От какво освен некачествено гориво може да чука аванса на автомобила

dochko1980
Мнения: 13
Регистриран на: 14 Окт 2016 19:19
Местоположение: русе

От какво освен некачествено гориво може да чука аванса на автомобила

Мнение от dochko1980 » 27 Ное 2016 09:44

WoLF написа: Ако можеш качи запис дори и звук да е само, да чуем hmm.gif
Трябва да го направя в движение и не знам какво точно ще се чува на записа но ще опитам ermm.gif

dochko1980
Мнения: 13
Регистриран на: 14 Окт 2016 19:19
Местоположение: русе

От какво освен некачествено гориво може да чука аванса на автомобила

Мнение от dochko1980 » 27 Ное 2016 10:38

veso_hds написа: Колега,провери си лещите на генерацията.
Представа нямам какво е това unsure.gif

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

От какво освен некачествено гориво може да чука аванса на автомобила

Мнение от Hursa » 27 Ное 2016 11:42

dochko1980 написа: почистване на регулатора за налягане на горивото
Това защо го правиха? Стандартна процедура или имаше причина
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

От какво освен некачествено гориво може да чука аванса на автомобила

Мнение от BOz » 27 Ное 2016 14:49

Да не се окаже накрая, че нямаш проблеми и това ти е първия дизел, който караш. :D
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
WoLF
Мнения: 2584
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

От какво освен некачествено гориво може да чука аванса на автомобила

Мнение от WoLF » 27 Ное 2016 20:03

Като нищо punk.gif
ИзображениеИзображениеИзображение

dochko1980
Мнения: 13
Регистриран на: 14 Окт 2016 19:19
Местоположение: русе

От какво освен некачествено гориво може да чука аванса на автомобила

Мнение от dochko1980 » 27 Ное 2016 22:44

Hursa написа:
dochko1980 написа: почистване на регулатора за налягане на горивото
Това защо го правиха? Стандартна процедура или имаше причина
Беше ми изгаснала без причина на един светофар,затова го почистваха

Аватар
spiridoncho
Мнения: 335
Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
Местоположение: София

От какво освен некачествено гориво може да чука аванса на автомобила

Мнение от spiridoncho » 27 Ное 2016 23:35

BOz написа: Да не се окаже накрая, че нямаш проблеми и това ти е първия дизел, който караш. :D
И аз това си помислих първоначално, но ме спря думата "студен" в първия пост на темата. А и не познавам човек, който да си реже двигателя студен на високи обороти. Иначе може да се окаже наистина, че колегата това му е първия дизел. Принципно до колкото съм установил от дизелите които съм карал дюзите си потракват доста отчетливо, когато го сръчкаш моторчето от ниски към високи обороти с газ до ламарината. Звука наистина наподобява като чукане на аванс, та току виж колегата си помислил, че има проблем.
Celica TS 2001@ Morel sound system!

Изображение Изображение

dochko1980
Мнения: 13
Регистриран на: 14 Окт 2016 19:19
Местоположение: русе

От какво освен некачествено гориво може да чука аванса на автомобила

Мнение от dochko1980 » 28 Ное 2016 07:06

spiridoncho написа:
BOz написа: Да не се окаже накрая, че нямаш проблеми и това ти е първия дизел, който караш. :D
И аз това си помислих първоначално, но ме спря думата "студен" в първия пост на темата. А и не познавам човек, който да си реже двигателя студен на високи обороти. Иначе може да се окаже наистина, че колегата това му е първия дизел. Принципно до колкото съм установил от дизелите които съм карал дюзите си потракват доста отчетливо, когато го сръчкаш моторчето от ниски към високи обороти с газ до ламарината. Звука наистина наподобява като чукане на аванс, та току виж колегата си помислил, че има проблем.
По принцип не ми е първият дизел ,но ми е първият комон рейл,така че може и да не съм много в час наистина. Въпроса е там ,че шофирам от доста време и усещам когато мотора на автомобила смени звука си. А в случая е точно така. Днес ще опитам да направя едно клипче докато карам дано да се чува проблема на записа

Аватар
spiridoncho
Мнения: 335
Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
Местоположение: София

От какво освен некачествено гориво може да чука аванса на автомобила

Мнение от spiridoncho » 28 Ное 2016 14:38

Аз доколкото съм забелязал "чукането" на дюзите при максимално ускорение си е характерно за комънрейл-а. По назад в темата споменаваш за почистване на ЕГР. Ако е бил задръстен ЕГР-а то мотора не е набирал с максимална мощност и оттам чукането е било по леко. С изчистен ЕГР вече двигателя работи оптимално и с максимална мощност.
Разбира се това е мое мнение и не е изключено да имаш някакъв проблем. Все пак тук се опитваме да отгатнем "диагнозата" дистанционно. Вариантите са два. Или нищо ти няма, или си за ремонт т.е. средно положение няма.
Виж някой около теб с подобен мотор дали може да ти даде да притестваш на неговата. Така ще направиш разлика и ще установиш нормален ли е звука. Иначе отиваш на сервиз и там ти казват правилната диагноза, освен ако не попаднеш на "майсторчета".
Celica TS 2001@ Morel sound system!

Изображение Изображение

Hursa
Мнения: 4898
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 74 пъти

От какво освен некачествено гориво може да чука аванса на автомобила

Мнение от Hursa » 28 Ное 2016 21:27

► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

whitefang
Мнения: 146
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

От какво освен некачествено гориво може да чука аванса на автомобила

Мнение от whitefang » 27 Апр 2020 13:48

Здравейте.
Темата е старичка ,ама ако може да се включа и аз.
Първо към Спиридончо и Хърса относно по силното чукане след почистване на ЕГР.
Според мен е точно обратното. При мръсен и не добре добре затварящ ЕГР ще има
недостиг на кислород и повече гориво и повече денотации.При всички случай няма работи
оптимално ,защото компютъра си мисли ,че ЕГР е затворен и поддържа налчгане в рейката
според показанията на MAF-a(количество атмосферен въздух и температура на въздуха),атмосферно налягяне и показания на MAP-a
и сместа ще е реално преобагатена.
Сега на мо моя проблем. На мен ми се появи ,"чукане на аванс" при натоварване(на празен ход не чука,даже и при форсиране), а и като
цяло е доста по-шумен двигателя и има като ,че ли малко вибрации. Чукането се появи след смяна на ремъци и ролки ,
смяна на дифтунги на дюзи и уплътнения ,гарнитура на капака на главата семиринги на отворите за дюзите.
Но смяната беше в ред ,първо ремъци и ролки ,следващия уикенд дифтунгите,като през седмицата между
двете смени съм я карал съвсем малко колата и не съм сигурен след коя от двете смени с появи този шум.
Като при смята на дифтунгите е сменен и десния тампон на двигателя(трябваше с ремъците ,ама ми беше объркан тампона и поръчах друг,
от Toyota_forefer оригинален).След това сменях съедините,масло на скорости и понеже и задния тампон ми беше заминал отдавна и се сваля моста и кутията
задния и левия тампон. Вибрации малко по-намаляха,но си ги има .
Смятам като за начало този уикенд да се закача с течскриин-а да видя отклоненията на дюзите дали са като преди,
корекционните кодове на дюзите дали съвпадат(да е разменил някоя дюза мастора-не ми се вярва ,ама за всеки сл.)
Да покарам с записване на живи данни ,ст, на дюзите,целево налягане на рейката ,реално налягане на рейката, обороти,показания на МАП-а
Реално не съм сменил само предния тампон. Възможно ли да е от него ,защото като спра да сфетофар под наклон напред каточи ли вибрациите се усилват,
и по-шумен ми звучи.Не е пробвлем да сменя и него ,че не знам какво му е състоянието,беше сменям преди 10 години като я взех колата,другите 3 си бяха аоут от всякъде
от доста време.
Ако налягането на рейла и компенсациите на дюзите са наред :
1.В някоя от темите мернах ,че при колега след демонтиране и монтиране на дюзи ,се появило ,чукане и вибрации ,което в последствие
се оказало след повторно ,сваляне и повторен монатаж,че е от не добре легнала дюза.
Питах го мастора може ли да не е легнала някоя дюза както трябва и да пръска встрани.Той ми отговори ,че било невъзможо,щото видите ли
влизали плътно в някакъв цилинър и нямало как да мърдат встрани. Баламосва ли ме ,да го тормозя да сваля всичко наново и да монтира заедно с мен.
Нямам инструменти(само динамометричен ключ дефакто нямам, други инструменти имам) и гараж ,да не оплеска с прашоляк всичко вятъра,иначе ще си я свърша сам по инструкция.
Та какво ви е мнението по тази точка.
2. Чукането да се появило още след мяната на ремъците,но да не съм го забелязал за малкото каране на колата в промеждутъка до смяната на дифтунгите на дюзите.
Чукането може ли да от непревилно зацепена ГНП ? Според мен компа си регулира налягането с 2-та клапана на помпата и регулатора на рейката?,малко вероятно ,ама не съм съвсем сигурен.
3. Да ми блокирал ЕГР (представям си каква е гняс е там от изгорялото масло преди смяната на издуханите дифтунги) и да не затваря плътно(а на чукането преди това да не съм обърнал внимание)?
Помагайте дистанционно,ако може.
Ако се ориентирам горе долу къде е проблема и в майстора грешката да го тормозя да я коригира,ако въобще в това инзвънредно положение работи сервиза,или да търся друг,ако не мога да се ориентирам къде е проблема.Абе работи направо като "бомба-дюза" или TDI тоя мотор в момента .Не ,че не съм чувал и по-шумни D4D-та ,ама моя беше по тих преди.Пушеци няма,Върви си колата ,турбината не е шумна ,лупкането от съединителя изчезна, люлеенето на мотора на пред назад при ускорие след пускане на съединителя и рязко спиране от задния тампон.Само тоя тракторен звук от къде идва ?!
Благодаря!
ПП: Масло и маслен филтър смених след смяната на дифтунгите. Въздушен и горивен смених есента преди 3-4к км.
ПП2:Ще проверя и въздушните пътища за пропуски(уикенда).
ПП3: Колегата отворил темата ,така и не я и затворил.Дали с решение или не .
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта