Тече масло от двигател 1ZZ-FE 1.8

VeniR91
Мнения: 43
Регистриран на: 26 Авг 2015 22:27
Местоположение: Варна

Тече масло от двигател 1ZZ-FE 1.8

Мнение от VeniR91 » 16 Авг 2017 22:12

Тече масло от двигател, има голяма вероятност затова да ми губи толкова масло теча се е увеличил установих това - не се вижда но в движение след като се дава гас и то се завихря назад към скоростната кутия 2 години я карам така, колата е Тойота Селика 2001 година 143 коня -ТЕЧЪТ Е ОТ КАПАКА НА АНГРЕНАЖНАТА ВЕРИГА, А НЕ Е ОТ ГАРНИТУРАТА НА ЦИЛИНДРОВАТА ГЛАВА, след като го проверихме няколко пъти, освен че гори масло тече и от там, защо тече ? - някой който разбира ? - ще се разглобява по нататък но защо тече от там ?

Аватар
TATI
Мнения: 2742
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 43 пъти
Обратна връзка:

Тече масло от двигател 1ZZ-FE 1.8

Мнение от TATI » 16 Авг 2017 22:17

Тече, щото има. Ако спре да тече, се притеснявай!
Ако пък го напишеш като хората, може и да се разбере за какво иде реч!
Поне една точка да имаше някъде из тези три реда неясни думи!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Тече масло от двигател 1ZZ-FE 1.8

Мнение от slowtraveler » 16 Авг 2017 22:58

Какво значи, че сте проверили няколко пъти? Гарнитура сменихте ли?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
WoLF
Мнения: 2583
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Тече масло от двигател 1ZZ-FE 1.8

Мнение от WoLF » 16 Авг 2017 23:17

Там има масло да смазва веригата, щом тече или капака не е добре поставен или уплътнението(сиреч гарнитурата) на капака е за смяна!
ИзображениеИзображениеИзображение

Iliyа Damyanov
Мнения: 384
Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
Местоположение: Мюнхен

Тече масло от двигател 1ZZ-FE 1.8

Мнение от Iliyа Damyanov » 17 Авг 2017 01:46

Ако обесниш колко масло гори след като сте установили , че тече и масло е възможно и Нобелова награда да Ви дадат.

VeniR91
Мнения: 43
Регистриран на: 26 Авг 2015 22:27
Местоположение: Варна

Тече масло от двигател 1ZZ-FE 1.8

Мнение от VeniR91 » 05 Дек 2017 13:37

И така малко история и развитие по тази тема, след като колата беше започнала да губи масло колкото и бензин, проблема е решен, да се надяваме- колата я взех от автосалон преди около 2 години и половина внос от Италия имаше лек удар но те я бяха оправили на 140 000 км но те не бяха реални това го знам намерих документи реални в момента около 300 000 километра, аз минах още 17 000 км малко съм я карал до сега, сменено амортисиори за багажник и двата,махнати кори под двигател, сменено масло на двигател, на скоростна кутия, антифриз розов накладки предни и задни два пъти защото първият път за 8000 километра се износиха, нови предни спирачни дискове ABE. бяха станали на вестник, сменили свещи Denso, нова водна помпа,нов термостат нови предни биалетки, нов пистов ремък, гуми изправяне на джанти, още един комплект стоманени 15-ки за зимата съм купил, бях се ударил в бордюр разминах се с дясно външно каре и носач както и реглаж на преден и заден мост зареждане с фреон нови предни подкалници, бях спукал долният детайл на предната броня сменихме с цялостно пребоядисване.......
лагера на съединитела започна да свири преди 10 000 километра, след това скоростите започнаха малко трудно да влизат, колата започна да губи мощност най-важното, нямаше никакъв ход на педала в един момент минаха още 50 километра и останах на пътя съединитела нокаут, разглобихме в домашни условия на канал с крикове. оказа се че феродовия диск се беше стопил и разпаднал целия изключващия лагер беше износен, донякаде и притискателния диск, сложихме нов феродов диск Aisin, нов притискател корейско Valeo както и нов лагер също корейско Valeo, до тук прекрасно сега по темата...

Оказа, се че някой преди да я купя си е оставил много здраво ръцете по тази кола на която иначе двигателя се оказа в задоволително състояние, освен че имаше малко нагар имаше липсващи болтове... преди да я купя са разглобявали мотора...

Оказа се-текло е масло от всякаде и понеже теча е отгоре и го завихря назад и се вижда по трудно всичките, почти всичките болтове без 1-2 на капака на ангренажната верига бяха, разхлабени почти до край имаше счупен болт както и липсващ такъв само че на единия успокоител на веригата-тя дрънчеше накрая започна да се чува все едно на включен вентилатор или перка като сложите молив или предмет такъв звук издаваше, мацали мазали със силикон дебело, на капака на клапаните също бяха малко разхлабени болтовете, гарнитурата беше изпечена там също слагали силикон, на коляновия вал уплътнението и там трябваше ново, обтегача на веригата той нали е автоматичен на степени беше стигнал на последно положение, та така, работата е там че колата е със доста сложна поддръжка за домашни условия на канал защото на практика до двигателя няма достъп, това е направено да се свали с телфер долу на земята всичко е плътно на милиметъра наблъскано, претрупано, най-трудно махнахме ангренажния капак, хидравликата пречеше най-много то точно ролката на хидравликата тя точно посредата на самия капак болтовете много дълги някои болтове излязаха под ъгъл освен това има и втулки имаше и други неща на този капак които трябваше да се махнат маркучите на хидравликата пречеха, много неща пречеха, те за това явно бяха я закрепили, ангренажната верига беше доста разхлабена, материала и беше доста разтегнат вече-майстора сложи нова верига,успокоители и обтегач, зъбните колела те са 3 старите буквално бяха като нови но ние сложихме 2- нови комплект на Hasaki, оказа се че това дебелото зъбно колело се продава отделно цяло но то е скъпо и оставихме старото, и така изчистихме капаците сложихме нова гарнитура на капака на клапаните на ангренажния капак е със силикон намазахме тънко, ново уплътнение на коляновия вал, нова гарнитура на водната помпа, нов маслен филтър на Bosch нов въздушен филтър на Mann и двата Made in South Africa и ново масло румънски Total 10w40 полусинтетика, сега двигателя работи като часовник, и когато се стартира оборотите падат едва, след няколко секунди, което преди това не беше така, освен това колата сега ускорява и при ниски обороти, а преди това не беше така - да се надяваме всичко да е наред вече, дано да съм бил полезен...

Аватар
WoLF
Мнения: 2583
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Тече масло от двигател 1ZZ-FE 1.8

Мнение от WoLF » 05 Дек 2017 15:49

boxed.gif Колата типично закрепена за следващия... Добре е попаднала на теб и сега с пожелания за втори живот на автомобила и много безаварийни :thumbsup:
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
ufer
Мнения: 2589
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Тече масло от двигател 1ZZ-FE 1.8

Мнение от ufer » 05 Дек 2017 15:58

Голяма Одисея! Тя тази кола като че ли 2 пъти е купувана... Дано да върви отук нататък!

VeniR91
Мнения: 43
Регистриран на: 26 Авг 2015 22:27
Местоположение: Варна

Тече масло от двигател 1ZZ-FE 1.8

Мнение от VeniR91 » 07 Мар 2018 11:18

Сега, разрешихме още един проблем след като, светеше лампата чек енджин, излизаха 2 грешки P0135,P1349 от скоро се появи и 3-та P0420 тази P1349 ми беше доста любопитна така или иначе изчистихме OCV филтъра, малко се подобри вървежа, като цяло нямаше много боклуци, но не даде резултат за грешките след като си купих платка elm 327 за компютърна диагностика, към смартфона излезе на напълно студена и изгасена кола червена лампа P0135, жълта лампа P0420, и пак жълта лампа P1349, така след като проверихме всичко, беше сложена универсална ламбда сонда за пред катализатор, както всъщност и двете бяха такива, но проблема беше при първата, те и 2-те са с по 4 кабела, така на първата замерих съпротивлението на подгрева, двата кабела на подгрева + и – беше 2,3 ома а заводско го дават, трябва да е от 11 до 16 ома, разликата е голяма така или иначе, изгорял нагревател, незнам или е сложена неправилна ламбда сонда тоест, не като оригиналната или е изгоряла, купих нова ламбда сонда пак универсална само че на Denso, сложихме я и чудо, изчистих грешките и сега няма светещи лампи, заработи като часовник, освен че този подгрев играе важна роля за разхода на гориво, тази сонда е за въздух и гориво явно вече е станала по бавна, този подгрев играе важна роля за сондата май защото я подгрява и съответно коригира регулира сместа бедна богата, в повечето случаи бедна в началото по богата, сега и вървежа е по добър, но така или иначе Проблема е че когато са повече от 1 грешка се започва от първата, защото втората грешка може да е следствие от първата, по принцип дори е хубаво, да се сменят и двете сонди едновременно заради стойностите на сигнала дано съм бил полезен...

VeniR91
Мнения: 43
Регистриран на: 26 Авг 2015 22:27
Местоположение: Варна

Тече масло от двигател 1ZZ-FE 1.8

Мнение от VeniR91 » 07 Мар 2018 22:25

Всъщност, и аз съм се заблудил за следващите грешки пак светна чека но тези дни ще проверя на студена изгасена кола най-вероятно този пак P1349 така като гледам може и да го оставя така след като тази грешка май е като мистерия от 500 различни неща и накрая нищо... аз не искам да сменям нещо без да съм сигурен че е 100 % от него...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 44 госта