клапан налягането на горивото е 59000, а с новия 37000, тоест дефектиралия клапан води до повишено налягане - това ли е?
А как точно се стига до проверка на SCV клапана в Techstream и трябва ли да се изфорсирва двигателя или не по време на теста?
Toyota Corolla Verso - 2.2 D4D (136hp) 2AD-FTV

NEUSPEED
Мнения: 97
Регистриран на: 19 Юли 2015 13:03
Местоположение: Перник

проблем при запалване

Мнение от NEUSPEED » 11 Яну 2017 09:04

Mkarimov написа: Само да попитам todor87, и NEUSPEED, , когато говорим за DLC3 става въпрос за OBDII буксата?
Да за OBD II буксата става въпрос.
disi78 написа: Да попитам ако може за инициализацията нещо с превода се бъркам при загрят двигател ли се прави или след това трябва да се стигнат параметрите които са описани
След като направиш инициализацията, трябва да оставиш двигателя да достигне температура 60 градуса поне, БЕЗ ДА ГО ФОРСИРАШ, и така да поработи минимум една минута.
Toyota Avensis T25 2.2D4D

disi78
Мнения: 49
Регистриран на: 27 Май 2016 16:32
Местоположение: Varna

проблем при запалване

Мнение от disi78 » 11 Яну 2017 10:55

Така и направих снощти инициализацията и тази сутрин запали при -8 от раз . Само да видим до кога ще е
Corolla verso 2.2 d4d

tireks50@abv.bg
Мнения: 35
Регистриран на: 23 Окт 2015 16:27
Местоположение: Бяла.Област Русе

проблем при запалване

Мнение от tireks50@abv.bg » 12 Яну 2017 10:50

Може да си "поправите" горивото с малко метанол.На -12 колата запали с колебание.Вчера сложих около 50мл.в студената нафта (нямах повече) и запалих мотора за да изгори горивото по пътя си докато почне да гори вече дозираната нафта с метанол.За да съм сигурен оставих колата да работи 15 мин.Днес към 8ч.при -16 колата запали със много леко колебание.Резервоара ми е пълен и мисля,че 100-150мл на пълен е достатъчно.Метанола се продава от фирмите занимаващи се с хладилна техника.Не вземайте от аптеките етилов спирт защото в него има вода независимо от процентите на етикета.Ако решите да ползвате метанол внимавайте много никой освен вас да няма достъп до него защото една малка глътка от него е ФАТАЛНА!!

tireks50@abv.bg
Мнения: 35
Регистриран на: 23 Окт 2015 16:27
Местоположение: Бяла.Област Русе

проблем при запалване

Мнение от tireks50@abv.bg » 12 Яну 2017 11:05

Все пак какво трябва да показва графиката на scv клапана.Аз със оскъдните си знания проверявах работата на моя по време на движение на автопилот и скорост 100км/ч.Графиките на горивото и на рейла бяха прави, близки една до друга и една в/у друга.Какво се гледа и как се настройва програмата не знам.

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

проблем при запалване

Мнение от mfandakov » 12 Яну 2017 11:20

Графиката в зелено е ,,нужната за добрата работа,тя се подава от компютъра,, Target Common Rail Pressure.
Графиката в синьо е налягането в системата,,Fuel Press,,

При скорост на автопилот при определена скорост,е нормално графиките да са ,,прави,,,ако искаш по добра информация за работата на системата карай колата в градски условия при различни натоварвания на мотора и тогава гледай графиките. :thumbsup:
worthy.gif

tireks50@abv.bg
Мнения: 35
Регистриран на: 23 Окт 2015 16:27
Местоположение: Бяла.Област Русе

проблем при запалване

Мнение от tireks50@abv.bg » 12 Яну 2017 12:16

Да де но как трябва да са двете графики.Спомням си какво ми каза човека който се занимаваше с моята кола-на празен ход налягането на рейла трябва да е постоянно а на горивото много близо до него.За съжаление човека почина.На техстрийма налягането беше постоянно (37600)на празен ход и загрял . мотор.Забелязах,че при студен мотор налягането на рейла е (42000-47000) на празен ход и постепенно пада като загрява до 37600 и повече не се изменя нито нагоре нито надолу.Като карам градско как трябва да са графиките.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта