Нафта в маслото

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
Toyo_driver
Мнения: 209
Регистриран: 19 ное 2011 10:21
Репутация: 21
Местоположение: Русе

Нафта в маслото

Мнениеот Toyo_driver » 20 яну 2018 11:02

Според мен относно повишеното картерно налягане Недков е прав, майстора си е търсил работа tooth.gif
Обаче като ви чета постовете май говорите за различните видове dichtung-и:

90904-30008 - дихтунгa на излишната нафта
244181_0.jpg

11176-27011 - термошайба под дюзите
215892_0.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
Ники72
Мнения: 5
Регистриран: 16 сеп 2017 21:16
Репутация: 1
Местоположение: Пещера

Нафта в маслото

Мнениеот Ники72 » 21 яну 2018 20:10

Интересно, тази термошайба под дюзите ми изглежда като тефлонова и определено е нов елемент в цялостната картинка. Идеята ми беше да сменя дихтунгите под дюзите (до сега знаех само за медни такива) , тези за обратната нафта и гумени уплътнители . Не си давам много зор щото не мога да попадна на майстор който като ми говори да ме убеди че знае какво и как трябва да се направи. Взех да се замислям сам да си свърша работата но ме спират някои неща които искам да знам предварително като например с каква сила на динамометричния ключ трябва да затегна болта на дюзата и после капака също и т.н.
Toyota RAV4 D4D 2.0/116 к.с. 2004

Потребителски аватар
martod
Мнения: 1285
Регистриран: 15 ное 2008 17:49
Репутация: 28
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Нафта в маслото

Мнениеот martod » 22 яну 2018 09:54

Ники72 написа:Източник Интересно, тази термошайба под дюзите ми изглежда като тефлонова и определено е нов елемент в цялостната картинка.

Не знам дали е тефлонова, алуминиева или алпака, :D ама щом е "термо" би трябвало и реотанче да има вградено . :)
Споко, не е нов елемент, в България на места и на презерватива викат нахуйник, :D но това не означава, че е ново понятие . На места този дихтунг ще го срещнеш и като "гарнитура" или "уплътнение инжектор", но това да не те притеснява, стана въпрос все за дихтунга на дюзата .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Потребителски аватар
Kiki
Мнения: 4986
Регистриран: 05 фев 2008 21:24
Репутация: 106
Местоположение: София

Нафта в маслото

Мнениеот Kiki » 22 яну 2018 10:02

Тази дихтунга е медна. Нищо че изглежда бяла. Просто е галванизирана, сигурно за да не хваща патина.
Рязал съм една стара от любопитство, за да видя, дали наистина е медна.
Професионално пастиране и полиране на автомобили и фарове. 0887 244 385
http://www.youtube.com/watch?v=OkVJapWV ... FMiV1kQ%3D

Потребителски аватар
Ники72
Мнения: 5
Регистриран: 16 сеп 2017 21:16
Репутация: 1
Местоположение: Пещера

Нафта в маслото

Мнениеот Ники72 » 01 фев 2018 07:40

Може ли някой по–запознат да ми каже с какви килограми на динамометричния ключ да затегна болтовете на дюзите, даже ще е по–добре линк към някакво ръководство от където да погледна. Благодаря на всеки който се отзове с полезна информация.
Toyota RAV4 D4D 2.0/116 к.с. 2004


Върни се в “Двигатели”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта