Омасляването на задната страна на трицилиндровия 1.0 двигател също и под щеката за масло на тойота е чест и фабричен проблем имат го 80% двигателите.
Нашите "кадърни" майстори обикновено затягат болтовете на капака на веригата и проблема си остава или пък сменят гарнитура на капака на клапаните и проблема пак си остава защото ги мързи да разглобят и да погледнат от къде тече.
Въпреки че изглежда, че тече от гарнитурата на капака на веригата всъщност това е заблуждаващо. 99,99999% от случаите тече от гарнитурата на всмукателния колектор през който минава доста масло от картерната вентилация. Някои гаражни талибани дори смятат, че няма как да тече масло от всмукателния колектор щото бил за въздух само .
ето видео как се сменя: https://youtu.be/3xY4TaK9Ejc
Няма симптоми колата си върви ок, 1,0 няма дебитомер има МАП сензор(и с това не са наясно гаражните шамани и почват: не е от там щото то няма да върви ще харчи и ала бала пълни некадърници). Ако имаше дебитомер щеше да има симптоми, но няма.
Решен чест проблем: Омасляване на двигателя 1KR-FE 1.0 - Aygo, C1, Peugeot 107, Yaris, Sirion
-
- Мнения: 1691
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 20 пъти
Решен чест проблем: Омасляване на двигателя 1KR-FE 1.0 - Aygo, C1, Peugeot 107, Yaris, Sirion
Това че споделяш това си откритие е чудесно. Не разбирам защо с такъв език. Сега бира ли да ти отворим, или да прекръстим ЮЗУ-то на твое име? Всеки с достатъчно време и части може да стигне до този извод, но не всеки е длъжен да ти реши проблема само за да не бъде обявен за некадърник. А кой какво знае е друг въпрос, никой не се ражда научен и бързината на учене зависи много от това къде се намираш. Поздравления за споделеното с колегите и полека с квалификациите и общия знаменател.
- slowtraveler
- Мнения: 4921
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Решен чест проблем: Омасляване на двигателя 1KR-FE 1.0 - Aygo, C1, Peugeot 107, Yaris, Sirion
Що бе - човека явно говори за неговите си 'гаражни' майстори... Едва ли има предвид хората във всички сервизи в БГ...
Безспорно има добри специалисти в България...
Но за съжаление има и пълни некадърници...
Точно тези некадърници принуждават част от колегите да търсят свое решение, а когато успеят - се смятат за сервизни богове (и за още по-голямо съжаление - това си е истина ако се сравнява с 'ниската летва' на некадърните 'професионалисти')
Безспорно има добри специалисти в България...
Но за съжаление има и пълни некадърници...
Точно тези некадърници принуждават част от колегите да търсят свое решение, а когато успеят - се смятат за сервизни богове (и за още по-голямо съжаление - това си е истина ако се сравнява с 'ниската летва' на некадърните 'професионалисти')
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1691
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 20 пъти
Решен чест проблем: Омасляване на двигателя 1KR-FE 1.0 - Aygo, C1, Peugeot 107, Yaris, Sirion
Никъде не видях да пише "маАла,квартал, село, град, окръг ". И аз открих паралелното свързване в електротехниката когато бях на 12г и съм скачал от радост, после баща ми ми обясни че не е съвсем така.
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
Решен чест проблем: Омасляване на двигателя 1KR-FE 1.0 - Aygo, C1, Peugeot 107, Yaris, Sirion
всъщност след смяна на въпросната гарнитура пак имаше леко омасляване
писах в друга тема как се сменя на кратко 9 болта и 1 маркуч . може да обедините двете теми за да не стане спам
изглежда омаслява и от гарнитурата на капака на веригата точно където са трите болта
развих болтовете почистих с спрей за карбуратори и сложих силикон за гарнитури по ръба където се срещат панелите. изчаках 1 час да стегне силикона и ги затегнах .... сега няма проблеми.
силикона е от кауфланд 2.50лв струва
писах в друга тема как се сменя на кратко 9 болта и 1 маркуч . може да обедините двете теми за да не стане спам
изглежда омаслява и от гарнитурата на капака на веригата точно където са трите болта
развих болтовете почистих с спрей за карбуратори и сложих силикон за гарнитури по ръба където се срещат панелите. изчаках 1 час да стегне силикона и ги затегнах .... сега няма проблеми.
силикона е от кауфланд 2.50лв струва
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 109 госта