проблем при запалване

Публикувай отговор
2maxi2
Мнения: 17
Регистриран на: 29 Яну 2017 15:39
Местоположение: Свиленград

проблем при запалване

Мнение от 2maxi2 » 10 Фев 2017 14:54

jim_beam написа:
2maxi2 написа: 600 лв клапана и 40 лв труд
от колегата тук ли или от тойота е тая цена?
и при моята го имам тоя проблем от няколко год. май,но си карам така.да видим докога ще е...
Колата ,я оставих да във VLADOVSERVIC- Димитровград. Там откриха проблема и поръчали клапана от Пловдив ,но не е закупен от Тойота а от магазин на Bosch.

2maxi2
Мнения: 17
Регистриран на: 29 Яну 2017 15:39
Местоположение: Свиленград

проблем при запалване

Мнение от 2maxi2 » 12 Фев 2017 18:16

Малко помощ за инициализацията на SCV клапана с кламера?
Двигателя трябва ли да бъде загрял?
Слагам кламера, давам на контакт и изчаквам 3 мин. Изключвам от контакт ,махам кламера и запалвам двигателя.
Това ли е правилната последователност?

arti
Мнения: 60
Регистриран на: 02 Сеп 2015 00:14
Местоположение: Стара Загора

проблем при запалване

Мнение от arti » 12 Фев 2017 21:20

Да. Аз го правих на студен двигател и от тогава (месец и половина) нямам проблеми. След като запалиш трябва да оставиш колата да загрее над 60 градуса (да отвори термостата и да започне да топли големия маркуч.. аз по това познах поне) не трябва да форсираш колата, а да оставиш да загрее сама... без газ. Успех!
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.

Iliyа Damyanov
Мнения: 384
Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
Местоположение: Мюнхен

проблем при запалване

Мнение от Iliyа Damyanov » 12 Фев 2017 22:55

arti написа: Да. Аз го правих на студен двигател и от тогава (месец и половина) нямам проблеми. След като запалиш трябва да оставиш колата да загрее над 60 градуса (да отвори термостата и да започне да топли големия маркуч.. аз по това познах поне) не трябва да форсираш колата, а да оставиш да загрее сама... без газ. Успех!
Не казват , че съм прост а ми казват , че трябвало да ми се обеснява повече. В тая връзка не ми става ясно как се прави при студен двигател като го оставиш да загрее над 60 градуса ?

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

проблем при запалване

Мнение от jim_beam » 12 Фев 2017 23:14

в указанието от тойота пише,че преди да започнеш да правиш процедурата по инициализацията двигателя трябва да е загрял,ето:

fully warm up the engine...

качил съм файла на предната страница,толкова ли е трудно да го отворите и прочетете!
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

arti
Мнения: 60
Регистриран на: 02 Сеп 2015 00:14
Местоположение: Стара Загора

проблем при запалване

Мнение от arti » 12 Фев 2017 23:17

Iliyа Damyanov написа:
arti написа: Да. Аз го правих на студен двигател и от тогава (месец и половина) нямам проблеми. След като запалиш трябва да оставиш колата да загрее над 60 градуса (да отвори термостата и да започне да топли големия маркуч.. аз по това познах поне) не трябва да форсираш колата, а да оставиш да загрее сама... без газ. Успех!
Не казват , че съм прост а ми казват , че трябвало да ми се обеснява повече. В тая връзка не ми става ясно как се прави при студен двигател като го оставиш да загрее над 60 градуса ?
След като сложих кламера контакт 3 минути и тогава запалих колата и я оставих да загрее... кое е неясното ?
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.

noemis
Мнения: 25
Регистриран на: 26 Апр 2013 22:55
Местоположение: София

проблем при запалване

Мнение от noemis » 16 Фев 2017 19:44

Здравейте,
И аз имах проблеми с паленето на Авенсиса(2.2 д4д). Поръчах подобрения клапан(04226-26020), но ми беше доставен (04226-0L010).
Номера го видях, че е друг след като ми беше сложен клапана.
И въпроса ми е дали тази част е за мойта кола.
Номера на помпата ми е:
22100-0R011
Hu29400-0870
Toyota Avensis 2.2 d4d 2009 Т25
Toyota Yaris 1.3 2008

asdias
Мнения: 4
Регистриран на: 27 Сеп 2017 18:58
Местоположение: Sofia

проблем при запалване

Мнение от asdias » 27 Окт 2017 18:57

noemis написа: Здравейте,
И аз имах проблеми с паленето на Авенсиса(2.2 д4д). Поръчах подобрения клапан(04226-26020), но ми беше доставен (04226-0L010).
Номера го видях, че е друг след като ми беше сложен клапана.
И въпроса ми е дали тази част е за мойта кола.
Номера на помпата ми е:
22100-0R011
Hu29400-0870
А с (04226-0L010) който са ти доставили реши ли се проблема с паленето
Toyota Auris 2.0 126 к.с.

noemis
Мнения: 25
Регистриран на: 26 Апр 2013 22:55
Местоположение: София

проблем при запалване

Мнение от noemis » 29 Окт 2017 20:20

Ами не знам, ще чакам да застудее и ще видим. След като го смених и вече нямаше много отрицателни температури.
Toyota Avensis 2.2 d4d 2009 Т25
Toyota Yaris 1.3 2008

tireks50@abv.bg
Мнения: 35
Регистриран на: 23 Окт 2015 16:27
Местоположение: Бяла.Област Русе

проблем при запалване

Мнение от tireks50@abv.bg » 04 Ное 2017 16:32

Тая процедура с кламера става ли на 2.2 136 к.с.

donibrasco
Мнения: 142
Регистриран на: 24 Юли 2016 12:51
Местоположение: пазарджик
Получена  благодарност: 1 път

проблем при запалване

Мнение от donibrasco » 20 Яну 2018 00:33

Здравейте, проблемът с трудното палене в студеното време съпътства и мен. Стартера върти яко и дори и не приклявка, все едно няма гориво, да ама почва да мирише на сурова нафта, подам спрея за старт и пали на четвърт.., майстор ми казва, че нямам подгрев. Проверихме свещите като ги замерихме на място с лампа, излиза че са здрави, проверихме релето-и то здраво, по кабелите от релето до свещите има връзка... Остана датчика за температура на въздуха да лъже и да не задейства релето, а от там и подгрева да не включва... Закачих техстрийма и на "air intake" пише 14С, а навън реално беше 0С.. ето и скрийншот от техстрийма, ако може да ми дадете някаква насока:
Screenshot_1.png
Screenshot_1.png (55.73 KiB) Преглеждано 2912 пъти
Ще пробвам и инициализация, макар че нямам симптомите - палене и гаснене.
Т25 Комби 2ADFTV non dpf

Аватар
biro
Мнения: 2628
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 60 пъти

проблем при запалване

Мнение от biro » 20 Яну 2018 10:04

Двигателят ти е почти загрял, за това intake air е 14 градуса.
Все пак провери дали има напрежение на свещите при включване на контакт.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

donibrasco
Мнения: 142
Регистриран на: 24 Юли 2016 12:51
Местоположение: пазарджик
Получена  благодарност: 1 път

проблем при запалване

Мнение от donibrasco » 21 Яну 2018 18:03

biro, значи слагам уреда на акумулатора на минуса и на шината, подава се на контакт и не отчита напрежение... Температура е 0С, трябва да изчакам да стане по студено ли?!
Т25 Комби 2ADFTV non dpf

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

проблем при запалване

Мнение от slowtraveler » 21 Яну 2018 18:37

Колегата има предвид, че според скрийншота двигателят вече е бил загрял (работил 16минути, антифризът +72С), и е възможно входящият въздух да е бил топъл...
Затова направете такъв скрийн-шот на студен двигател - когато не е пален, и когато е студено...

П.С. Техстрийма не показва ли командата към свещите?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
biro
Мнения: 2628
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 60 пъти

проблем при запалване

Мнение от biro » 21 Яну 2018 19:07

И това имам в предвид, но другото е, че може да липсва напрежене на подгревните свещи - изгорял предпазител, дефектни проводници или реле.
За да се елиминира проблем с температурен сензор направете диагностика на студен двигател. И ако показва нормална температура, тръгвате по пътя на захранването на свещите.

П.с. На 0 градуса също трябва да има напрежение на свещите.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 37 госта