Страница 3 от 7

проблем при запалване

Публикувано на: 07 Дек 2016 17:09
от todor87
Дано си си решил проблема трайно. Но от написаното по-горе си мисля, че може би си избързал с покупката на дюзи защото:

Винаги на диагностика отклонение дават поне две дюзи дори да има само една проблемна. Това е така, защото ЕКУ-то гледа да компенсира влошената работа на проблемната дюза с следващата по реда на запалване ( 1-3-4-2 ) за да има стабилна работа като цяло на мотора. В твоя случай вероятно 4-ти е бил +2.5 , а 2-ри -2.5 ( само предполагам). Тези стойности при теб обаче може да са излизали от загубата на компресия от издуханите дифтунги, а не от проблем с дюза(ите). Затова според мен е грешно да се купуват нови дюзи преди да си проверил старите и да си сигурен, че са дефектирали. Много добре, че сте почистили колектора. А СЦВ-то на 2,0 и 2,2 Тойота вече може спокойно да го пишат като консуматив за смяна през 100-150к.

проблем при запалване

Публикувано на: 07 Дек 2016 17:51
от iovkito
Чак пък консуматив. Моя го смених , а му нямаше нищо , на 265 000 км .

проблем при запалване

Публикувано на: 07 Дек 2016 18:05
от todor87
iovkito написа: Чак пък консуматив. Моя го смених , а му нямаше нищо , на 265 000 км .
То и на моя му "нямаше нищо" (работеше си) ама графиката друго показа:
стар
3 ta.jpg
3 ta.jpg (243.4 KiB) Преглеждано 3153 пъти
нов
2 ra.jpg
2 ra.jpg (122.42 KiB) Преглеждано 3153 пъти

проблем при запалване

Публикувано на: 08 Дек 2016 09:31
от NEUSPEED
Колеги мога да кажа вече със сигурност, че инициализацията при мен помогна. Не знам до кога но за момента всичко е ОК. Сутринта при температура -8 градуса запали без да се замисли.

проблем при запалване

Публикувано на: 08 Дек 2016 11:43
от todor87
Като спре да помага поне е ясно. SCV клапан :thumbsup:

проблем при запалване

Публикувано на: 10 Яну 2017 08:36
от NEUSPEED
Да драсна още някой ред по темата. Инициализацията помогна за около 3-4 седмици. След това нещата почнаха леко по леко да се връщат по старо му, но поне това е сигнал (като чета мненията тук) че е за смяна SCV клапана. Не съм го сменял още, но вече се оглеждам в тази посока. Междувременно направих пак инициализация и съответно колата почна пак да пали сутрин без проблем (за известно време), с изключение на събота сутринта, когато в Перник беше -21 градуса и се наложи да въртя на стартера 15 - 20 секунди преди да запали, но предполагам че се дължи пак на SCV клапана. Все пак инициализацията му помага временно, но не го "лекува" на 100%.

проблем при запалване

Публикувано на: 10 Яну 2017 09:17
от Mkarimov
Само да попитам todor87, и NEUSPEED, , когато говорим за DLC3 става въпрос за OBDII буксата?

проблем при запалване

Публикувано на: 10 Яну 2017 14:36
от disi78
Да попитам ако може за инициализацията нещо с превода се бъркам при загрят двигател ли се прави или след това трябва да се стигнат параметрите които са описани

проблем при запалване

Публикувано на: 10 Яну 2017 17:52
от velmoja
Как точно да разчитам графиките на SCV клапана отгоре? Със стария клапан налягането на горивото е 59000, а с новия 37000, тоест дефектиралия клапан води до повишено налягане - това ли е?
А как точно се стига до проверка на SCV клапана в Techstream и трябва ли да се изфорсирва двигателя или не по време на теста?

проблем при запалване

Публикувано на: 11 Яну 2017 09:04
от NEUSPEED
Mkarimov написа: Само да попитам todor87, и NEUSPEED, , когато говорим за DLC3 става въпрос за OBDII буксата?
Да за OBD II буксата става въпрос.
disi78 написа: Да попитам ако може за инициализацията нещо с превода се бъркам при загрят двигател ли се прави или след това трябва да се стигнат параметрите които са описани
След като направиш инициализацията, трябва да оставиш двигателя да достигне температура 60 градуса поне, БЕЗ ДА ГО ФОРСИРАШ, и така да поработи минимум една минута.

проблем при запалване

Публикувано на: 11 Яну 2017 10:55
от disi78
Така и направих снощти инициализацията и тази сутрин запали при -8 от раз . Само да видим до кога ще е

проблем при запалване

Публикувано на: 12 Яну 2017 10:50
от tireks50@abv.bg
Може да си "поправите" горивото с малко метанол.На -12 колата запали с колебание.Вчера сложих около 50мл.в студената нафта (нямах повече) и запалих мотора за да изгори горивото по пътя си докато почне да гори вече дозираната нафта с метанол.За да съм сигурен оставих колата да работи 15 мин.Днес към 8ч.при -16 колата запали със много леко колебание.Резервоара ми е пълен и мисля,че 100-150мл на пълен е достатъчно.Метанола се продава от фирмите занимаващи се с хладилна техника.Не вземайте от аптеките етилов спирт защото в него има вода независимо от процентите на етикета.Ако решите да ползвате метанол внимавайте много никой освен вас да няма достъп до него защото една малка глътка от него е ФАТАЛНА!!

проблем при запалване

Публикувано на: 12 Яну 2017 11:05
от tireks50@abv.bg
Все пак какво трябва да показва графиката на scv клапана.Аз със оскъдните си знания проверявах работата на моя по време на движение на автопилот и скорост 100км/ч.Графиките на горивото и на рейла бяха прави, близки една до друга и една в/у друга.Какво се гледа и как се настройва програмата не знам.

проблем при запалване

Публикувано на: 12 Яну 2017 11:20
от mfandakov
Графиката в зелено е ,,нужната за добрата работа,тя се подава от компютъра,, Target Common Rail Pressure.
Графиката в синьо е налягането в системата,,Fuel Press,,

При скорост на автопилот при определена скорост,е нормално графиките да са ,,прави,,,ако искаш по добра информация за работата на системата карай колата в градски условия при различни натоварвания на мотора и тогава гледай графиките. :thumbsup:

проблем при запалване

Публикувано на: 12 Яну 2017 12:16
от tireks50@abv.bg
Да де но как трябва да са двете графики.Спомням си какво ми каза човека който се занимаваше с моята кола-на празен ход налягането на рейла трябва да е постоянно а на горивото много близо до него.За съжаление човека почина.На техстрийма налягането беше постоянно (37600)на празен ход и загрял . мотор.Забелязах,че при студен мотор налягането на рейла е (42000-47000) на празен ход и постепенно пада като загрява до 37600 и повече не се изменя нито нагоре нито надолу.Като карам градско как трябва да са графиките.