Дим от тръбата на въздушния филтър

Аватар
biro
Мнения: 2629
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 61 пъти

Дим от тръбата на въздушния филтър

Мнение от biro » 27 Фев 2017 10:20

Здравейте,
На авенсиса имам вибрация при плавно подаване на газ между 1400 и 1800 оборота. Четох, че кутията на въздушния филтър може да е причина за вибрацията.
Поставих шайби на трите болта, които държат кутията и стегнах здраво, но вибрацията се усили.
Разхлабих болтовете и сега е по-добре но не е изчезнала напълно.
За по удобна работа разкачих тръбата от капака на въздушния филтър и от турбината като на снимката: Изображение
В това положение реших да запаля да видя има ли вибрации да не би да не е от кутията на въздушния филтър. При подаване на газ излиза дим десния край на черната тръба, който се свързва към турбината. Това нормално ли е?
Защо има омасляване на маркуча, който свързва тази тръба с двигателя? Металната тръба на турбината е леко омаслена от вътре.
При разкачени тръби както е на снимката няма вибрация.

Доливам около литър масло между две смени - 15 000км.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Дим от тръбата на въздушния филтър

Мнение от lederman » 27 Фев 2017 15:30

Това е вентилацията на картерните газове. Май това е нормалното положение но нека по-знаещите се изкажат ...
Вибрациите са нормални за нафтовите ни печки :), а тропането се оправя като подложиш пореста гума между кутията на филтъра и калника (или там каквото има ).
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта