Корола е11 4E-FE

ваньо
Мнения: 11
Регистриран на: 12 Юни 2009 12:26
Местоположение: софия

Корола е11 4E-FE

Мнение от ваньо » 19 Апр 2017 14:41

Здравейте колеги,
карам Корола е11 с двигател 4Е-ФЕ 1,3.Имам я от 12 години и пробег на 500000 км.невероятно здрав автомобил.Преди около година прокапа малко масло от гарнитурата на картера,това много ме дразнеше и я закарах да я подменят.През първите 2 месеца добре,но ми се наложи да пътувам спешно в провинцията.По магистралата я настъпвах до 140-150.Пристигам и след около 10 мин. гледам под колата огромна локва масло.Беше се омаслил целия корпус между двигателя и скоростната кутия.Оставих я там в сервиз.Отново лепене на картера и смяна семеринг колянов вал(виктор ренц).Каране около 4 месеца без проблем.
Не гори масло.От смяна до смяна да налея най-много 400 грама.
По празниците пак по магистралата и о ужас маслото е пак по земята.Този път протече и от към ангренажния ремък и от към скоростите.Започна да ми приплъзва и съединителя може би се е омаслил.
Въпросът ми е:възможно ли е да се появява някакво налягане в картера за да го изхвърля само когато двигателя е натоварен по дълго време?Като карам в града не го прави.
Прегледах двата отдушника които са на капака на главата-не са запушени.Какво мога да направя или къде да я закарам да я видят?

Благодаря
Поздрави на всички

Аватар
Toyota Fan Forever
Мнения: 152
Регистриран на: 19 Яну 2017 10:16
Местоположение: Sofia

Корола е11 4E-FE

Мнение от Toyota Fan Forever » 20 Апр 2017 10:06

Здравейте!

Налягане се образува и то правопопрционално на оборотите, щом сте проверили вентилацията на картера, то това отпада, а и още повече такъв случай с избиване на семеринг от подкартерни газове при марката не ми е известен.
По-скоро прилича на недобре залепен картер (особено в зоните където се снаждат капаците), който като го напъне налягането протича, лошото е, че сте го повторили, а сега и трети път ще се наложи да го правите. Преди интервенциите проблеми не сте имали нали?

Успех
Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.

ваньо
Мнения: 11
Регистриран на: 12 Юни 2009 12:26
Местоположение: софия

Корола е11 4E-FE

Мнение от ваньо » 20 Апр 2017 12:15

Благодаря за отговора.
Аз я карам вече много години и никога не съм имал този проблем до сега.Минавам на месец около 3000-3500 км и колата я познавам до последния детайл.
Сега е най-зле защото и съединителя ми е омаслен и като подам рязко газ да изпреваря оборотите се качват рязко,а колата не ускорява.
При последното лепене на картера ми свалиха и скоростите и смениха семеринга.Смених и нов комплект съединител (закс)-на три месеца е.(никога не го бях сменял около 350000)
Между другото на картера има ли гарнитура или само силикон?

Поздрави

Оги
Мнения: 1093
Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
Местоположение: Пазарджик
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Корола е11 4E-FE

Мнение от Оги » 20 Апр 2017 14:07

Провери капака на главата дали няма разхлабени гайки. Всъщност може да е от различни места, които са над картера. Една тънка струйка надолу, скрита някъде и се разлива по него понеже е хоризонтален.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;

Аватар
Mkarimov
Мнения: 14
Регистриран на: 15 Мар 2015 20:59
Местоположение: София

Корола е11 4E-FE

Мнение от Mkarimov » 20 Апр 2017 17:22

При мен подобен проблем имаше при кофти гарнитура на капака на главата.
Под колата имаше капки масло след дълги пробези, на кратки разстояния си беше ОК.
Model: Toyota Avensis; Build Date: 08/2005; Body: WG WAGON
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION

celeron_7000
Мнения: 173
Регистриран на: 17 Фев 2014 17:59
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път

Корола е11 4E-FE

Мнение от celeron_7000 » 20 Апр 2017 17:38

ваньо написа: Между другото на картера има ли гарнитура или само силикон?
Само силикон.
Toyota RAV4 (2023), 2,0 CVT, M20A-FKS, EXECUTIVE I Toyota Corolla E11 (1999), 1,3 4E-FE, TERRA, MT I Toyota C-HR (2023), 2,0 HYBRID M20A-FXS, CLUB

Аватар
nikdel
Мнения: 129
Регистриран на: 11 Юли 2011 20:16
Местоположение: Пловдив

Корола е11 4E-FE

Мнение от nikdel » 20 Апр 2017 20:04

Виж и семеринга на маслената помпа. Там има голямо налягане и вероятност​ за теч.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ

ваньо
Мнения: 11
Регистриран на: 12 Юни 2009 12:26
Местоположение: софия

Корола е11 4E-FE

Мнение от ваньо » 24 Апр 2017 12:54

Благодаря на всички.
Въпросът е къде да я закарам,за да не се налага след три месеца пак в сервиз.

Поздрави

Аватар
max-2
Мнения: 1777
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Корола е11 4E-FE

Мнение от max-2 » 24 Апр 2017 15:15

При Механника от форума.
Carina E 4AFE LB 1992

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта